lazarchuk Публикувано 27 ноември 2021 Сподели Публикувано 27 ноември 2021 Здравейте на всички Тъй като не намерих информация искам да създам тази тема за да разбера колко бързо загряват вашите автомобили през зимата. Аз имам Ситроен Ц4 айркрос 1,8д 150к.с 4N13 двигател който е на митсубиши и мисля че много бавно ми загрява автомобила. Подгряване работи , когато стой на място колата и работи парното температурата пада с няколко деления надолу! Това нормално ли е? Термостата е проверен , вече незная дали нормално това или не ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Okli Публикувано 30 ноември 2021 Сподели Публикувано 30 ноември 2021 ASX 2014, 2.2D, зимата започва да духа хладно към топло буквално след 300-400 метра. Като загрее държа градусите от копчето на 21-22 градуса и първа степен на вентилатора, над това става баня и в най-големия студ. Единствената друга кола с такова бързо затопляне, която съм карал беше голф 3 1.9 дизел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazarchuk Публикувано 2 декември 2021 Автор Сподели Публикувано 2 декември 2021 А след колко време ти загрява на нормална температура ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orion Публикувано 2 декември 2021 Сподели Публикувано 2 декември 2021 Притежавам ASX 4N13 и загрява доста бавно (според индикацията на таблото) при ниска околна температура, иначе парното топли добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Okli Публикувано 5 декември 2021 Сподели Публикувано 5 декември 2021 (редакция) На 12/2/2021 at 8:11 AM , lazarchuk написа: А след колко време ти загрява на нормална температура ? След няколко минути, не съм засичал но максимум 6-7-8. Двигателят е друг, 4N14 и е автоматик, вероятно има значение. Редактирано 5 декември 2021 от Okli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 6 декември 2021 Сподели Публикувано 6 декември 2021 Нормално е дизелов двигател да загрее по-бавно от бензинов. Не съдете по парното, защото може (не съм запознат) да има допълнителни нагреватели и да започва да духа топло след по-кратко време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazarchuk Публикувано 6 декември 2021 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2021 На вниманието на всички интересуващи се отговора е следния ! Смяна на термостат -доста трудуемко и интересно за занимание сваля се всичко : колектор изпускателен,турбо,катализатор , доста ламаринки и т.н След смяната естествено , че с оригинален термостат подобрение има но все пак това е дизил и вече ми е ясно че загрява по бавно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 6 декември 2021 Сподели Публикувано 6 декември 2021 ASXа нямат ли дизеловите ел.нагревател в парното като на Аутлендъра? Кросъра ми е дизел и доста бързо започва да духа топло след палене,може би на 5та минута вече е осезаемо топло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orion Публикувано 8 декември 2021 Сподели Публикувано 8 декември 2021 На 12/6/2021 at 5:25 PM , Даниел Цветков написа: ASXа нямат ли дизеловите ел.нагревател в парното като на Аутлендъра? Кросъра ми е дизел и доста бързо започва да духа топло след палене,може би на 5та минута вече е осезаемо топло. Имат, започва да духа топло ставнително бързо, но бавно достига до работна температура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 9 декември 2021 Сподели Публикувано 9 декември 2021 Е няма как в студеното време бързо да загрее дизел. Палиш,постояваш минута колкото да се освести мотора в студа и тръгваш леко без излишни напъни-в движение загрява по бързо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.