zashko Публикувано 8 Май 2022 Сподели Публикувано 8 Май 2022 Здравейте, купих си митцубиши аутлендър 2011 2.2 156 коня 4HN преди година и чак сега забелязах че помпата в резервоара не работи, защото беше откачена една от клемите в буксата. Оправих я и сега работи, но се появи една вибрация в педала на газта. Оказа се че идва от входящия маркуч преди нагнетателната помпа. Трепти толкова ситно, че чак ти изтръпва крака. Изчистих резервоара, смених филтъра, проверих релетата, проверих тампоните и нищо. Работи ли помпата в резервоара има трептене, спра ли я от бушона няма трептене. Колата пали, върви но по бавно прехвърля от другата част на резервоара нафтата и кутията превключва по мудно. Гледах че тази помпичка подава 0.5 бара налягане, което е нищо. Вътре в кошницата има една джажа, за която е вързана тя и маркуч за другата част на резервоара, както и маркуча който отива към ГНП то. Там се съмнявам, но не мога да намеря от къде да я купя заедно с кошница. От Варна съм и ходих до дизел сервис и там ми казаха че не могат да ми помогнат. Ако някой има подобен проблем или има идея от какво може да е моля да сподели. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 Май 2022 Сподели Публикувано 8 Май 2022 41 minutes ago, zashko said: Здравейте, купих си митцубиши аутлендър 2011 2.2 156 коня 4HN преди година и чак сега забелязах че помпата в резервоара не работи, защото беше откачена една от клемите в буксата. Оправих я и сега работи, но се появи една вибрация в педала на газта. Оказа се че идва от входящия маркуч преди нагнетателната помпа. Трепти толкова ситно, че чак ти изтръпва крака. Изчистих резервоара, смених филтъра, проверих релетата, проверих тампоните и нищо. Работи ли помпата в резервоара има трептене, спра ли я от бушона няма трептене. Колата пали, върви но по бавно прехвърля от другата част на резервоара нафтата и кутията превключва по мудно. Гледах че тази помпичка подава 0.5 бара налягане, което е нищо. Вътре в кошницата има една джажа, за която е вързана тя и маркуч за другата част на резервоара, както и маркуча който отива към ГНП то. Там се съмнявам, но не мога да намеря от къде да я купя заедно с кошница. От Варна съм и ходих до дизел сервис и там ми казаха че не могат да ми помогнат. Ако някой има подобен проблем или има идея от какво може да е моля да сподели. Благодаря предварително. .....това е регулатора за налягането,то и за това помпата т идава 0.5 бара ,а трябва да е около 3......шунтирайте го ,защото този регулатор се продава заедно с цялата кошница..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zashko Публикувано 16 Май 2022 Автор Сподели Публикувано 16 Май 2022 помпата оригинално подава 0.5 бара Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zashko Публикувано 19 Май 2022 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2022 Оказа се помпата не е каквато трябва и е подавала по високо налягане и е спукала този разпределител. Втора ръка кошниц с помпа и работата спи! Проблема е решен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.