Celeborn Публикувано 11 август 2021 Сподели Публикувано 11 август 2021 Това е мит, колега - много е трудно да изкривиш диск в буквалния смисъл на думата (като горещ тиган, което дъно се огъва) докато е на колата без да има някакви механични удари. Доста по-вероятно е да се спукат преди да се огънат ако говорим за топлина и рязко охлаждане. Това, което ние наричаме кривене, всъщност е локализирано изцяло на челото/лицето на диска и може да се причини от много фактори - ниско качество на изработка и материал на диска, лоша работа на спирачните апарати, лоши накладки и т.н. On 8/7/2021 at 1:17 PM, didooo6 said: Покарай няколко десетки км ,последните няколко , ти да си знаеш , да са без спирачки , после пипни с ръка диска : ако е горещ, както си мисля , значи някъде нещо задържа и ти нагорещява диска . При горещи дискове и най-малкото пръсване/локва ,е предпоставка за кривене . Наскоро сменях предните ми дискове и накладки , спрях се не на оригиналните , а на АТЕ , явно бяха с косъм по-дебели (комплекта от накладки и диск) , та се наложи да махна пластинките SHIM PADS -иначе опираха над допустимото . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 15 август 2021 Сподели Публикувано 15 август 2021 Мода да изкажа мнение за паджеро 3, където дисковете също консуматив и лично за 6 години съм сменил 3 комплекта с накладки (АТЕ). Последните се изкривиха на около 12-13 000 км., така и продадох колата . Спреш ли рязко с висока скорост и си ги убил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 15 август 2021 Admin Сподели Публикувано 15 август 2021 преди 2 часа, chasovnik написа: Мода да изкажа мнение за паджеро 3, където дисковете също консуматив и лично за 6 години съм сменил 3 комплекта с накладки (АТЕ). Последните се изкривиха на около 12-13 000 км., така и продадох колата . Спреш ли рязко с висока скорост и си ги убил. В този случай са необходими спортни комплекти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 15 август 2021 Автор Сподели Публикувано 15 август 2021 Там е работата, че не съм спирал от висока скорост, в момента са на 2000км и тресът вече зверски на почти всички скорости. Уикенда бяхме на Влас затова и не съм предприел още нищо, нооо днес вече имах чувството, че едва ли не нещо ще се откачи от това тресене, чак се притесних и съм карал с 90-100 докато се прибера. Тя така и не спира въобще ефективно. А бе ужас.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 15 август 2021 Admin Сподели Публикувано 15 август 2021 Вижте и за евентуални повреди по окачването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 16 август 2021 Автор Сподели Публикувано 16 август 2021 В сряда в 9.00 я карам. По предварителни разговори с приемника уж са дисковете, нищо че са нови, но щели да замерят с индикаторен часовник и главините и т.н. Ще докладвам за развоя на събитията в последствие. Още един път благодаря на съфорумците изказали становище по темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 16 август 2021 Admin Сподели Публикувано 16 август 2021 Нека търсят първопричината, а не причината за кривене на дисковете -> супорти, водачи, главини, окачване - всичко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 16 август 2021 Автор Сподели Публикувано 16 август 2021 Да, ще изисквам обстойно всичко да видят! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 18 август 2021 Автор Сподели Публикувано 18 август 2021 Такаа, официалното становище на сервиза е, че предна лява главина е крива с доста отклонение и оттам идвали вибрациите. Ще я сменят заедно с лагера, защото така се правило. Поръчах да сменят и водачите на спирачните апарати. Та тъй де. Дано всичко е наред. Ще споделя развоя на събитията, като си взема джипката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 19 август 2021 Сподели Публикувано 19 август 2021 (редакция) А тука вече май са познали,че толкова дискове все криви...А иначе за водачите е интересно да споделиш после дали са намерили точния размер,а и имал ли си тракане преди в спирачките. Аз съм с АТЕ дискове и накладки от около 20 000 км и наскоро се появи тресене във волана,но понякога,не винаги.Днес карах около 200км и нямаше тресене,после сина подкара и при едно спиране тресеше,а преди това доста км не бяха ползвани спирачки. Редактирано 19 август 2021 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 19 август 2021 Автор Сподели Публикувано 19 август 2021 Тракане в спирачките съм нямал, нито задържане по моя преценка. Не знам как се е изкривила тая главина или голяма дупка или някой я е млатил с чук ако е сменял лагер преди това. Дано са познали... Но съм сигурен, че спирачки не съм прегрявал, нито съм задържал педала натиснат в спряло положение освен на светофар. То от тва ако се кривяли дискове, колегите с автоматици кво да кажат. Та чакам засега. Обявиха ми цени главина 80лв, лагер пак толкоз. Не оспорвам, щото ако аз си занеса частите и пак има фал, ще кажат ти си ги донесе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 19 август 2021 Сподели Публикувано 19 август 2021 Мисля цените са добри. