Премини към съдържание

Проблем с подкачваща помпа на mitsubishi outlander 2011 2.2 4HN


Препоръчано мнение

Здравейте, купих си митцубиши аутлендър 2011 2.2 156 коня  4HN преди година и чак сега забелязах че помпата в резервоара не работи, защото беше откачена една от клемите в буксата. Оправих я и сега работи, но се появи една вибрация в педала на газта. Оказа се че идва от входящия маркуч преди нагнетателната помпа. Трепти толкова ситно, че чак ти изтръпва крака. Изчистих резервоара, смених филтъра, проверих релетата, проверих тампоните и нищо. Работи ли помпата в резервоара има трептене, спра ли я от бушона няма трептене. Колата пали, върви но по бавно прехвърля от другата част на резервоара нафтата и кутията превключва по мудно. Гледах че тази помпичка подава 0.5 бара налягане, което е нищо. Вътре в кошницата има една джажа, за която е вързана тя и маркуч за другата част на резервоара, както и маркуча който отива към ГНП то. Там се съмнявам, но не мога да намеря от къде да я купя заедно с кошница. От Варна съм и ходих до дизел сервис и там ми казаха че не могат да ми помогнат. Ако някой има подобен проблем или има идея от какво може да е моля да сподели. 

Благодаря предварително. 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

41 minutes ago, zashko said:

Здравейте, купих си митцубиши аутлендър 2011 2.2 156 коня  4HN преди година и чак сега забелязах че помпата в резервоара не работи, защото беше откачена една от клемите в буксата. Оправих я и сега работи, но се появи една вибрация в педала на газта. Оказа се че идва от входящия маркуч преди нагнетателната помпа. Трепти толкова ситно, че чак ти изтръпва крака. Изчистих резервоара, смених филтъра, проверих релетата, проверих тампоните и нищо. Работи ли помпата в резервоара има трептене, спра ли я от бушона няма трептене. Колата пали, върви но по бавно прехвърля от другата част на резервоара нафтата и кутията превключва по мудно. Гледах че тази помпичка подава 0.5 бара налягане, което е нищо. Вътре в кошницата има една джажа, за която е вързана тя и маркуч за другата част на резервоара, както и маркуча който отива към ГНП то. Там се съмнявам, но не мога да намеря от къде да я купя заедно с кошница. От Варна съм и ходих до дизел сервис и там ми казаха че не могат да ми помогнат. Ако някой има подобен проблем или има идея от какво може да е моля да сподели. 

Благодаря предварително. 

.....това е регулатора за налягането,то и за това помпата т идава 0.5 бара ,а трябва да е около 3......шунтирайте го ,защото този регулатор се продава заедно с цялата кошница.....

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се помпата не е каквато трябва и е подавала по високо налягане и е спукала този разпределител. Втора ръка кошниц с помпа и работата спи! Проблема е решен. 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...