s7s Публикувано 7 Май 2022 Сподели Публикувано 7 Май 2022 Здравейте, При каране извън грацко ми се появи индикация, че маслото ми е над нивото. Обадих се на сервиз Мицубиши където ми обясниха, че поради факта, че карам повече грацко, dpf не се е регенерирал правилно и гориво е останало в двигателя. Да, но когато го смених и премахмах сигналния чек при проверка на маслото щеката показва пак над макса(бях изминал 50км). Въпреки, че маслото беше смемено по спесификация и по ниво на щеката беше ОК. Хората от Мицуниши сервиз ми казаха, че е нужно при смяна на маслото в тази ситуация да се направи и програмиране на дюзите - аз не го направих. Колата си върви добре, няма други чекове ,така, че някой ако е имал същия проблем моля да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 Май 2022 Сподели Публикувано 7 Май 2022 ....глупости на търкалета.....не се прави препрограмиране на дюзите, а си има специална опция в едно от менютата за ресет на интервала на смяната на маслото,за да може ЕКУ-то да знае как и през колко да прави регенерация на ДПФ-а.....което се прави от този,който ти е сменявал маслото.....трябва ти софтуер, чрез който да се нулира този интервал,защото в един момент ще спре да прави регенерация и след време ще се запуши и дори да се пусне принудителна генерация ,пак няма да може да се изчисти....Ресета не е онзи ресет ,който от таблото можете да си го нулирате....това е различно нещо ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7s Публикувано 7 Май 2022 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2022 Ок, а това над ниво на маслото, то от какво се получава, от неуспешна регенерация ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 Май 2022 Сподели Публикувано 7 Май 2022 От честото пускане на регенерацията ,част от горивото попада в моторното масло ,а това е опасно тъй кат ого разрежда ....за тези мицубишита за безопасно за мотора количество нафта се счита около 1-1.5 литра нафта в маслото.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.