Марин Ф Публикувано 17 юни 2021 Сподели Публикувано 17 юни 2021 Здравейте, Собственик съм на Mitsubishi Lancer 1.5 - 2008 година. Искам да си активирам екстрата Cruise control. Много се рових из форума и мрежата, мислех че ще се справя сам, но ударих на камък. Мисля че съм си набавил всички части - копчета на волана, датчик за спирачката и съединителя. Монтирал съм всичко , но не успях да свържа датчика за съединителя защото не открих кабела. Дайте ми съвет къде да закарам колата за да проверят може ли изобщо да се задейства тази екстра на автомобила и да довърши работата ако може. Благодаря за съдействието! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 17 юни 2021 Сподели Публикувано 17 юни 2021 Описъл съм в тази тема как се инсталира круиза. Не ми се налагало да инсталирам/сменям датчик за педала на съединителя. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Ф Публикувано 18 юни 2021 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2021 преди 19 часа, LiX написа: Описъл съм в тази тема как се инсталира круиза. Не ми се налагало Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Ф Публикувано 18 юни 2021 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2021 Здравейте, Благодаря за отговора. Прегледах я темата и мисля, обяснено е много добре, но не зная къде бъркам защото не се получава. Всичко съм монтирал. Може би не е активиран и трябва да се активира софтуерно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Ф Публикувано 18 юни 2021 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2021 (редакция) Изобщо не ми светва лампичка като натисна от волана бутона on/off. Дали няма някой предпазител или пък не е активирана функцията през компютъра. Редактирано 18 юни 2021 от Марин Ф Грешка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 25 юни 2021 Сподели Публикувано 25 юни 2021 Датчика на педала на съединителя е само за автомобили с ръчна скоростна кутия. На коли преди 2011 не е необходима активация. Круиз контрола се задейства при скорост над 40 км/ч. Не съм чел, какво си описал за датчика. На кратко. Старият, който ти е около педала за спирачката се сваля и на негово място се слага новият (който явно имаш). Старата букса обаче става неизползваема. Трябва да откриеш друга, която е хваната с тиксо за снопа кабели. Няма как да я объркаш. Това е. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Ф Публикувано 26 юли 2021 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2021 Благодаря зя отговорите и съветите, за съжаление немога да открия свободни (незиползваеми) кабели нито за спирачката нито за съединителя. Явно не е подготвен автомобила за тази екстра. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 30 юли 2021 Сподели Публикувано 30 юли 2021 https://www.evolutionm.net/forums/lancer-how-requests-questions-tips/746454-installing-cruise-control.html С ECU от asx 1.6 ще можеш да го активираш. Не знам дали си струва усилията и парите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Ф Публикувано 3 август 2021 Автор Сподели Публикувано 3 август 2021 Разбрах, Благодаря за отговора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 10 август 2021 Сподели Публикувано 10 август 2021 Според мен, тази екстра е трудно използваема, когато има засилен трафик по магистралата. Друг недостатък е, че вдига разхода. Особено когато двигателят е малък и нееластичен и се налага ръчкане на скоростите, тази екстра си губи смисъла. С други думи най-добре е на мощен еластичен дизел с автомат. И ако има и дистроник, вече става смислена и приятна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 10 август 2021 Сподели Публикувано 10 август 2021 Аз пътувам почти само по магистралата Сф - Бс - Сф и ползвам автопилота. Разбира се, при тръгването от Сф първите 20-ина км. са трудни и не е за автопилот, защото още е гъсто и не сме си намерили кой къде и с какво темпо се движи. После, като се наместим, активирането вече има полза. На практика при мен се получава така, че с внимателно следене на пътната обстановка зад мен и пред мен и използването на бутоните за отмяна, възстановяване и ускорение успявам да пътувам с рядко използване на педалите за газ и спирачка. И постигам разходи от порядъка на 5,3 - 5,0 л./100 км. при скорост малко под 130 км/ч. Неотдавна имах възможност да пътувам и в двете посоки с VW и установих, че функционално техният темпомат е по-добър - изписва точната скорост, която е избрана, има и бутонче за намаляване. Както се пошегува един приятел "мицубишитата само ускоряват и газ, не им трябва бутон за намаляване на скоростта". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 10 август 2021 Сподели Публикувано 10 август 2021 При Лансър-а намаляваш скоростта със SET бутона (надолу намаляваш, нагоре ускоряваш). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 11 август 2021 Сподели Публикувано 11 август 2021 А-ха, да, ясно - натискане на бутона Acc/Res (горния бутон) увеличава скоростта, което знаех и ползвах, докато натискане на бутона Coast/Set (долния бутон) намалява зададената скорост, което съм пропуснал да науча. Ето тук е справочникът в ел. вид. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.