Премини към съдържание

Поддръжка и проблеми с JF016Е и 2.0/2.4


Препоръчано мнение

Здравейте от потенциален собственик на ASX/RVR или Outlander след 2020г.

От доста време съм в търсене на ново возило и вече предпочитам нещо по-високо от кола. Няма да ходя по калища и офроуди, по-скоро някой лежерен черен път за скара, понатрупал сняг или неочаквана ситуация в чужбина (понякога правим по-дълги разходки от 10к+ км) и има изненадващи отсечки. Изискванията ми са доста и без значение тук, но например ASX а-ха да се вмъкне в размера, а пък Outlander-a ми идва ненужно голям. Залепих се за 2та варианта, защото са динозаври с атмосферни мотори, макар и без хирд. повдигачи - да, ще се карат на газ.

Достатъчно увод, основното ми притеснение е CVT-то. Доста почетох за JF016Е и ме притеснява "обновяването" на кутията с неремонтопригодността й - нов блок, предварително адаптиран софтуер към него, който идва с диск и т.н. Не ми допадат "тънките моменти", познавайки отношението на някои сервизи (вкл. и дилъри) съм гледал да правя всичко сам на трупчета пред нас (вкл. смяна на скорости, съединители, турбини, батерии на хибрида, няколко двигателя съм сменил, окачване и какво ли не), обаче годините си минават и почна да ме намързява - не ми се влиза отново във филма с търсене на програматори, четене, опити и т.н.

1) Затова първият въпрос е: има ли в София (или в БГ?) някой, който наистина да разбира от ремонта на новите CVT-та, да им обучава новите блокове както трябва и да не приплъзват ремъците след това? Съответно имате ли представа от актуална цената? Или направо контакт.

2) Обслужването - Откъде купувате маслото и на каква цена? Гледам един сайт - 68 лв/л, хахах. Някой смее ли да сипва заместител и какъв? (Оффтопик: на CVT-то на хибрида ми сипах Yacco).

3) По руските форуми чета препоръки за "пазене" на кутията - да не се давало настъпва докато е студена, да се остави да позагрее зимата, да не й даваш рязко газ като караш. Общо взето "бъди бабичка и ще изкара 200к... Може би". На какъв пробег започват проблемите без цялото съзнание да ти е как да я опазиш?

4) Защо някои ASX/RVR с последния фейс от 2020 държат постоянни обороти при ускорение, а не имитират превключвне?

5) Как се държи кутията при изкачване? Например по магистралата със 130 км/ч на темпомат с багаж по голямо изкачване? Текущото ми CVT е отвратително - види ли нагорнище, дори и малко натоварено, направо полудява.

6) Не намерих информация за разликата между JF016Е в Nissan и Mitsu - според руски Jatco сервиз такава има?

7) Субективно мнение колко е гадно да се кара Outlander с 2.0? Гледам в Мобилето един от БГ купен и му се чудя - по-добре базов от тук, вместо ударен от Швейцария/Канада според мен.

И редакция, че се сетих по-късно:

8) На каква скорост или при какви ситуации се активира локъпа? Например като се пъпли в задръстване до каква скорост е ОК да се държи, за да се движи само през маслото, а не да заключва непрекъснато?

Поздрави и безаварийно!

Редактирано от Pyrhel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Eто ти среден вариант! Мога да предложа https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21645618103141775&slink=od9pnj Перфектен, след няколко ТОЙОТИ определено се радвам, че избрах Еклипса въпреки мнението на жена ми. Но вече не ми трябват два автомобила и този ми става излишен. 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, Pyrhel said:

Здравейте от потенциален собственик на ASX/RVR или Outlander след 2020г.

От доста време съм в търсене на ново возило и вече предпочитам нещо по-високо от кола. Няма да ходя по калища и офроуди, по-скоро някой лежерен черен път за скара, понатрупал сняг или неочаквана ситуация в чужбина (понякога правим по-дълги разходки от 10к+ км) и има изненадващи отсечки. Изискванията ми са доста и без значение тук, но например ASX а-ха да се вмъкне в размера, а пък Outlander-a ми идва ненужно голям. Залепих се за 2та варианта, защото са динозаври с атмосферни мотори, макар и без хирд. повдигачи - да, ще се карат на газ.

Достатъчно увод, основното ми притеснение е CVT-то. Доста почетох за JF016Е и ме притеснява "обновяването" на кутията с неремонтопригодността й - нов блок, предварително адаптиран софтуер към него, който идва с диск и т.н. Не ми допадат "тънките моменти", познавайки отношението на някои сервизи (вкл. и дилъри) съм гледал да правя всичко сам на трупчета пред нас (вкл. смяна на скорости, съединители, турбини, батерии на хибрида, няколко двигателя съм сменил, окачване и какво ли не), обаче годините си минават и почна да ме намързява - не ми се влиза отново във филма с търсене на програматори, четене, опити и т.н.

1) Затова първият въпрос е: има ли в София (или в БГ?) някой, който наистина да разбира от ремонта на новите CVT-та, да им обучава новите блокове както трябва и да не приплъзват ремъците след това? Съответно имате ли представа от актуална цената? Или направо контакт.

В София има добър сервиз за обслужване и ремонт на CVT-та.

2) Обслужването - Откъде купувате маслото и на каква цена? Гледам един сайт - 68 лв/л, хахах. Някой смее ли да сипва заместител и какъв? (Оффтопик: на CVT-то на хибрида ми сипах Yacco).

Общо взето всеки се оправя както може и както прецени. Yacco e супер вариант.

3) По руските форуми чета препоръки за "пазене" на кутията - да не се давало настъпва докато е студена, да се остави да позагрее зимата, да не й даваш рязко газ като караш. Общо взето "бъди бабичка и ще изкара 200к... Може би". На какъв пробег започват проблемите без цялото съзнание да ти е как да я опазиш?

Ако кутията е карана без да бъде "газена и натискана" и обслужвана на 55/60К километра пробега трябва да надмине 200/250К че и повече. Проблема е намирането на такъв екзсемпляр.

4) Защо някои ASX/RVR с последния фейс от 2020 държат постоянни обороти при ускорение, а не имитират превключвне?

Би трябвало да имитират? 

5) Как се държи кутията при изкачване? Например по магистралата със 130 км/ч на темпомат с багаж по голямо изкачване? Текущото ми CVT е отвратително - види ли нагорнище, дори и малко натоварено, направо полудява.

НЕ мога да споделя.

Според мен ако си харесал платформата ASX и Outlander на Mitsubishi аз бих се ориентирал в няколко варианта:

ASX 2016 + с 2.0/2.4 мотора на малко километри и CVT.
Outlander 3.0 V6 автомат е може би най-добрия вариант за платформата. Стар изпитан ДВГ, устойчив на газ и хубав и здрав автомат.Трудно се намира тук, но все пак има вариант за import.
Outlander 2.0/2.4 с ръчна кутия, колкото и да са редки.
 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...