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 20 август 2021 Сподели Публикувано 20 август 2021 (редакция) По въпроса за спирачките, според мен има голямо значение какви накладки си избираме. Универсални няма. Когато са меки спират добре на градски къси отсечки, но ако имаме спортен маниер на шофиране с често прибягване до педала на спирачката и то предимно агресивно, такива накладки определено не са подходящи. Ще прегреят, ще засмърдят и дисковете се напичат. Да не говорим какво става при дълго планинско каране с такива накладки. В един момент така се нагряват дисковете и накладките, че оставаме тотално без спирачки. С твърди пък докато не позагреят спирачният път се удължава чувствително. Отделно че имат склонност да свирят. Та трябва да се търси среден вариант най-често. И при мен нови оригинални дискове след 3000 км усетих, че започнаха да бият. Най-доволен съм бил от евтино закупени Бендикс, произведени от Honeywell. Следващият път ще опитам с Ате, преди отново да си взема Бендикс. Но става така че с едни накладки сменям по 3 комплекта дискове. Дайте координати на стругар, който ги стърже сравнително старателно. Редактирано 20 август 2021 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 20 август 2021 Admin Сподели Публикувано 20 август 2021 преди 19 минути, Stanislav Konstantinov написа: Дайте координати на стругар, който ги стърже сравнително старателно. Тук 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 20 август 2021 Сподели Публикувано 20 август 2021 Ха, аз ходи точно в този сервиз миналата седмица - да прегледат моите дискове. Но ми казаха, че (след две престъргвания преди това) вече няма материал за шлайфане. И евентуално ще трябва да се ориентирам към смяна на дисковете. А още съм с оригиналните, на 130 хил. км. (лансер). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 20 август 2021 Admin Сподели Публикувано 20 август 2021 Не трябва да караш така! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 20 август 2021 Сподели Публикувано 20 август 2021 (редакция) Ясно е това, аз затова и отидох на преглед, изглежда съм уцелил мястото, но то ми е удобно. Притеснява ме, като следя темата, че въпросът с дисковете изглежда се оказва доста комплексен и трябва да се обмисли добре, да се намери подходящ майстор и т.н. Моите дискове издържаха толкова време, защото карам предимно по магистралата, като дори тогава рядко ползвам педалите. Така или иначе, темата е на дневен ред и при мен. Редактирано 20 август 2021 от СтоянБ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 20 август 2021 Admin Сподели Публикувано 20 август 2021 На Лансера и аз ги смених по спомен на толкова километри. Сложих АТЕ и накладки и дискове, като преди това се обслужиха както трябва, всичко - от до и колата заспа вече втора година нямам проблеми. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 20 август 2021 Автор Сподели Публикувано 20 август 2021 Значи моите дискове доколкото знам ги качват на специална машина, не е струг мисля. Иначе преди години на първият ми Нисан бях сложил Zimmerman дискове с pagid накладки. Интересно беше, че старите накладки и дискове бяха с щампа Hitachi. На служебния X-trail t32 ориг.накладки изкараха 57000км на колкото е и колата.Сега е с textar накладки и спира даже по-добре.Караме я много и градско в тия жеги, автомат е , и няма никви вибрации все още. Явно и качеството на заводските дискове е супер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 21 август 2021 Автор Сподели Публикувано 21 август 2021 Тъй, току що си взех колата, главината с лагера са сменени, апарати проверени за задържане, водачи сменени, дисковете проверени и минати на машината, направен стенд. Всичко е ок по окачване. Покарах я вече 25км, биене, тресене, вибрации няма. Предупредиха ме 300км поне да стъпвам леко и кратко ако може на педала, което си го знам де. Дано вече всичко да е наред за в бъдеще. Всичко ми излезе сега 300лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 21 август 2021 Сподели Публикувано 21 август 2021 Браво и а дано всичко е наред! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 21 август 2021 Автор Сподели Публикувано 21 август 2021 Благодаря колега! Безаварийно пътуване момчета. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 5 септември 2021 Сподели Публикувано 5 септември 2021 И при мен проблемите с тресенето са подобни.След смяна на дискове -trw , за известно време почти изчезна, после отново се появи.Преди да сменям отново, ще прегледам всичко за луфтове или разбити неща .Дори ги носих на стругар за престъргване, и той каза, че метала е странно мек, все едно чугун. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 6 септември 2021 Автор Сподели Публикувано 6 септември 2021 Значи все още нищо генерално не мога да кажа след описаните по долу премеждия, защото съм изминал 800 км само и засега нямам никакви вибрации и тресене. Дано и занапред е така! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 септември 2021 Сподели Публикувано 6 септември 2021 преди 12 часа, da bomb написа: Значи все още нищо генерално не мога да кажа след описаните по долу премеждия, защото съм изминал 800 км само и засега нямам никакви вибрации и тресене. Дано и занапред е така! ....засякох часовника да видим кой колко ще изкара.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.