Георги Казаков Публикувано 26 декември 2021 Сподели Публикувано 26 декември 2021 Здравейте колеги и честита Коледа. Та моя проблем е следния, след 14 дневен престой колата не запали ( паднал акумулатор). Акумулатора е чисто нов 100 ампер часа, след измерване с мултицет , съответно заключване на колата и изчакване да премине в ,,спящ режим" установих утечка от 0.2 А. Утечката изчезва след махане на предпазител ном. 30 ( IOD 30 A). Прегледах и търсих навсякъде, никъде не намерих за какво е и какви системи поддържа. Дори в ръководството за експлоатация пише само (IOD 30 A) и нищо повече. Моля Ви, ако някой знае за кокво е и за какво става на въпрос да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 26 декември 2021 Сподели Публикувано 26 декември 2021 (редакция) Редактирано 26 декември 2021 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 26 декември 2021 Сподели Публикувано 26 декември 2021 Ако това ти е от помощ-моля! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Казаков Публикувано 26 декември 2021 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2021 Не колега, не ми помагаш. Схемата с бушоните я имам и то тази при двигателя, не тази в купето там под ном. 30 пише (IOD 30A). За него питам какво означава или по точно какви системи са накачени към него? Съжалявам, че не мога да кача схемата и да ти я покажа, но не мога да се оправя с компа , особено с тия ограничения до 50 кв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 декември 2021 Сподели Публикувано 28 декември 2021 (редакция) Проблема ти е в Блуутуд модула....така са на всички Мицубишита и това е всеизвестен фабричен проблем ......за целта трябва да смените модула, защото не се ремонтира( или поне в Бг не знам кой може ) а се заменя....при вас на Оутлендърите се намира зад ЦД плеъра ( касетофона) и за целта трябва да махнете централните духалки,под тях има винтове, които се развиват и се маха целия модул на касетофона, в дъното долу се намира този модул с размери на кутия за цигари и от лявата му страна е куплунга му.....в Ибей се продават много такива за около 150 лв. така че вие си решавате дали да го махнете или да го смените....оригиналния номер на частта е: 8785A026 ..... На Лансерите този модул се намира непосредствено над жабката в близост до еърбега на пасажера на таблото .....за целта трябва да се свали цялата жабка ( а не само капака й) а за тази цел се сваля и патрона за изкл. на еърбега на пасажера..... Бушона който махате е за всички вериги ,които са предназначени за захранване на подържащите устройства на автомобила, в това число и този модул ,както и касетофона, ЕТАКТ-а, и т.н........този бушон се маха когато автомобила искате да го "зазимявате" ....т.е няма да го карате повече от месец или когато отивате в чужбина за по дълго време ( така ги съветвам хората които работят там и се връщат за по 1-2 месеца в БГ......) Редактирано 28 декември 2021 от DJ Tymbi 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Казаков Публикувано 28 декември 2021 Автор Сподели Публикувано 28 декември 2021 Благодаря ти колега за изчерпателното разяснение , точно от такъв отговор се нуждаех, много ми помогна. Весело посрещане на новата година! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.