Иван Вълков Публикувано 20 юли 2021 Сподели Публикувано 20 юли 2021 Здравейте колеги, От 2 седмици съм собственик на тази машина. Колата е нов внос и наред с регистрацията мина и първоначално обслужване - ремъци, ролки, филтри, свещи както и водна помпа. Проблемът поне за мен се състой в това, че автомобила загрява над средата на термометъра при изкачване с пуснат климатик при температура над 32 градуса околна. На изкачване към Юндола забелязах този "феномен" първият път който го забелязах отбих и вдигнах капака за да погледна перките работят ли и с каква скорост -всичко беше наред. След потегляне пуснах климатика и забелязах че не след дълго отново температурата се покачва над нормалното и го спрях - така изкачих прохода. На магистрала при скорост 110 -120 с пуснат климатик стрелката стой една идея преди средата без особени отклонения дори при 35 градуса. Първоначално имах проблем с модула за перките на радиатора който тръгваше направо на втора степен дории при подаване на контакт или след кратко шофиране но след отваряне и презапояване ( за което прочетох във форума) се появи и първа степен на перките чак след достигане на работна темература и отваряне на термостата = стопляне на долния маркуч. Радиаторите и климатичния и водния ги обдухах със сгъстен въздух от обратна посока след което последва миене на климатичния с обезмаслител + водоструйка но без сваляне на бронята а само на малките решетки. Бензинов автомобил не съм карал от 12 години и проблеми от това естество съм нямал. Според изчетено до момента остава или термостат или вътрешно запушване на охладителния радиатор. Интересно е че в града няма проблеми. Опитах се да намеря подобен проблем но с търсачката доста се разводнява проблема. Водната помпа е Мители ( по принцип не ги харесвам като марка но така се случи). Благодаря на всеки включил се предварително и карайте разумно в сезона на отпуските! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 20 юли 2021 Admin Сподели Публикувано 20 юли 2021 Губи ли антифриз? 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Вълков Публикувано 23 юли 2021 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2021 On 7/20/2021 at 9:25 AM, Светльо Ангелов said: Губи ли антифриз? Не за момента няма загуба. Но си мисля че реших част от проблема. Искаше дошиване около 200 мл охлаждаща течност в радиатора. Понеже виждах че има в разширителя има течност но реално ако има въздушна възглавница в радиатора течността в разширителя няма да може да се поеме. Незнам дали расъждавам правилно но след доливане на течност в радиатора дори и при 140+ на магистралата при 35 градуса с климатик и температурата не помръдна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Вълков Публикувано 23 юли 2021 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2021 Надявам се че при смяната на водната помпа не са обезвъздушили добре..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Вълков Публикувано 10 август 2021 Автор Сподели Публикувано 10 август 2021 След изминати 1600 километра след доливането на малко вода не съм имал признаци на прегряване. Така че занапред ако някой има подобен проблем нека тръгне от най - лесното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
da bomb Публикувано 16 август 2021 Сподели Публикувано 16 август 2021 Моята е дизел, губеше леко антифриз и се оказа от пробката на водната помпа.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didooo6 Публикувано 1 октомври 2021 Сподели Публикувано 1 октомври 2021 Моята е бензинова , загряваше над средата ,при пуснат климатик , оклолна температура над 36С и работа на място над 3часа . Връщаше се в нормална температура ,като спра климатика . А и климатика не беше перфектен при градско . Проблемите изчезнаха , като допълниха климатика с фреон Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
George_B Публикувано 2 октомври 2021 Сподели Публикувано 2 октомври 2021 Вервай си... Ама заблуждаваш аудиторията... ! Нищо общо с истината... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didooo6 Публикувано 4 октомври 2021 Сподели Публикувано 4 октомври 2021 "Вервай си... Ама заблуждаваш аудиторията... ! Нищо общо с истината..." Това към мен ли беше ? С какво го причиних? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
George_B Публикувано 6 октомври 2021 Сподели Публикувано 6 октомври 2021 dido, Пичовете инженери от Мицубиши - са го измислили и направили както трябва... ! Охлаждането на двигателя е автономно, гарантирано (освен ако някой температурен датчик не е дефектен). Дали работи климатика (пуснат, или не, дали е зареден с фреон-има си датчици за налягане и температура). Все тая... В ЕКУ-то е заложено - при каква температура и условия (пуснат климатик, или не, рязко ускорение-изпреварване-климатика се изключва за момента)... Тея неща - ясни ли са ? Поздрав ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didooo6 Публикувано 12 октомври 2021 Сподели Публикувано 12 октомври 2021 Плахо споделям собствения опит , не бих подвел никого . След много десетки хиляди километри ,колата ми не е вдигала температура ,повече от милиметъра под средата ,дето си стои винаги , след обслужването на климатика . Ще се радвам ,да съм бил полезен ,не съм даскал и не бих си позволил да поучавам никого . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didooo6 Публикувано 12 октомври 2021 Сподели Публикувано 12 октомври 2021 Плахо споделям собствения опит , не бих подвел никого . След много десетки хиляди километри ,колата ми не е вдигала температура ,повече от милиметъра под средата ,дето си стои винаги , след обслужването на климатика . Ще се радвам ,да съм бил полезен ,не съм даскал и не бих си позволил да поучавам никого . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.