DJ Tymbi Публикувано 6 септември 2021 Сподели Публикувано 6 септември 2021 На 9/5/2021 at 2:40 PM , Гайдаров написа: И при мен проблемите с тресенето са подобни.След смяна на дискове -trw , за известно време почти изчезна, после отново се появи.Преди да сменям отново, ще прегледам всичко за луфтове или разбити неща .Дори ги носих на стругар за престъргване, и той каза, че метала е странно мек, все едно чугун. .....дървета не слагай, по добре АТЕ,поне ще искара някой и друг км. повече преди да се покриви ......и не винете главините че са криви, защото не винаги е така,да не говорим ,че ако са криви, и при чисто нов диск пак ще бие още при първото натискане на спираките..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 7 септември 2021 Сподели Публикувано 7 септември 2021 Ти мани,ама Черокито и то как криви дискове,не ти е работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2021 Сподели Публикувано 7 септември 2021 Всяка кола криви дискове, това става поради най разлини причини, не ме карай да ги изброявам......въпроса е колко често става това и най вече при какви условия става това......аз 150 000 км имам и още не съм ги кривнал,не че искам ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 8 септември 2021 Сподели Публикувано 8 септември 2021 Така е,но Черито малко с несметнати спирачки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didooo6 Публикувано 10 септември 2021 Сподели Публикувано 10 септември 2021 На 9/6/2021 at 10:14 PM , DJ Tymbi написа: .....дървета не слагай, по добре АТЕ,поне ще искара някой и друг км. повече преди да се покриви ......и не винете главините че са криви, защото не винаги е така,да не говорим ,че ако са криви, и при чисто нов диск пак ще бие още при първото натискане на спираките..... Баш АТЕ и дискове и накладки турих на предницата на Пахерото ми , с големите дискове е и 4 бутални апарати ...и пак още на 5к км се разиграха . Мога да се закълна , че на Крузер 120 са абсолютно същите спирачните автомати . При колегите със 120ки драмата е същата . Направи ми впечатление , че тия чисто нови дискове и чисто нови накладки АТЕ се докосваха , и при движение свиреха . Леко се нагряваха , оттам разширяваха и се разпяваха . Наложи се да махна 4те тънки тенекийки (SHIM PADS) ,та да съм сигурен , че не се допират .( По каталозите на разни АТЕ ,Брембо и т.н. , не се предлагат такива тенекийки , само в Митсубиши) . Цилиндърчетата на апаратите са с огледални страни и вървят мазно с пръсти , а не отверка , като ги стискам . Източих по 100тина грама спирачна течност от при всеки апарат (примързя ме цялата) -излизаше си с приличен цвят и прозрачност. Цирка продължава Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 11 септември 2021 Автор Сподели Публикувано 11 септември 2021 DJ, дано не излезеш прав, че ми омръзна да се занимавам със спирачки, преди това с виско съединителя, а също и с придърпване по време на движение. Като изключим изброеното джипката е много удобна и практична, а и с тези 380нм си е кеф особено при изпреварване. Та тъй де..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 13 септември 2021 Сподели Публикувано 13 септември 2021 Мисля че и в предишни теми съм споделял коментар относно спирачките, но аз лично съм с комплекти на TRW и вече 75К нямам проблем на Mitsubishi Grandis (каквито спирачки споделя и Outlandera) . Специално за задните апарати, те имат склонност от заяждане при което се получава усукване от водачите ... от което неравномарно износване на накладки и дискове. Предните са двубатлни и спират адекватно според мен при нормално каране. Спрямо моя опит, правилно монтиране на дискове и накладките правилните греси и ежегодишната им профилактика чрез смазване ще доведе до една съвсем нормална експлоатация на един среден към висок клас дискове и накладки. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didooo6 Публикувано 13 септември 2021 Сподели Публикувано 13 септември 2021 май пропускам ,къде да ги смажа ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didooo6 Публикувано 13 септември 2021 Сподели Публикувано 13 септември 2021 Снимката е от някви ментета , но и оригиналните апарати изглеждат така. Не виждам де да ги смазвам . Шифтчетата , които щъкат накладките , ги държа чисти- опасявам се че ще налепят феродов прах , ако ги гресирам . Тях ли ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 13 септември 2021 Сподели Публикувано 13 септември 2021 Водачите трябва да си чисти и смазани,не че на моята съм ги поглеждал де от смяната на дискове и накладки преди 30тина 000 км Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 13 септември 2021 Admin Сподели Публикувано 13 септември 2021 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 14 септември 2021 Сподели Публикувано 14 септември 2021 (редакция) Гресират се "ушите" на накладките които лягат на леглата (металните пластинки) с хубава медна грес която е за високи температури. Идеята е накладките да се движат плавно в леглата си. Почистват се водачите на апаратите и техните легла. Смазват се с силиконова грес за спирачки. Почистват се главините където ляга диска с ръчни инструменти - телена четка и шкурка и се намазва с медна грес. Почиства се челото на бутала защото често по тях има малки шупли и отлагания. Преди слагането на джантата върху челото на диска ( където ляга джантата) се маже или пръска със спрей тънък слой медна грес за да не залепват джантите. Съпортите (държачите на наклакдите) се стягат