ferrarko Публикувано 1 февруари 2022 Сподели Публикувано 1 февруари 2022 Здравейте. Какво е състоянието на изпускателните ви системи след 200000км. ? Сменяли ли сте части от нея? Преди около две години на 190000км. смених уплътнението MR450699 след колекторните тръби , с което едно ръмжене изчезна . Сега след изминати 220000км. около 2500 об./мин. се получава едно резонансно дрънчене от изпускателната система. Като при леко повишаване или понижаване на оборотите този резонанс спира да се чува. Скоро се консултирах в един сервиз, където ми обясниха без да проверят, че най вероятно ми е прогоряло гърнетои трябва да се сменя! Някой разглобявал и оглеждал ли е изпускателната система след тези километри, възможно ли е да се стига до смяна на гърне? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 9 февруари 2022 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2022 Никой ли няма мнение или опит по въпроса?! Някакъв съвет ако трябва да сменям част от изпускателната система, към какво да се насоча? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 9 февруари 2022 Сподели Публикувано 9 февруари 2022 (редакция) Здравейте, Над някой секции от изпускателната система има тъй наречените "топлинни щитове", който са разположени например над крайното гърне, катализатор или резонатор. С времето крепежите им увисват и започват да опират върху дадената секция и се чува такъв "резонанс". Не бих ви посъветвал, да правите корекции по оригиналната изпускателна с-ма, разбира се без да има причина. По мой съвет, нека да погледнат всички топлинни щитове на колата както и при натоварване от 2.5К оборота , за да се види дали това не е причината за вибрацията, защото това доста често срещано явления при Мицубиши. Поздрави. Редактирано 9 февруари 2022 от MuxoB 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 11 февруари 2022 Сподели Публикувано 11 февруари 2022 Здравейте, Аз съм с лансер 2011, 1.8 на 168к км. Миналата година смених гърнето като ходих да ми правят custom такова с два изхода. Старото се оказа доста ръждясало и на път да се пробие, а и ме дразнеше колко много се вижда като се погледне колата отзад. Старото помня че имаше леки вдлъбнатини явно от кофти паркиране от предишния собственик. Предполагам че това е допринесло за по-бързото му "разграждане". Нямам наблюдения от пробиви по останалата част нагенерацията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.