bongobongov Публикувано 7 април 2022 Сподели Публикувано 7 април 2022 Здравейте, След обслужване и смяна на горивен филтър, автомобилът започна да пали след 4-5 оборота на двигателя. Преди смяната на филтъра палеше от половин оборот. Смених филтъра с друг но пробелма е същия, пали с повече въртене. Автомобила върви и работи нормално. Просто не пали както преди. Ако някой има идея и може да помогне да пише. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 април 2022 Сподели Публикувано 7 април 2022 ....обезвъздушете системата и пак пробвайте.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bongobongov Публикувано 7 април 2022 Автор Сподели Публикувано 7 април 2022 Обезвъздушен е,тъй като изминах 200км. след смяната. Но пак си пали след повече въртене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 април 2022 Сподели Публикувано 10 април 2022 ....ми сменете горивния филтър с по хубав, примерно Бош,Ман......и пак пробвайте, ако не стане ,тогава вижте да не смуче въздух от някъде.....и накрая- не искам да ви плаша, но ако ГНП-то не е правено ,то със сигурност работи като на "магия" и когато остане или дръпне гориво ,самата помпа се разбазиква..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.