Stanislav Konstantinov Публикувано 23 юли 2021 Сподели Публикувано 23 юли 2021 (редакция) Съвсем накратко, кой от двата двигателя е за предпочитане при два еднакви равностойно запазени и подържани автомобила с няколко месеца разлика в датата на а производство ? Кой е по-проблемен, кой е по-капризен, при кой динамиката е по- добра? Кой е по-удачният избор ? Кой е по практичният ? Кой е по логичният избор ? Редактирано 23 юли 2021 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 23 юли 2021 Сподели Публикувано 23 юли 2021 (редакция) По мое наблюдение този на VW (бомба дюза) е по-добрия вариант. Като цяло и двата са еднакво кекави двигатели, спрямо бензиновите еквиваленти. Поне този на VW него гледат странно по големите сервизи и им е познат с всички болежки. Динамика в дизела няма. Редактирано 23 юли 2021 от MuxoB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 23 юли 2021 Сподели Публикувано 23 юли 2021 И двата не са за предпочитане. Защо търсиш дизел при положение, че светът се отказва от дизела? Ако мислиш, че ще ти излезе евтино, то е точно обратното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 24 юли 2021 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2021 (редакция) Евтиното тука не е критерият. По-скоро търся турбо мотор. Ефекта, от динамичното доускорение, изстрелване, при магистрално в средна догонваш някой, който кара с 90, за да се мушнеш в лява където се кара със 140+ атмосферата не се справя така както турбо мотора. Или изпреварване на планински път, където трябва да стане за кратко време. Не карам бързо, дори по-скоро съм от тези които рядко и за кратко и за малко превишавам макс разрешената скорост. Но точно тази динамика я няма при атмосферния двигател Бензиновите турбо Лансери са доста над възможностите ми. Моят Лансер е с японският екзотичен дизел. Мой познат е решил да се раздели с неговият дизелов Лансер с ФВ мотора. Моето усещане е, че е по-еластичен, по-динамичен, от 1500 оборота при леко настъпване. Моят иска да е на 1800, за да се почуства нервната газ. Неговият е по-шумен след 2500 оборота,. моят при над 3200 оборота. Моят е по- шумен на празен ход може би заради верига или баланс вала, докато ФВ мотора въпреки по-грубата работа е по-тих при затворен капак. Неговият похарчва масло, моят качва нивото заради регенерациите, ако се кара предимно градско и се прекъсват регенерациите. Моето усещане е че ФВ мотора е по-удачен, по-рядко се налага да се сменят скорости, но моят е по-икономичен. Но пак казвам икономията на гориво за мен не е водещ критерии. Автомобила на моят познат е по-запазен, с малко от моят, по-гледан и гаражен. Редактирано 24 юли 2021 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 24 юли 2021 Сподели Публикувано 24 юли 2021 Аз имам същата, с двигател BWC! И моята е гаражна. Идвай за тест драйв, ама с парите. А... имам и джантите 18-ки, дето беше питал за тях. вървят в комплект с колата. Онзи ден се прибрах Бс - Сф, трима души, багаж, поставих рекорд с гориво на ОМВ Макс Моушън - влязох в Сф на среден разход по борд компютър 5,0! Не някой ми е разказал - на мен ми се случи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.