Премини към съдържание

Lancer 1.8 2009 проблем с ръчни скорости


Препоръчано мнение

Здравейте, от почти 2 месеца имам Lancer 1.8 / 143 с ръчни скорости. В началото когато беше студена колата през 2-3 дена залепваше 1ва и 2ра предавка. Натискам съединителя и опитвам да сменя, но лоста не помръдва, а понякога 3та не иска да влиза. Смених маслото както е по спецификация и сега не ми се е случвало да залепват скоростите, но днес не искаше да влиза 2ра, а 3та така и си остана след смяната да не влиза на моменти. Склонен съм да вярвам, че колата е на 200к (има сервизна книжка от Швейцария водена по преди 1 година и изглежда достоверна). Няма никакви шумове, стъргане, вибрации и т.н. Някой имал ли е подобен проблем?

Имам и 2ри въпрос и да не пускам нова тема. Колата дръпва на ляво пак понякога когато ударя в дупка или натисна спирачка. Ходих на реглаж преден и заден мост и смених и задните тампони на носачите. Единия беше леко закъсан, а другия беше добре, но смених и 2та да са еднакво твърди (ако има някакво значение). Това дръпване намаля, но все още го има и е дразнещо. Майстора е смъквал носачите и каза, че не вижда друг проблем. Някой може ли да ме насочи къде да търся проблема? Колата няма никакви скърцания, тропания ...... 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Точно днес Милен ми смени комплект съединител по тази причина на Lancer 1.8 / 143 с ръчни скорости

Сърдечно му Благодаря!

Untitled1.png

Untitled2.png

Untitled3.png

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, kesten said:

1. Съединител.

2. Грее ли ти спирачният диск? 

Не грее. Вдигаха на подемник и въртяха гуми....преглеждаха луфтове. Дали е възможно да е от тампон на макферсона. Но нямам никакво пукане при въртене на волана.

 

11 hours ago, Светльо Ангелов said:

Точно днес Милен ми смени комплект съединител по тази причина на Lancer 1.8 / 143 с ръчни скорости

Сърдечно му Благодаря!

Untitled1.png

Untitled2.png

Untitled3.png

Изчезнаха ли напълно тези признаци? 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
преди 12 минути, m lancer написа:

Не грее. Вдигаха на подемник и въртяха гуми....преглеждаха луфтове. Дали е възможно да е от тампон на макферсона. Но нямам никакво пукане при въртене на волана.

 

Изчезнаха ли напълно тези признаци? 

Абсолютно. Това по първия въпрос. Феродовият диск ми беше износен почти до нитовете. Имах абсолютно същите симптоми, като твоите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Светльо Ангелов said:

Абсолютно. Това по първия въпрос. Феродовият диск ми беше износен почти до нитовете. Имах абсолютно същите симптоми, като твоите.

Каква марка съединител и аксиален лагер сложихте?

Благодаря Ви много за помощта!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

OEM си поръчах от Япония, Не исках да рискувам специално със съединител, За други части може и алтернативи, но не и в този случай. 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Светльо Ангелов написа:

OEM си поръчах от Япония, Не исках да рискувам специално със съединител, За други части може и алтернативи, но не и в този случай. 

 

Колко струваше да дойде от Япония? В СислвърСтар за Lancer 1.5 с механична с.к. искат 1000лв за съединителя+430лв труд?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не ми е удобно да ви казвам отстъпките си от Япония, но е доста, доста по-евтино за мен. :rolleyes:

20210616_110700.jpg.036a08cb23fd1e249eaaf1d82a0e9b13.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Oчаквах, че ще са ти за смяна предните спирачни маркучи. Когато са прецакани(външни признаци няма), спирачките държат след натискане на педала, но не се връщат веднага след това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравейте,

пиша ъпдейт за "дръпва на ляво понякога когато ударя в дупка или натисна спирачка". Когато карах на дълго имаше постоянно леко дърпане на ляво.  Много банално, но се оказа от гумите. Като купих колата беше с 4 еднакви Yokohama ДОТ5114 и ми изглеждаха добре за 1-2 сезона. Сега сложих нов Continental и всичко се оправи.

Дано е полезно на някой колега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По мои наблюдения и приключения Lancer-ът е много чувствителен към гумите! Смяна на гумите, завъртане на гумите, малко по-неприцизен баланс и влизаш в приключение. И наистина все на ляво дърпа, п.........ска работа ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега като обърнах внимание на темата, не разбрах защо говорим за гуми, в тема "Lancer 1.8 2009 проблем с ръчни скорости" !? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 часа, ferrarko написа:

Сега като обърнах внимание на темата, не разбрах защо говорим за гуми, в тема "Lancer 1.8 2009 проблем с ръчни скорости" !? :icon_hmm:

Извинявам се. Тогава към основната тема добавих и втори въпрос с "дърпането", за да не отварям нова тема. Грешката е при мен. Отново се извинявам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Някой сменял ли е на дизел съединител. Говорим за дизел 2012 година, двигател 4N13, японският комън рейл 150 коня (110 kW) ?

 

Първото ме интересува скоростната кутия надеждна ли или е капризна ?

 

И второто съединителят колко изкарва нормално ? Колко струва съединителят, но не оригинален ? Сигурно маховика е демпферен ? Има ли варианти за подмяна с твърд маховик ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...