Премини към съдържание

Покупка на лансър


Препоръчано мнение

Здравейте колеги! 
Ориентирам се към смяна на автомобила и съм се загледал в лансър (производство около 2010г. по възможност) и имам няколко върпоса към притежателите на подобни. Спрял съм се на 1.8 бензинов хечбек с ръчни скорости и малко повече (от и без това не многото) екстри в него.

1. Как се представя автомобила след близо 10 години по пътищата? Слаби места предизвикващи системни ремонти, корозия, разход бензин/газ и други подобни.

2. Ясно ми е, че консумативи вече се намират навсякъде, но ме интересува налагало ли ви се е да сменяте елементи от екстериора/интерирора ? Трудно ли се откриват и от къде сте ги поръчвали защото из моргите почти няма лансъри да не кажа изобщо, а и обяви за продаващи се на части има една две.

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

По първата точка и по мой наблюдения, модела се представя сравнително добре за автомобил произведен в последните 10год. На колкото по-малко доказуеми километри е, толкова по-добре. При редовно и добре поддържан агрегат и скорости можете да изкарате добър ресурс от километри. Слабо място е корозия по носещите елементи/ходова част. Купето като цяло е добре, въпреки тънките ламарини. Гледайте откъде е внесен. Търсете екземплят на бензин (ако имате идея за газ) защото вече газифицираните такива може да са с прогорени изпускателни клапани и други съпътстващи газта проблеми и да имате разправии. Ако слагате газ също ще имат добър пробег, но при правилно монтирана и настроена уредба.  Разхода би трябвало да е в рамките на 6,5/7 - 8л. на 100км. бензин при нормално каране и нормално експлоатирана кола. 

По втората точка,  резервни части има достатъчно за всички възли. Екстериора е с твърди пластмаси които трудно се захабяват. По моргите е много слабо на Лансъри, за това или резервни части или от ebay и подобни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има няколко подобни теми във форума. 

Моята е точно такава - 1.8 ръчка спортсбек 2009.

Ръжда никъде няма - купувана е нова тук в България.

За 10 години нищо изненадващо като обслужване и ремонти - разни тампони по окачването, кормилни накрайници, амортисьори, масла, свещи, дискове, накладки.

Разход - колкото си по-бърз, толкова по-голям. Круиз контрол на 140 е около 11-12 газ. Разлика с бензина няма. Градско нямам представа - сигурно пак там някъде.

Вози сравнително добре - по-добре от Субару Легаси и по-зле от Мазда 6. Среден багажник - добре че падат седалките. От вътре е проста, но удобна за мен. Шумоизолацията е зле. Фаровете са изключително добри ако са ксенон, музиката е добра ако е Rockford, фабричната навигация за нищо не става, но менютата са интуитивни.

В мобиле.бг има поне 10 коли на части - все ще намериш каквото ти трябва.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със същия мотор съм бензин карам на газ вече втора година. Разликата при мен е че съм със CVT скоростна кутия, която е малко по-скъпа от към обслужване заради маслото, но се прави веднъж на 60к километра. Както другите колеги казаха, минимални ремонти - тампони, накрайници, останалото е въпрос на коректна поддръжка . Слабо място бих казал ръжда под автомобила но за 10г+ кола мисля че е нормално. Шумоизолацията е зле, купето е от евтини пластмаси които след може би 15тата година ще започнат да скърцат. Горещо препоръчвам да си намерите човек да ви я внесе от Швейцария. Това в повечето случаи гарантира безупречна поддръжка, реални километри и автомобил с всички екстри на добра цена. Не препоръчвам по-слабия мотор или дизелов такъв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди всичко гледай максимално запазена, на по-малко години и километри. Ако ще караш предимно градско атмосферният бензин е за препоръчване. Ако ще караш извън града турбо дизел е чувствително по-добър, особено в доускорение от 60 до 120, особено по баири големият въртящ момент превъзхожда атмосферният бензин. Разбира се дизела е по-скъп от към подръжка, за да нямаш ядове трябва да сипваш качествена нафта, особено ако е по-новият комън рейл мотор. Помпа дюзата не е чак толкова капризна на нафта. Но комън рейла зимно време трябва да се сипва нафта, която да не прецака помпата ( за 3000 лв ) и дюзите ( 2000 лв на дюза ). И пак, дизела не става за кратки градски отсечки. Ако не друго, никога няма да те стопли за 4 км, когато на вън е -8 градуса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...