Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте колеги имам следния праблем паджеро 3.2 автомат счупи скоростна кутия купих втора ръка и като я монтирах нямаше задна скорост и я върнах ,след това купих друга от работещ автомобил,пробвах я свалих я и като я монтирах пак нямаше задна и всички казват счупени скорости проблем в касетата за задна.И как така като преди 4 часа са работили.Може ли някакво адекватно мнение или някой който наистина разбира.Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....как сменяте ск. кутия???

Инхибитора ваш ли си е , или е от новата ск. кутия? С торк конвертора ли или ползвате вашия.......освен това какво правите с радиаторчето за охлаждане на маслото?

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слагам кутията с неиното хидро,а радиаторчето съм го продухал и почистил,а монтажа го правя така,слагам хидрото на кутията и го зацепвам към помпата и след това монтирам кутията

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, Мирослав Гочев said:

Слагам кутията с неиното хидро,а радиаторчето съм го продухал и почистил,а монтажа го правя така,слагам хидрото на кутията и го зацепвам към помпата и след това монтирам кутията

.....така е......а инхибиторния суич от новата кутия ли си е, или си го прехвърляте вашия на новата кутия?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......като вкарате задна, индикацията на таблото свети ли? Нещо "R " или да мига нещо? Или да свети R и да мига N ?

На диагностиката живите данни какво показват?

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като вкарам задна индикацията свенти без да мига и се усеща че включва ама не иска да тръгне няма сила иначе като е на подемника във въздуха се въртат колелетата назад и като ги хвана и спират

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Боя се че ако е така, имаш счупен заден планетарен механизъм.......Ето така изглежда:

https://www.facebook.com/photo?fbid=1632317263606553&set=pcb.1632317633606516

За съжаление няма как на 100% да е сигурно това, но май ще се наложи да смениш и тази кутия, а това че при донора е работил а при вас не,( с риск да ми се смеете ,но няма как по друг начин да ви го обясня) е че понякога нещата седят на "магия" и то си работи, но когато ги разбъзикаш ,вече не работи......

Другия вариант е ,да няма достатъчно масло в кутията или масления филтър да е запушен, но това се отнася само до конкретния донор......

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам същият проблем с l200 2007 задната я няма никаква . Когато превключа на директна от първа изритва и влиза в авариен режим .  За пръв път влезе  в авариен режим,  когато се помъчи да превключи на 4та и ми излезе същата грешка , но за 4та . 

P1780 Status: Validated and stored in non volatile memory, Validated fault present at time of request, Validated fault has been present during this drive cycle Possible decryptions (note control module): OBDII: Trans Control Switch (O/D Cancel) Out of Self Test Range Mitsubishi: Trans Control Switch (O/D Cancel) Out of Self Test Range; Gear 2 incorrect ratio

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...