Премини към съдържание

Двигатели на Лансер VW diesel 2.0 PD 140 hp vs Mitsubishi 1.8 common rail diesel 150 hp


Препоръчано мнение

Съвсем накратко, кой от двата двигателя е за предпочитане при два еднакви равностойно запазени и подържани автомобила с няколко месеца разлика в датата на а производство ? Кой е по-проблемен, кой е по-капризен, при кой динамиката е по- добра? Кой е по-удачният избор ? Кой е по практичният ? Кой е по логичният избор ?

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Stanislav Konstantinov промени заглавието на темата Двигатели на Лансер VW diesel 2.0 PD 140 hp vs Mitsubishi 1.8 common rail diesel 150 hp

По мое наблюдение този на VW (бомба дюза) е по-добрия вариант. Като цяло и двата са еднакво кекави двигатели, спрямо бензиновите еквиваленти. Поне този на VW  него гледат странно по големите сервизи и им е познат с всички болежки. 
Динамика в дизела няма. 

Редактирано от MuxoB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И двата не са за предпочитане. Защо търсиш дизел при положение, че светът се отказва от дизела? Ако мислиш, че ще ти излезе евтино, то е точно обратното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евтиното тука не е критерият. По-скоро търся турбо мотор. Ефекта, от динамичното доускорение, изстрелване, при магистрално в средна догонваш някой, който кара с 90, за да се мушнеш в лява където се кара със 140+ атмосферата не се справя така както турбо мотора. Или изпреварване на планински път, където трябва да стане за кратко време. Не карам бързо, дори по-скоро съм от тези които рядко и за кратко и за малко превишавам макс разрешената скорост. Но точно тази динамика я няма при атмосферния двигател Бензиновите турбо Лансери са доста над възможностите ми. Моят Лансер е с японският екзотичен дизел. Мой познат е решил да се раздели с неговият дизелов Лансер с ФВ мотора. Моето усещане е, че е по-еластичен, по-динамичен, от 1500 оборота при леко настъпване. Моят иска да е на 1800, за да се почуства нервната газ. Неговият е по-шумен след  2500 оборота,. моят при над 3200 оборота. Моят е по- шумен на празен ход може би заради верига или баланс вала, докато ФВ мотора  въпреки по-грубата работа е по-тих при затворен капак. Неговият похарчва масло, моят качва нивото заради регенерациите, ако се кара предимно градско и се прекъсват регенерациите.  Моето усещане е че ФВ мотора е по-удачен, по-рядко се налага да се сменят скорости, но моят е по-икономичен. 

Но пак казвам икономията на гориво за мен не е водещ критерии. Автомобила на моят познат е по-запазен, с малко от моят, по-гледан и гаражен.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същата, с двигател BWC! :bowi: И моята е гаражна. Идвай за тест драйв, ама с парите.

А... имам и джантите 18-ки, дето беше питал за тях. вървят в комплект с колата. :football:

Онзи ден се прибрах Бс - Сф, трима души, багаж, поставих рекорд с гориво на ОМВ Макс Моушън - влязох в Сф на среден разход по борд компютър 5,0! Не някой ми е разказал - на мен ми се случи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...