спрямо сервизните ръководства... водачите също. Това е стандартна процедура при обслужване на спирачния възел. За жалост по местните "сервизи" не им се занимава с такива неща и просто ги хвърлят без смазка или дори почистване. Грес (пример) - > https://oilgroupbg.com/грес-за-спирачни-апарати-ate-75ml.html На годишна база когато или сменям гуми или масло на ДВГ проверявам (абсолютно видимо на око) дали все още са добре гресирани, ако не са същите греси ги има и на спрейове с който може да се лесно да се добави. Редактирано 14 септември 2021 от MuxoB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didooo6 Публикувано 14 септември 2021 Сподели Публикувано 14 септември 2021 "Гресират се "ушите" на накладките които лягат на леглата (металните пластинки) с хубава медна грес която е за високи температури. Идеята е накладките да се движат плавно в леглата си."-----Погледнах в сервизното ръководство и не беше споменато и нарисувано там . Дали пък не се лепи прахта от феродото по греста и да се увеличи триенето , тъй? Тия тенекийки сменям на всеки накладки . "Почистват се водачите на апаратите и техните легла. Смазват се с силиконова грес за спирачки." ---да , ако има водачи . Отпред нямам. На годишна база , ако сменях масло , щях да съм мн хепи , ама ми се налага почти на месечна база . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didooo6 Публикувано 6 октомври 2021 Сподели Публикувано 6 октомври 2021 Да доложа : От вчера съм с нови дискове , реших да са не най-евтините попаднали , а некви (TRW ) . Накладките ми изглеждаха ОК и само ги челосах с шкуртка . Цилиндърчетата -и осемте са си лъскави и получиха смазка и зашкурих там дето опират в накладките . Водачите -като пирони -на накладките са бляскави и смазани . Паджеровите предни апарати нямат метални пластинки "уши" . Стискайте ми палци , да изкарат 10к км , предишните заиграха от преди 5к км Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 6 октомври 2021 Сподели Публикувано 6 октомври 2021 Нали знаеш първите 200-300км по полека със спирачката,мазно спирай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didooo6 Публикувано 7 октомври 2021 Сподели Публикувано 7 октомври 2021 Да , галя педаля . Тя моята по принцип не ще да върви , колкото и да смених , все й липсват едно 100коня , та не знам къв зор виждат тия дискове Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didooo6 Публикувано 26 октомври 2021 Сподели Публикувано 26 октомври 2021 И TRWтата са за смяна . Тресат след 5к км . Уверено гоня ДиДжея с неговите 10 комплекта . Ди Джей , всред изброените дискове , имаше ли оригинални ? Следващите ми ще са ОЕ ,вече ми попаднаха наклдаки ,освем Мицубиши , пише и няква непозната за мен фирма А...на тях. Но първо ще замеря за кривини главините . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 26 октомври 2021 Сподели Публикувано 26 октомври 2021 Има нещо гнило в Дания! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 26 октомври 2021 Admin Сподели Публикувано 26 октомври 2021 Ако не слушате и не четете ОСЪЗНАТО какво казваме (пишем), ще смените и 20 комплекта. И пак, и пак, и пак ще кривите. Няма проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didooo6 Публикувано 29 октомври 2021 Сподели Публикувано 29 октомври 2021 Някой кривил ли е оригинални ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 30 октомври 2021 Admin Сподели Публикувано 30 октомври 2021 преди 15 часа, didooo6 написа: Някой кривил ли е оригинални ? Аз съм кривил, когато не съм си проверявал главините и спирачните апарати. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didooo6 Публикувано 1 ноември 2021 Сподели Публикувано 1 ноември 2021 оки,мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didooo6 Публикувано 1 ноември 2021 Сподели Публикувано 1 ноември 2021 Не съм замервал главините ,само ,за кривини , щото си мисля ,че от тях ще играе още от първия момент , а не след няколко х.км. Ама ще ги замеря . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gaydarov Публикувано 20 ноември 2021 Сподели Публикувано 20 ноември 2021 (редакция) Само да споделя, че след престъргването на дисковете при стругар , след като покарах около 100 км, да поулегнат накладките( старите), вибрациите почти изчезнаха ( на 95 %...) , а след като смених и разбити шарнир и вътреш. накрайник, изчеанаха на 99%.Това , което е останало , за мен със сигурност е от дисковете.И аз съм на мнение , че за тази кола, тези спирачки са недобре сметнати. Регистрирах се отново във форума, защото беше невъзможно да вляза със старата регистр. по никакъв начин... Редактирано 20 ноември 2021 от Gaydarov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didooo6 Публикувано 25 ноември 2021 Сподели Публикувано 25 ноември 2021 Хванах се , като удавник за сламка : пристъргаха ми задните дискове , направо на колата . Сложих накладки Мицубиши . Вибрациите изчезнаха на 95% . Направих 1500км и стискам палци и на краката . Ся , като установих къде е белята , ще ги сменя с нови и тия дискове . Не им обърнах внимание на задните дискове , а само смених поизносените накладки там , щото усещах вибрацията много силно във волана и за това се задълбах в предницата . Пълна мистерия ми е , как може да ми играе така волана от задни спирачки . А и задните накладки , апарати и дискове , са направо декоративни , в сравнение с предните (накладчицата е като за Голф и апаратите са еднобутални ,отзад). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.