Мирослав Станчев Публикувано 28 март 2022 Сподели Публикувано 28 март 2022 (редакция) Здравейте, продадох си Паджеро 2, в добро състояние, но не го ползвах по предназначение, само му се кефех. Насочил съм се към модел ASX 1,8/150к.с. 4x4/ 2011г.. Бихте ли дали някакви насоки ,цена на обслужване и т.н. Направих два огледа в Плевен, на пръв поглед не са лоши, но ми се ще мнение от по-компетентни или колеги, които имат някакви насоки. Редактирано 28 март 2022 от Мирослав Станчев Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 март 2022 Admin Сподели Публикувано 28 март 2022 Имахме среща на клуба преди един ден на Вонеща Вода. Обективното мнение на професионален механик, който се ползва с голямо уважение (Милен Загоров), както и моето мнение е, че това е много здрава кола. Има софтуер който дава реални данни на автомобила за изминатите километри. Цените по обслужване са много поносими и модела не е капризен. Зависи обаче много от предишния собственик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Станчев Публикувано 28 март 2022 Автор Сподели Публикувано 28 март 2022 преди 46 минути, Светльо Ангелов написа: Имахме среща на клуба преди един ден на Вонеща Вода. Обективното мнение на професионален механик, който се ползва с голямо уважение (Милен Загоров), както и моето мнение е, че това е много здрава кола. Има софтуер който дава реални данни на автомобила за изминатите километри. Цените по обслужване са много поносими и модела не е капризен. Зависи обаче много от предишния собственик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Станчев Публикувано 28 март 2022 Автор Сподели Публикувано 28 март 2022 Ще се поинтересувам още за обслужването, казаха ми около 900-1000 лв. Ще поогледам двете коли, на който съм се спрял и дай Боже да се спазарим, че нещо ги няма. Благодаря за отговора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tron Публикувано 29 март 2022 Сподели Публикувано 29 март 2022 Здравейте колеги! Имам такова ASX 2012г. Карам го от около 7 месеца. Бих искал да попитам, къде във Варна има хубава диагностика със софтуер, освен в "Силвър стар"? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Станчев Публикувано 29 март 2022 Автор Сподели Публикувано 29 март 2022 преди 3 часа, tron написа: Здравейте колеги! Имам такова ASX 2012г. Карам го от около 7 месеца. Бих искал да попитам, къде във Варна има хубава диагностика със софтуер, освен в "Силвър стар"? Някакви насоки по избора да ме посъветвали.Тези, които гледам са от Швейцария и се притеснявам за ръжда.За сега не личи, но пък уж там повече ги поддържат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tron Публикувано 30 март 2022 Сподели Публикувано 30 март 2022 Моето е от там, няма ръжда! Салона е кожа, панорамен покрив и по- хубавото стерео. Лично аз предпочетох да не е автомат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 21 април 2022 Сподели Публикувано 21 април 2022 (редакция) Това е дизел 4N13 двигател, екостандарт Евро 5. Има един сериозен проблем и това е, че този мотор не става за градско, заради дпф софтуера за регенерация на филтъра, по екостандарт Евро 5. При смяна на масло сипваш 5 литра. След 3000 км градско от там ще източиш 7-8 литра масло смесено с нафта. А това става най-вече от експлоатация тип, палиш минаваш 10 км и тъкмо когато двигателят е загрял и иска да го подкараш с 2500 оборота и да минеш още 40 или 60 км, ти взимаш че го спираш, той изстива и после пак същото. Решението е премахване на ДПФ и най-вече промяна на софтуера на компютъра с такъв, който спира с регенарациите. Екостандарта ти става Евро 3 или 4, зависи колко ще дими при ауспуха, а това зависи дали харчи масло и дюзите как разпрашават. Останалото са само плюсове. Ако караш само извънграда няма да имаш ядове. Супер икономичен и супер динамичен. Важно е да сипваш само хубава нафта, без никакъв компромис. В студеното време сипвай ОМВ макс моушън или хубава добавка, за да не се прецакат дюзите и помпата за високо налягане. Доста скъпи са, ако се наложи смяна. Преди да го вземеш мини диагностика, защото е хубаво да знаеш какво му е дереджето. Общо взето това е последно поколение комън рейл, сложен и капризен за хубава нафта и хубаво масло. Най-скъпите неща са дюзите Денсо по около 1400 лв бройката, помпата за високо налягане Денсо над 2400 лв, по скоро 3000 лв и турбината Мицубиши или Гарет към 3000 лв. При диагностиката, да махнат въздуховода на турбината и да проверят луфта на ръка, на загрят мотор. Ако не ти се занимава, бягай от нещо толкова комплицирано. Не казвам чупливо, а комплицирано, доста сложно, което го прави много по-малко надеждно от един технологично по-стар и опростен турбодизел. Тук турбината е с променлива геометрия, което след 2000 г мисля че е стандарт, но в допълнение и клапаните са с променливо газоразпределение, за да е още по-сложно, с целият приток на нафта в маслото, което за нула време може да прецака скъпите части по MIVEC системата. При турбо и 8 клапана са достатъчни. Но при турбо с променлива геометрия и 16 клапана с променливи фази на газоразпределение, съчетано с градско шофиране и нашата калпава нафта .... хайде да спра и да не продължавам. А ако нещо вече е износено или неправилно експоатирано и се наложи да го сменяш е скъпо, ако го правиш както трябва. Редактирано 21 април 2022 от Stanislav Konstantinov 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.