С.kone Публикувано 19 септември 2021 Сподели Публикувано 19 септември 2021 Привет , колеги. Карам аутлендър 2008 г . На скоро и по точно вчера , пускам вентилатора на колата и нищо! А , пускам климатика светва ми индикатора , че е пуснат но нищо не се случва . От духалките нищо .Мисля ,че може моторчето да е изгоряла ама не съм сигурен а и незнам как да го сваля за да го измеря . Проверил съм бушоните - здрави са. Ако някой може да ме насочи или е имал подобен проблем моля да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stm Публикувано 2 декември 2021 Сподели Публикувано 2 декември 2021 Здравейте , от какво се оказа проблема ? И при нас се случи днес ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 декември 2021 Сподели Публикувано 2 декември 2021 .....от чипа ,който управлява перката, или т.н. електрониката....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stm Публикувано 5 декември 2021 Сподели Публикувано 5 декември 2021 Здравейте,това въпросния резистор с номер 7802А006 който се намира зад жабката до вентилатора за перката ли би следвало да е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stm Публикувано 5 декември 2021 Сподели Публикувано 5 декември 2021 На 6/13/2021 at 7:49 PM , stm написа: Ето какво проверих преди малко : След като вчера вентилатора на парното на Мицубишито работеше и по време на движения спря и не тръгна повече. .Появи се миризма на бакелит ,но валеше дъжд и не съм сигурен дали беше от купето или от съседните автомобили в колоната ( бяхме в задръстване ) Днес пак не работеше .Почетох по форуми и проверих ,при неработещ вентилатор : 1. Проверих бушон 30 А беше здрав , при бушоните под волана 2 .Изкарах буксата на вентилатора на парното .Замерих с уред идваше 12 в и като въртях врътката за усилване волтажа се увеличаваше .По буксата като че ли имаше черен нагар от външната страна ,но контактите бяха чисти.В момента в който включих буксата вентилатора тръгна .Почистих със спирт и оставих така , засега работи 3. Почистих контактите на буксата и на този резистор ,по него имаше окис по алуминиевите ребра Според мен след тези проверки , проблема ще се окаже в четките на вентилатора на парното . Вие как мислите ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.