Премини към съдържание

Утечка outlander 2, 2.2 156к.с.


Препоръчано мнение

Здравейте колеги и честита Коледа. Та моя проблем е следния, след 14 дневен престой колата не запали ( паднал акумулатор). Акумулатора е чисто нов 100 ампер часа, след измерване с мултицет , съответно заключване на колата и изчакване да премине в ,,спящ режим" установих утечка от 0.2 А. Утечката изчезва след махане на предпазител ном. 30 ( IOD 30 A). Прегледах и търсих навсякъде, никъде не намерих за какво е и какви системи поддържа. Дори в ръководството за експлоатация пише само (IOD 30 A) и нищо повече. Моля Ви, ако някой знае за кокво е и за какво става на въпрос да сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не колега, не ми помагаш.  Схемата с бушоните я имам и то тази при двигателя, не тази в купето там под ном. 30 пише (IOD 30A). За него питам какво означава или по точно какви системи са накачени към него?  Съжалявам, че не мога да кача схемата и да ти я покажа, но не мога да се оправя с компа , особено с тия ограничения до 50 кв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е в Блуутуд модула....така са на всички Мицубишита и това е всеизвестен фабричен проблем ......за целта трябва да смените модула, защото не се ремонтира( или поне в  Бг не знам кой може ) а се заменя....при вас на Оутлендърите се намира зад ЦД плеъра ( касетофона) и за целта трябва да махнете централните духалки,под тях има винтове, които се развиват и се маха целия модул на касетофона, в дъното долу се намира този модул с размери на кутия за цигари и от лявата му страна е куплунга му.....в Ибей се продават много такива за около 150 лв. така че вие си решавате дали да го махнете или да го смените....оригиналния номер на частта е: 8785A026 .....

На Лансерите този модул се намира непосредствено над жабката в близост до еърбега на пасажера на таблото .....за целта трябва да се свали цялата жабка ( а не само капака й) а за тази цел се сваля и патрона за изкл. на еърбега на пасажера.....

Бушона който махате е за всички вериги ,които са предназначени за захранване на подържащите устройства на автомобила, в това число и този модул ,както и касетофона, ЕТАКТ-а, и т.н........този бушон се маха когато автомобила искате да го "зазимявате" ....т.е няма да го карате повече от месец или когато отивате в чужбина за по дълго време ( така ги съветвам хората които работят там и се връщат за по 1-2 месеца в БГ......)

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега за изчерпателното разяснение , точно от такъв отговор се нуждаех, много ми помогна. Весело посрещане на новата година!

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...