VasilAleksandrov Публикувано 26 август 2021 Сподели Публикувано 26 август 2021 Здравейте колеги! Ориентирам се към смяна на автомобила и съм се загледал в лансър (производство около 2010г. по възможност) и имам няколко върпоса към притежателите на подобни. Спрял съм се на 1.8 бензинов хечбек с ръчни скорости и малко повече (от и без това не многото) екстри в него. 1. Как се представя автомобила след близо 10 години по пътищата? Слаби места предизвикващи системни ремонти, корозия, разход бензин/газ и други подобни. 2. Ясно ми е, че консумативи вече се намират навсякъде, но ме интересува налагало ли ви се е да сменяте елементи от екстериора/интерирора ? Трудно ли се откриват и от къде сте ги поръчвали защото из моргите почти няма лансъри да не кажа изобщо, а и обяви за продаващи се на части има една две. Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 26 август 2021 Сподели Публикувано 26 август 2021 Здравейте, По първата точка и по мой наблюдения, модела се представя сравнително добре за автомобил произведен в последните 10год. На колкото по-малко доказуеми километри е, толкова по-добре. При редовно и добре поддържан агрегат и скорости можете да изкарате добър ресурс от километри. Слабо място е корозия по носещите елементи/ходова част. Купето като цяло е добре, въпреки тънките ламарини. Гледайте откъде е внесен. Търсете екземплят на бензин (ако имате идея за газ) защото вече газифицираните такива може да са с прогорени изпускателни клапани и други съпътстващи газта проблеми и да имате разправии. Ако слагате газ също ще имат добър пробег, но при правилно монтирана и настроена уредба. Разхода би трябвало да е в рамките на 6,5/7 - 8л. на 100км. бензин при нормално каране и нормално експлоатирана кола. По втората точка, резервни части има достатъчно за всички възли. Екстериора е с твърди пластмаси които трудно се захабяват. По моргите е много слабо на Лансъри, за това или резервни части или от ebay и подобни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 27 август 2021 Сподели Публикувано 27 август 2021 Има няколко подобни теми във форума. Моята е точно такава - 1.8 ръчка спортсбек 2009. Ръжда никъде няма - купувана е нова тук в България. За 10 години нищо изненадващо като обслужване и ремонти - разни тампони по окачването, кормилни накрайници, амортисьори, масла, свещи, дискове, накладки. Разход - колкото си по-бърз, толкова по-голям. Круиз контрол на 140 е около 11-12 газ. Разлика с бензина няма. Градско нямам представа - сигурно пак там някъде. Вози сравнително добре - по-добре от Субару Легаси и по-зле от Мазда 6. Среден багажник - добре че падат седалките. От вътре е проста, но удобна за мен. Шумоизолацията е зле. Фаровете са изключително добри ако са ксенон, музиката е добра ако е Rockford, фабричната навигация за нищо не става, но менютата са интуитивни. В мобиле.бг има поне 10 коли на части - все ще намериш каквото ти трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 27 август 2021 Сподели Публикувано 27 август 2021 Със същия мотор съм бензин карам на газ вече втора година. Разликата при мен е че съм със CVT скоростна кутия, която е малко по-скъпа от към обслужване заради маслото, но се прави веднъж на 60к километра. Както другите колеги казаха, минимални ремонти - тампони, накрайници, останалото е въпрос на коректна поддръжка . Слабо място бих казал ръжда под автомобила но за 10г+ кола мисля че е нормално. Шумоизолацията е зле, купето е от евтини пластмаси които след може би 15тата година ще започнат да скърцат. Горещо препоръчвам да си намерите човек да ви я внесе от Швейцария. Това в повечето случаи гарантира безупречна поддръжка, реални километри и автомобил с всички екстри на добра цена. Не препоръчвам по-слабия мотор или дизелов такъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 31 август 2021 Сподели Публикувано 31 август 2021 Преди всичко гледай максимално запазена, на по-малко години и километри. Ако ще караш предимно градско атмосферният бензин е за препоръчване. Ако ще караш извън града турбо дизел е чувствително по-добър, особено в доускорение от 60 до 120, особено по баири големият въртящ момент превъзхожда атмосферният бензин. Разбира се дизела е по-скъп от към подръжка, за да нямаш ядове трябва да сипваш качествена нафта, особено ако е по-новият комън рейл мотор. Помпа дюзата не е чак толкова капризна на нафта. Но комън рейла зимно време трябва да се сипва нафта, която да не прецака помпата ( за 3000 лв ) и дюзите ( 2000 лв на дюза ). И пак, дизела не става за кратки градски отсечки. Ако не друго, никога няма да те стопли за 4 км, когато на вън е -8 градуса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.