sezen Публикувано 16 януари 2022 Сподели Публикувано 16 януари 2022 Здравейте имам проблем при потегляне прехълцва до 2000 оборота и посе няма проблем сменил съм свещи кабели дистрибуторната капачка палеца и не се оправи колата е 163 коня Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 16 януари 2022 Сподели Публикувано 16 януари 2022 Най-вероятно дистрибутора ще се наложи да смениш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 януари 2022 Сподели Публикувано 23 януари 2022 Понеже тук скоростта на отговор е като да се стартира фабрика за производство но олио след като е направена профилактика, направо питам и си отговарям. Под "прехълцва" имаш предвид прекъсва ли? Предполагам че това имаш предвид. Щом прекъсва на обороти до 2000 бих те посъветвал да я закараш да й измерят компресията (налягането в цилиндрите). Не изключвам проблем с уплътняването на някой от клапаните (най-често изпускателен клапан). Когато двигателят покачи оборотите си, цилиндърът с проблемния клапан започва да се "включва в оркестъра" и прекъсването се оправя. С падане на оборотите отново започва да прекъсва. Това е всеки път при промяна на оборотите до и над 2000, т.е. не зависи от работна температура, влажност на въздуха, дали вали, дали гърми, дали духа вятър или атмосферното налягане е спаднало... Виж му компресията. Работата е същата като да се сменят свещите, освен ако някой от първия ред цилиндри не покаже по-ниската стойност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sezen Публикувано 30 януари 2022 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2022 Благодаря ти за съвета ще проверя компресията тази седмица Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.