Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ПОМОЩ! Mitsubishi Pinin Спря да Сменя Скорости


Препоръчано мнение

След 10тина КМ каране по гората спря да включва на скорост. Замириса странно на съединител май. Беше тясно нагорнище по пътя и после връщах на задна около километър или три... Добре, че мина човек с Нисан 4x4 и ме дръпна - Благодаря му! Педалът на съединителя не стои долу, но е доста по - мек на натиск. Преди това си отделяше нормално, малко над средата на хода на педала. Скоростите са SuperSelect ръчна, колата е 2.0 GDI бензин. Дали е съединителен диск за смяна? Кардан? Възможно ли е да са съединителни цилиндри - главен и роб (master / slave)?  Какво може да е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и благодаря за отговора! А по- лесен начин няма ли за диагностика? Може ли да е скъсан кабел на съединителя или помпа? 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....има малка вероятност да е помпата или изпълнителния механизъм на съединителя ,т.е. изпуснала е хидравликата......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 часа, DJ Tymbi написа:

....има малка вероятност да е помпата или изпълнителния механизъм на съединителя ,т.е. изпуснала е хидравликата......

Благодаря за отговора! Как мога да проверя помпата и изпълнителния механизъм на съединителя на улицата? Трябва ли да се вдигне на крик или може и отгоре с отворен капак? Или да ги купя тези части и първо тях да сменя, ако може на улицата? Ако трябва ще вдигна на крик и сложа на стойки колата, и ще махна някоя гума, ако така се сменят?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Горната помпа главен цилиндър го проверих под капака откъм съединителя и е пълен. На капачката пише NABCO. Как да проверя долната помпа/ цилиндър и има ли смисъл?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимка на горния главен цилиндър на съединителя (горна помпа) - пълен е и не е от него.

 

https://ibb.co/4NtzRY1

 

Поставям линк, защото снимката не се побира във форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гофарата,

Тая снимка нищо не значи, също и, че казанчето на горната помпа е пълно...

Махнете капачката и вижте течността - трябва да е бистра, без утайки по дъното"

Ако е мътна/черна, или има черни утайки по дъното - някоя от помпите е заминала.

Разглобяват се (помпите - горна и долна), и се проверяват - "огледалото" (цилиндричната повърхност), и уплътненията. 

Принципно, първо си "заминава" долната помпа (изпълнитения цилиндър, дето DJ Tumbi е писал по-горе, къса се гумения маншон, влиза влага и мизерия, цилиндърчето корозира, съответно язви по "огледалото", износени уплътнители...)

Успех !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора @George_B !

Мътна е течността, но не съм разглобил още горната помпа за проверка на дъното й.

Кое е ""огледалото" / "(цилиндричната повърхност)" и как изглежда? - може ли термин и на английски да търся в Google?

Или "огледалото" е вътрешността на цилиндричните помпи на съединителя?

 

 

 

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчно ли е някоя от двете помпи да е развалена и да не включва на никоя предавка?

Дори като стартирам колата с ключ на първа и не тръгва, както някои писаха, че може да тръгне без съединител на "междинна скорост" или нещо подобно (форум на Рено).

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тази цел трябва да проверите следното: преди да запалите колата, опитайте да включите скоростите на загасен мотор.... ако влизат нормално, опитайте се да запалите мотора на 1 ва предавка и натиснат съединител,....при завъртане на стартера, ако колата тръгва при натиснат съединител педала,значи  някоя помпа е фира и трябва да се ремонтира....

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо все едно съединителят е откачен и не може да превключи на никоя предавка. Долната помпа на съединителя изглежда здрава отвън и няма течове. Горната също. 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иначе отпреди си мига оранжевата лампа LOCK на таблото за среден диференциал, дори и лоста да е на 4H - първа позиция, където трябва да светят само двете задни гуми само за задно предаване в зелено. 

 

https://ibb.co/J3dB3V1

 

 

Редактирано от GoFarAta
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един автомонтьор погледна и каза, че е за смяна на съединител, щом не тръгва на скорост. Къде и колко ще ми струва смяната? Някой знае ли? 

Редактирано от GoFarAta
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...