Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте, продадох си Паджеро 2, в добро състояние, но не го ползвах по предназначение, само му се кефех. Насочил съм се към модел ASX 1,8/150к.с. 4x4/ 2011г.. Бихте ли дали някакви насоки ,цена на обслужване и т.н. Направих два огледа в Плевен, на пръв поглед не са лоши, но ми се ще мнение от по-компетентни или колеги, които имат някакви насоки.

Редактирано от Мирослав Станчев
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Имахме среща на клуба преди един ден на Вонеща Вода.

Обективното мнение на професионален механик, който се ползва с голямо уважение (Милен Загоров), както и моето мнение е, че това е много здрава кола.

Има софтуер който дава реални данни на автомобила за изминатите километри.

Цените по обслужване са много поносими и модела не е капризен.

Зависи обаче много от предишния собственик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, Светльо Ангелов написа:

Имахме среща на клуба преди един ден на Вонеща Вода.

Обективното мнение на професионален механик, който се ползва с голямо уважение (Милен Загоров), както и моето мнение е, че това е много здрава кола.

Има софтуер който дава реални данни на автомобила за изминатите километри.

Цените по обслужване са много поносими и модела не е капризен.

Зависи обаче много от предишния собственик.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще се поинтересувам още за обслужването, казаха ми около 900-1000 лв. Ще поогледам двете коли, на който съм се спрял и дай Боже да се спазарим, че нещо ги няма.

Благодаря за отговора

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Имам такова ASX 2012г. Карам го от около 7 месеца. Бих искал да попитам, къде във Варна има хубава диагностика със софтуер, освен в "Силвър стар"?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 часа, tron написа:

Здравейте колеги! Имам такова ASX 2012г. Карам го от около 7 месеца. Бих искал да попитам, къде във Варна има хубава диагностика със софтуер, освен в "Силвър стар"?

Някакви насоки по избора да ме посъветвали.Тези, които гледам са от Швейцария и се притеснявам за ръжда.За сега не личи, но пък уж там повече ги поддържат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Това е дизел 4N13 двигател, екостандарт Евро 5. Има един сериозен проблем и това е, че този мотор не става за градско, заради дпф софтуера за регенерация на филтъра, по екостандарт Евро 5. При смяна на масло сипваш 5 литра. След 3000 км градско от там ще източиш 7-8 литра масло смесено с нафта. А това става най-вече от експлоатация тип, палиш минаваш 10 км и тъкмо когато двигателят е загрял и иска да го подкараш с 2500 оборота и да минеш още 40 или 60 км, ти взимаш че го спираш, той изстива и после пак същото. Решението е премахване на ДПФ и най-вече промяна на софтуера на компютъра с такъв, който спира с регенарациите. Екостандарта ти става Евро 3 или 4, зависи колко ще дими при ауспуха, а това зависи дали харчи масло и дюзите как разпрашават. Останалото са само плюсове. Ако караш само извънграда няма да имаш ядове. Супер икономичен и супер динамичен. Важно е да сипваш само хубава нафта, без никакъв компромис. В студеното време сипвай ОМВ макс моушън или хубава добавка, за да не се прецакат дюзите и помпата за високо налягане. Доста скъпи са, ако се наложи смяна. Преди да го вземеш мини диагностика, защото е хубаво да знаеш какво му е дереджето. Общо взето това е последно поколение комън рейл, сложен и капризен за хубава нафта и хубаво масло. Най-скъпите неща са дюзите Денсо по около 1400 лв бройката, помпата за високо налягане Денсо над 2400 лв, по скоро 3000 лв и турбината Мицубиши или Гарет към 3000 лв. При диагностиката, да махнат въздуховода на турбината и да проверят луфта на ръка, на загрят мотор. Ако не ти се занимава, бягай от нещо толкова комплицирано. Не казвам чупливо, а комплицирано, доста сложно, което го прави много по-малко надеждно от един технологично по-стар и опростен турбодизел. Тук турбината е с променлива геометрия, което след 2000 г мисля че е стандарт, но в допълнение и клапаните са с променливо газоразпределение, за да е още по-сложно, с целият приток на нафта в маслото, което за нула време може да прецака скъпите части по MIVEC системата. При турбо и 8 клапана са достатъчни. Но при турбо с променлива геометрия и 16 клапана  с променливи фази на газоразпределение, съчетано с градско шофиране и нашата калпава нафта .... хайде да спра и да не продължавам. А ако нещо вече е износено или неправилно експоатирано и се наложи да го сменяш е скъпо, ако го правиш както трябва.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...