sabin_72 Публикувано 17 Май 2022 Сподели Публикувано 17 Май 2022 Привет! Да започна с автомобила, който е Паджеро спорт 3.0 177 кс. Та проблема е, че когато загрее и се направи опит за палене след около 1-2 часа иска повече въртене. Дори и няколко опита. Ако се стартира примерно след 10-15 минути няма проблеми. При студен двигател сутрин пали от 1/4 както се казва. Закачана е на диагностика и няма никакви отчетени грешки! Сменени са свещи, температурен датчик, регулирани клапани, проверени инжектори и сменен датчик на Хол. Имам чувството, че когато трудно пали загряла се "дави" понеже замирисва на бензин. Доста рових за този проблем, но без резултат. Има, но все за студен старт! В интерес на истината свалих и ЕКУ-то за евентуално протекли кондензатори /на всякъде пише, че са три, но аз видях 2 ! / на външен оглед нямаше нито раздути, нито протекли. Колата е с нов газов инжекцион, но винаги палина бензин. Този проблем го имашеи преди да се сложи газовото. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има идея от къде е ще съм благодарен да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 Май 2022 Сподели Публикувано 17 Май 2022 1 hour ago, sabin_72 said: Привет! Да започна с автомобила, който е Паджеро спорт 3.0 177 кс. Та проблема е, че когато загрее и се направи опит за палене след около 1-2 часа иска повече въртене. Дори и няколко опита. Ако се стартира примерно след 10-15 минути няма проблеми. При студен двигател сутрин пали от 1/4 както се казва. Закачана е на диагностика и няма никакви отчетени грешки! Сменени са свещи, температурен датчик, регулирани клапани, проверени инжектори и сменен датчик на Хол. Имам чувството, че когато трудно пали загряла се "дави" понеже замирисва на бензин. Доста рових за този проблем, но без резултат. Има, но все за студен старт! В интерес на истината свалих и ЕКУ-то за евентуално протекли кондензатори /на всякъде пише, че са три, но аз видях 2 ! / на външен оглед нямаше нито раздути, нито протекли. Колата е с нов газов инжекцион, но винаги палина бензин. Този проблем го имашеи преди да се сложи газовото. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има идея от къде е ще съм благодарен да сподели. Проблемите може да са два .......или са инжекторите, които не задържат горивото ,когато сте изгасили мотора, това е причината да се дави и да мирише на бензин..... Втория проблем може да са ламбди сондите,които са ленливи или не работят....когато мотора запали, той чете сигналите от сондите, ако те не работят тогава и тримовете ням а да са коректни и обикновенно дава богата смес ЕКУ-то, и то толкова че мотора се дави......лонговете трябва да са на 0% или около нулата, но в практиката съм виждал и такива с около 12-15- 20%.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sabin_72 Публикувано 17 Май 2022 Автор Сподели Публикувано 17 Май 2022 Инжекторите са проверявани два пъти и работят перфектно! За сондите ... катализатора го няма и е сложено резонаторно гърне, ако това има значение. Чек-а никога не е светвал освен при контакт. Дано намеря за проба ако може да се развият ... Благодаря за насоките! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sabin_72 Публикувано 17 Май 2022 Автор Сподели Публикувано 17 Май 2022 А може ли да се разберат/замерят и да се установи състоянието им? На диагностика не излиза нищо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 17 Май 2022 Сподели Публикувано 17 Май 2022 (редакция) Хвърлете един поглед и върху ангренажния ремък/верига. Чувал съм /принципно, не за конкретния двигател/, че ако се разтегнат, симптомите са такива. Редактирано 17 Май 2022 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sabin_72 Публикувано 18 Май 2022 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2022 Ремъка е нов, както и ролките! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 Май 2022 Сподели Публикувано 18 Май 2022 12 hours ago, sabin_72 said: Инжекторите са проверявани два пъти и работят перфектно! За сондите ... катализатора го няма и е сложено резонаторно гърне, ако това има значение. Чек-а никога не е светвал освен при контакт. Дано намеря за проба ако може да се развият ... Благодаря за насоките! ....това ,че сте ги носили за проверка и те работят ,не означава че не изспускат.....скоро имахме такъв случай в който инжекторите работеха равномерно , но когато ги оставихме на стенда под налягане и прекъснато захранване ,се виждаше на "слънце" как 3 от тях разпрашаваха бензина ....това е и причината сутирн да пали нормално ,защото бензина е попаднал в цилиндра отодавна и се е изпарил вече, а когато се пали топъл и често ,тогава бензина още седи в съответния цилиндър и мотора се "дави" .....за това пали трудно и мерише на суров бензин.....в такъв случай ,ако не е от Лонг тримовете ,директно си сменете дюзите , те трябва да бъдат розови.....в Ибей ги има досатъчно евтини..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sabin_72 Публикувано 18 Май 2022 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2022 Инжекторите ги носих при познат, който се занимава с това. Остави ги под налягане доставреме и на светлината не се виждаше проблем с нито една! А до колкото си спомням бяха зелени. Сега потърсих, но в БГ не успях да намеря да се предлагат... С Ибей не съм се занимавал, а и не знам какво ще поръчам ;-) И ако знаете как може да проверя дали е от сондите? Благодаря за насоките! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 Май 2022 Сподели Публикувано 18 Май 2022 (редакция) 5 hours ago, sabin_72 said: Инжекторите ги носих при познат, който се занимава с това. Остави ги под налягане доставреме и на светлината не се виждаше проблем с нито една! А до колкото си спомням бяха зелени. Сега потърсих, но в БГ не успях да намеря да се предлагат... С Ибей не съм се занимавал, а и не знам какво ще поръчам ;-) И ако знаете как може да проверя дали е от сондите? Благодаря за насоките! ....закачат5е го на тестера и гледате в реално време ламбда факторите на васички сонди......и съответно - колко % са лонговете......те трябва да са клонящи към 0% .....колкото поблизо са до 0% толкова по добре.....ако са над 12% значи имате много преобогатяване и това дави мотора.... Не може да са зелени , до колкото си спомням зелените са на 220 кубика, а при вас трябва да са над 300 кубикови,т.е. дюзите са ви малки.... Редактирано 18 Май 2022 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sabin_72 Публикувано 18 Май 2022 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2022 За цвета може да бъркам! Днес след престой, когато нормално трябваше да запали трудно реших принудително да го запаля на газ. Запали както си трябва. Не би ли трябвало ако има бензин в цилиндъра пак да запали трудно? Вече си мисля да не е бензиновата помпа. Като загрее и да не прави достатъчно налягане и инжекторите да "пикаят" и да се дави при стартиране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.