Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

MItsubishi Outlander 1, 2.0, 136 к.с. 4g63 - Проблем със температурата


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

От 2 седмици съм собственик на тази машина. Колата е нов внос и наред с регистрацията мина и първоначално обслужване - ремъци, ролки, филтри, свещи както и водна помпа. Проблемът поне за мен се състой в това, че автомобила загрява над средата на термометъра при  изкачване с пуснат климатик при температура над 32 градуса околна.  На изкачване към Юндола забелязах този "феномен" първият път който го забелязах отбих  и вдигнах капака за да погледна перките работят ли и с каква скорост -всичко беше наред. След потегляне пуснах климатика и забелязах че не след дълго отново температурата се покачва над нормалното и го спрях - така изкачих прохода. На магистрала при скорост 110 -120 с пуснат климатик стрелката стой една идея преди средата без особени отклонения дори при 35 градуса. Първоначално имах проблем с модула за перките на радиатора който тръгваше направо на втора степен дории при подаване на контакт или след кратко шофиране но след отваряне и презапояване ( за което прочетох във форума) се появи и първа степен на перките чак след достигане на работна темература и отваряне на термостата = стопляне на долния маркуч. Радиаторите и климатичния и водния ги обдухах със сгъстен въздух от обратна посока след което последва миене на климатичния с обезмаслител + водоструйка но без сваляне на бронята а само на малките решетки. Бензинов автомобил не съм карал от 12 години и проблеми от това естество съм нямал. Според изчетено до момента остава или термостат или вътрешно запушване на охладителния радиатор. Интересно е че  в града няма проблеми. Опитах се да намеря подобен проблем но с търсачката доста се разводнява проблема. Водната помпа е Мители ( по принцип не ги харесвам като марка но така се случи). Благодаря на всеки включил се предварително и карайте разумно в сезона на отпуските!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

On 7/20/2021 at 9:25 AM, Светльо Ангелов said:

Губи ли антифриз?

Не за момента няма загуба. Но си мисля че реших част от проблема. Искаше дошиване около 200 мл охлаждаща течност в радиатора. Понеже виждах че има в разширителя има течност но реално ако има въздушна възглавница в радиатора течността в разширителя няма да може да се поеме. Незнам дали расъждавам правилно но след доливане на течност в радиатора дори и при 140+ на магистралата при 35 градуса с климатик и температурата не помръдна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

След изминати 1600 километра след доливането на малко вода не съм имал признаци на прегряване. Така че занапред ако някой има подобен проблем нека тръгне от най - лесното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята е дизел, губеше леко антифриз и се оказа от пробката на водната помпа....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Моята е бензинова , загряваше над средата ,при пуснат климатик , оклолна температура над 36С и работа на място над 3часа . Връщаше се в нормална температура ,като спра климатика .  А и климатика не беше перфектен при градско  . Проблемите изчезнаха , като допълниха климатика с фреон

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

dido,

Пичовете инженери от Мицубиши - са го измислили и направили както трябва... !

Охлаждането на двигателя е автономно, гарантирано (освен ако някой температурен датчик не е дефектен).

Дали работи климатика (пуснат, или не, дали е зареден с фреон-има си датчици за налягане и температура).

Все тая...

В ЕКУ-то е заложено - при каква температура и условия (пуснат климатик, или не, рязко ускорение-изпреварване-климатика се изключва за момента)...

Тея неща - ясни ли са ?

Поздрав !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Плахо споделям собствения опит  , не бих подвел никого . След много десетки хиляди километри ,колата ми не е вдигала температура ,повече от милиметъра под средата ,дето си стои винаги , след обслужването на климатика . 

Ще се радвам ,да съм бил полезен ,не съм даскал и  не бих си позволил да поучавам никого .

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Плахо споделям собствения опит  , не бих подвел никого . След много десетки хиляди километри ,колата ми не е вдигала температура ,повече от милиметъра под средата ,дето си стои винаги , след обслужването на климатика . 

Ще се радвам ,да съм бил полезен ,не съм даскал и  не бих си позволил да поучавам никого .

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...