Даниел Цветков Публикувано 26 юли 2021 Сподели Публикувано 26 юли 2021 От скоро забелязвам,че много бавно загрява и почти не може да си достигне работната температура. Работата отива на термостат явно,но ме интересува дали не се продава само патрона,без пластмасово тяло? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 26 юли 2021 Сподели Публикувано 26 юли 2021 (редакция) Когато смяняха моя термостат ме учуди цената му и факта че е цяла част. Внимавайте с малките пластмасови съединения за макучета влизащи в термостата или там около него, при мен докто вадят маркучите счупиха някакво пластмасово съединение, добре че в двора на сервиза имаше пежо донори. Редактирано 26 юли 2021 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 26 юли 2021 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2021 Тоя мотор понеже е ситроенски,не е разработка на пежо и явно такава им е политиката да слагат термостат който се сменя с цялото тяло-при 2.0 хди е същата работа. Наскоро сменях на Черокито и там е същата работа,само че корпуса е алуминиев,но самия патрон се вади лесно и може да се смени,стига да го намериш отделно де. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 26 юли 2021 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2021 Мисля си така да го карам до края на лятото и на есен чак да го сменя,като захладнее. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 16 август 2021 Сподели Публикувано 16 август 2021 Моята зимата едва показваше една чертичка на дигиталния показател, а извън града с ниски обороти и ниска температура показаното изчезваше. Явно и аз съм за термостат! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 16 август 2021 Автор Сподели Публикувано 16 август 2021 Смених го,беше разглобен направо и стоеше отворен. Сега сече си загрява пак нормално и да е в жегите не мърда индикатора,преди по надолнище даже изстиваше мотора(като беше прецакан термостата де). Тъпото е,че се сменя цяло тяло с датчика и прочее заради един патрон,но нейсе-неразглобяемо е направено. Прибрах го уж заради датчика,но ми казаха че не се скапвали. Над 100 пари са марковите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 26 август 2021 Сподели Публикувано 26 август 2021 Смяната трудна ли е и колко горе долу излиза смяната, че и на мен ми предстои скоро? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 27 август 2021 Автор Сподели Публикувано 27 август 2021 Не съм го сменял лично аз,майстора ми,но си е наврян бая. Иначе като пари всичко 160 лв 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 28 август 2021 Сподели Публикувано 28 август 2021 Яснооо, ще се сменя, че иначе и разхода се вдига и за мотора не е хубаво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 18 ноември 2021 Сподели Публикувано 18 ноември 2021 Такаааа, значи термостатът е сменен и при мен.Останал беше отворен със счупена пружинка и затова съм нямал дертове със загряване. За протокола сложих махле беер , щото в Пежо ми обявиха 250 лв за оригинален. Майсторът ми взе 30лв за смяна. Сега загрява нормално и като закотви преди средата не мърда! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.