Премини към съдържание

Време за промяна!


ferrarko

Препоръчано мнение

Здравейте Lancer колеги. Дублирам тази тема тук, тъй като в раздела "Извън темата" на форума, получих само един отговор. Незнам дали влизате в този раздел и сте я видяли, но ако не сте, ще съм ви благодарен за мнение. 

Какво е мнението Ви за марката Nissan, която има семейни взаимоотношения с Mitsubishi? 

Разглеждам, даже мога да кажа че обмислям новият Nissan Qashqai, с бензинов двигател 1.3 138к.с. ниво Acenta.

Новият Qashqai спрямо конкуренти които разглеждам, предлага най-много екстри, които ми харесват, особено системите за сигурност!

След Lancer-ът основното нещо на което държа е тишината!

Навремето Lancer-ът предлагаше най-много от конкурентите си, но пък беше спестено от шумоизолация и материали. Материалите може да са евтини, но пък изглеждат добре и са здрави, за 215000км.,  нямам нищо напукано, счупено, провиснало или протъркано(освен волана и скоростите) . Обаче блутут телефона и блокът ABS/ESP/TCS, които тогава бяха екстра в един късен момент се развалиха, а блуту. си беше дърво. Като цяло съм доволен от Lancer-ът, но не оставя в мен желание отново да си купя  Mitsubishi, искам да пробвам друга марка.

Ходих да видя на живо новият Qashqai и материалите ми наподобяват усещането за Mitsubishi! На накаладките има символите на Рено,Нисан и Митсубиши :) .  Преди известно време ми беше изскочила една статия в която посочваха, че първите поколения на Qashqai не били от най-качествените, но в последствие ги подобрили. 

Насочил съм се към базовия бензинов двигател с 138к.с. , тъй като не държа на голяма мощност, надявам се да е оразмерен добре за купето. Притеснява ме на магистралата дали няма да реве много! 109-те коня на Lancer-ът ме устройват перфектно и никога не съм усещал мъчене или дефицит, но се чува доста на магистралата! Незнам дали при Лансърите с по-големите двигатели е по-приятно за ухото!

Нямам познания по отзивите за марката Nissan,  не знам как са с материалите, шумоизолацията и надеждността.

Други варианти които разглеждам, с кратките ми впечатления са(не са подредени по-предпочитания):

-Mazda CX-30 -много красива отвън, много добра ергономия за шофьора, направо залепваш и караш. Качествени материали и много системи за сигурност в началните нива;

-Kia Xceed - прилични материали над средното, по-компактна и усещането като автомобил е близко до Lancer, от към екстри има неща които липсват, но не е фатално;

-Peugot 2008 - повече усещане за малък SUV от Kia Xceed, материалите изглеждат качествени, много интересна отвън, много интерсно но нестандартно табло и управление на финкциите, приличен пакет обурудване;

-Hyundai Tucson - интересна визия отвън, вътре салонът с началният пакет изглежда средна работа, а като ексти е сходен с Kia Xceed,  на кантар са.

Основният ми въпрос е: Какво е мнението Ви за Nissan?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Отн. "109-те коня на Lancer-ът ме устройват перфектно и никога не съм усещал мъчене или дефицит":
И мен ме устройваха перфектно 109-коня на моя Лансер. Ама сега карам 150 кончета - и откривам че ме устройват доста повече.
За конските сили максимата е "Може да не се ползват, но е добре да ги има". 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Наскоро ходих в Кипър. Бях си поръчал рент а Кар Мицубиши АСХ, но получих Кашкай 2018 бензин CVT на 78 000 км.. Материалите по колата са доста качествени. Колата е икономична. Хареса ми. Но CVT-то няма да допадне на всеки. Аз карам спокойно, а и там по магистралите макс скорост е 100 км/ч, а извън града 65. Взех си автомат, че не бях сигурен как ще се справя с левачката да сменям скорости, а и мигачи с дясната. Което се оказа, че навика е много силен и преди да включвам мигачите с дясната, с лявата пусках чистачките. Та дори и за моето спокойно каране това сивити ми дойде мудно, особено като се доускорява или като се включвам на магистрала. Дори и с пълна газ, оборотите са на макс, гюрунтията е яка, а резултата крайно плавен и незадоволителен. Та това за мен на над 85% от потребителите няма да им допада. Мудно и шумно, когато има необходимост от максимална динамика. Иначе ако е ръчка, този кусур го няма. Като цяло на мен кашкая ми допадна и като концепция и като качество.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходейки по автосалоните, направих няколко тестови карания на Kia Xceed, Nissan Qashqai и Mazda CX-30, като за мое съжаление всичките бяха автомаци(търсех ръчни скорости). Не съм карал автоматици и основните знания, който имам за тях са от автомобилните статии. Общото което знам е:

-класическия автомат - сменя по-бавно скоростите, по-плавен при потегляне и маневри за паркиране, вдига разхода, по-надеждната и издържлива технология;

-автомат с двоен съединител: по-бързо сменяне на предавките, рязко потегляне непрецизно при паркиране, бързо се разцентроват и развалят;

-вариаторен(безстепенен) автоматик - с тях колата е шумна и виеща, непрепоръчителни за високи скорости по магистрала, при интензивно шофиране прегряват, плавно потегляне и маневриране. Надеждността май е 50:50, чувал съм само че, CVT-то на Toyota е много здраво.

