Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Здравейте,

Има ли собственици на Eclipse Cross PHEV във форума. Може ли да споделите отзиви. Някой да е търсил и намерил схема, картинка, анимация, клип, подробно описание на хибридната му система - моля споделете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 часа, BAlexandrov написа:
преди 16 часа, BAlexandrov написа:

Най-вероятно е подобна на Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV — MMC Manuals (mmc-manuals.ru)

До колкото разбрах, а и дилъра така твърди - системата е същата, като при последния модел хибриден аутлендър. Търсих в мануалите, но не можах да намеря схема или описание (може и да не съм търсил качествено). 

преди 15 часа, Светльо Ангелов написа:

Това съм го гледал, но за съжаление си е само гола рекламна анимация. Както е показано - излиза, че работи, като като "чист" (така наречен) последователен хибрид. Но тогава как работи - при режима показан при движение на "равно" след като е изкачил наклона (в анимацията) - тогава показват, че се задвижва единствено от ДВГ. 

 

 

Редактирано от hursa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
преди 8 часа, hursa написа:

Това съм го гледал, но за съжаление си е само гола рекламна анимация. Както е показано - излиза, че работи, като като "чист" (така наречен) последователен хибрид. Но тогава как работи - при режима показан при движение на "равно" след като е изкачил наклона (в анимацията) - тогава показват, че се задвижва единствено от ДВГ. 

Режима го определя самата кола. От водача не зависят тези режими.

Ако нещо конкретно те интересува питай - имам доста часове тестове зад волана с технологията PHEV. :rulez:

Моля разгледай и сайта ни с ревюто https://mitsubishibg.com/reviews/view/37 технологията е абсолютно еднаква.

Скоро ще има ревю и на Eclipse Cross PHEV.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На линка, който пратих има в сервизното ръководство описание на системата [TIM]OUTLANDER PHEV (GG#) (mmc-manuals.ru) секция 54D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

За съжаление в сервизното ръководство не открих добро описание на хибридната система. 

На 6/30/2021 at 8:37 PM , Светльо Ангелов написа:

Режима го определя самата кола. От водача не зависят тези режими.

Не зависят, но как работи системата при различни режими. И как е реализирано. 

В ревюто е написано:

"Режим „Сериен хибрид“ – автомобилът се задвижва от предния и задния електромотор, а двигателят с вътрешно горене влиза в ролята на генератор за зареждане на батерията по време на движение." 

Т. е. двг задвижва единствено генератора? Тогава трябва да е отсъединен от трансмисията? Има автоматичен съединител ли, задействащ се от системата?

(И как да се разбира - "зарежда батерията". 

" Режимът се активира автоматично при рязко ускорение или движение по наклон... "

Явно тогава мощността, която отдава батерията на системата е недостатъчна. Тогава (поне) част от мощността, която отдава двигателя на генератора, би трябвало да се подава към задвижващите електродвигатели непосредствено (предполагам през инвертор) - в допълнение към мощността подавана от батерията.)

"Режим „паралелен хибрид“ – ДВГ задвижва предните колела, предният електромотор асистира, а задният задвижва задните колела. Този режим се активира при висока скорост. Отново ЕКУ-то на автомобила следи за връщане в режим „Сериен хибрид“или „ЕV” веднага щом това е възможно. Двигателят участва и като генератор за зареждане на батерията."

Т. е. в този режим ДВГ вече е присъединен към трансмисията? Но задвижва и генератора, за да подава енергия към електродвигателите (евентуално и към батерията).

Спорно е това:

Отличителното при новия плъгин хибрид е замяната на предишният двулитров 135к.с двигател с по-силния 2.4 литров бензинов агрегат. Увеличеният обем на този двигател с код (4В12) спрямо предишния 2.0л (4В11) е много повече динамика. 

Не знам дали при Outlander PHEV е по-мощен. По скоро не. (А и за съжаление, май вече не го предлагат у нас.) При еклипс крос дават, че е 98 кс. Вярно при относително ниски обороти достига тази мощност (за "бензинов" двигател - 4000 об/мин). Дават и че макс въртящ момент достига при ниски обороти (- 2500). (Всъщност именно това най-вече ми допадна в хибрида на мицубиши - че ДВГ е нискооборотен и "ненатоварен".)

Но не виждам и защо еклипс крос, при относително по-малки размери е по-тежък от Outlander PHEV. 

 

 

 

Редактирано от hursa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...