Впечатления от последователността на шофиране:

-Kia Xceed беше с автомат двоен съединител, турбо бензинов двигател с 160 к.с. и многоточково задно окачване. Бях отишъл в магазина към края на работният им ден, с цел само да разгледам колата, без намерение за тестово шофиране. Обаче дилърката направо ми даде ключовете да карам, но както казах почти не оставаше време до края на работното време, затова ми беше неудобно да я карам за по-дълъг извънградски маршрут и покарах набързо само градско. Въпреки че не беше с ръчни скорости, ми беше интересно за първи път да карам автоматик с двоен съединител. При градско каране с 50-60км/ч по-разбити градски улици не могат да се придобият съществени наблюдения над колата. Усещането за шум до 60км/ч беше добро, дори с рязко ускорение бръмченето беше приятно, окачването беше комфортно стегнато, а автоматика не ме впечатли съществено, очаквах с двойният съединител смяната на скорости почти да не се усеща и да става много бързо. Цялостното усещане от колата, като габарит и позиция на седене беше много близка с тази на Lancer, само че с по-модерни екстри. 

-Nissan Qashqai беше с вариаторен автоматик(CVT), турбо бензинов двигател 160 к.с. ,4х4, т.е. нищо общо с това което търся. От Nissan са решили, в цяла българия всички тестови автомобили да са автоматици, 4x4 и 160 к.с.  Особено като разбрах за CVT автоматика, бях много скептичен към пробното шофиране! Този тест драйв беше с кратки отсечки градско, извънградско и магистрала. Тук вече усещането за габарит и позиция на седене, е по-различно от Xceed, т.е. усеща се че си на по-високо в SUV. Усещането за шум при трите вида скорост(50-90-140) беше доста добро. Окачването взимаше добре неравностите и лежащи полицаи, нямаше дупки по пътя и не съм взимал бързо завои за да усетя колко се накланя, защото ме притесняваше че карам непознат и тестов автомобил, та да не направя някоя глупост. Като цяло автомобилът се управляваше добре и не ми е направило впечатление за сериозно накланяне в кръговите движения, усещаше се добре в градския трафик. CVT-то много ме изненада, очаквах мудно и шумно движение! За градското и извънградското предполагах че ще е добре, но то беше много добре. Колата си разгръщаше мощността нормално без забележки. Обаче на магистрлата най-вече очаквах прословутото виене, но нямаше нищо такова. Карайки със постоянни 140км/ч нямаше никакво виене, двигателя си бръмчеше нормално, шумът в колата беше много по-нисък от Lancer. Нарочно направих няколко ластика 140-80-140, много добре, никакво виене и мудност. В немските списания много нареждат CVT-то, но може би е защото там нямат ограничения на магистралите и с над 140км/ч виенето да се проявява. Също така от Nissan казват, че това CVT e подобрено и е по-добро от старото. Според мен за нашите скоростни ограничения се справя добре. Ако някога се престраша за автоматик, бих си купил такъв.

-Mazda CX-30 с класически "подобрен"(Skyactiv) автомат,4х4, атмосферен двигател, но не помня кой вариант беше Skyacktiv G150 к.с. или Skyacktiv X186 к.с. , отново нищо общо с търсеното от мен. Особено имах голям мерак, да усетя хваленото навсякъде превключване на ръчната скоростна кутия! Тестът на маздата беше директно след този на нисана. За мое нещастие се оказа, че тестовия автомобил нямал винетка и неможем да излезем на извънградско шофиране, също така господина който ме придружаваше при пробното шофиране бързаше за някъде, беше нервак, с голямо самочувствие и уста(май беше собственика на магазина). Затова теста беше много кратък, буквално едно кръгче, като само на една отсечка с ограничение 70км/ч, успях да вдигна набързо 120км, преди да стигнем обичайната стоянка на катаджиите. Накратко нямам големи впечатления от возия и управление. Преди да тръгнем да шофираме си затвърдих първоначалното впечатление, че на задните седалки е по-тясно в сравнение с Qashqai и излизането през задната врата е по-неудобно, заради по ниската рамка. Иначе шофьорското място е ТОП! Но позицията на страничните огледала е странна, изтеглени са по-близо до шофьора и в първия момент поглеждаш напред към огледалото, но не виждаш нищо защото огледалото е по-напред! Като цяло очаквах смяната на скорости да се усеща по-ясно и бавно. Обаче колата ми се стори много бръмчаща, двигателят се чуваше много силно при леки ускорения. Натискаш педала леко за да качиш 20 км/ч и се чува БРУУУУ докато изравни скороста, пак натискаш леко и отново БРУУУУУ....!  В момента в който натиснах рязко от 70 до 120 бръмченето си беше отчетливо, а колате не ускоряваше така, както бръмчеше! Чудя се дали "нервакът" не беше поставил колата на спортен режим, за да ме впечатли с ревът на двигателя!  Накратко маздата отпадна от надпреварата, бръмчаща кола си имам вече.

В крайна сметка реших да заложа на Nissan Qashqai 140 к.с. с ръчна скоростна кутия, 4х2, без да съм тествал точно такава версия!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за ентусиазма, положените усилия и споделената информация! Твоят пост е все едно аз съм го написал, вкл. използваните изразни срества, тънкото чувство за хумор и дори самоирония!

Успех с избора и новата придобивка, ако и когато!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...