milenjs Публикувано 2 юни 2021 Сподели Публикувано 2 юни 2021 Взе да се чува кофти шумолене от скоростната кутия и реших да сменя лагерите, и преди съм го играл този филм със старата скоростна кутия. Свалих, отворих и смених 2-та лагера на входния вал. Поставих оригинални. Сглобих но понеже видях че съединителя е на 250 000км. реших да го сменя и него. Предния път смених само феродовия и лагера с оригинален такъв. Сега реших да сменя целия комплект и понеже на оригиналните не ми хареса цената /не е първа младост колата ми/ взех на Valeo. Мислех на LUK но гледам Valeoto малко по скъпо и си викам може да е по ОК. Пише че е правен в Кореа, дисковете биват ама лагера малко с теслата правен. Как да е - сложих го, бутнах и скоростите в коша. Познат майстор ми каза да сложа в кутията първо нафта, да поработи 5-6 минути, да я източа и след това да сложа маслото. Послушах го - със скоротите всичко е наред, не се чуват и влизат като в масло но съединителя е ужас. Отделя най-долу, в последните 2 сантиметра, преди да стигне там педала е много мек а като стигне до там става много корав, заболя ме крака да го натискам за едно кръгче в града.Та какво може да съм объркал? Или са си така тези valeo-та или пък са си сбъркани по рождение? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 2 юни 2021 Admin Сподели Публикувано 2 юни 2021 Този филм го играх с Валео и аз.Сложих Exedy и всичко приключи.Има разлика понякога в милиметрите и от там се получава така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 2 юни 2021 Автор Сподели Публикувано 2 юни 2021 Значи пак да свалям скоростите :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 2 юни 2021 Admin Сподели Публикувано 2 юни 2021 Логически ако погледнем реално на нещата няма как да регулираш тази твърдост на крайната фаза на педала.Освен ако някоя помпа прави мизерии.Преди смяната не го е правила нали?Тогава няма от какво да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 3 юни 2021 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2021 Преди смяната му си беше супер. Може да взема един комплект на LUK на много добра цена. Някой има ли впечатления от марката или да търся Excedy? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 3 юни 2021 Admin Сподели Публикувано 3 юни 2021 Преди смяната му си беше супер. Може да взема един комплект на LUK на много добра цена. Някой има ли впечатления от марката или да търся Excedy? Много ли е по-скъп Excedy-то от LUK-а? Има ли въобще Excedy, че напоследък трудно вече се намира. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 3 юни 2021 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2021 На LUK комплекта мога да го взема за 90 лв. /от колега/. Excedy гледам са около 200... Другото което ме притеснява е дали от реномираните марки е по-голям шанса да попаднеш на ментак? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 3 юни 2021 Admin Сподели Публикувано 3 юни 2021 Както си решиш. Excedy ги окомплектоват в Англия и обикновено слагат лагер Koyo или NTN. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 3 юни 2021 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2021 Ако не вали ще сваля кутията през уикенда и ще огледам. Едно аверче което чува петела ме кара да огледам внимателно около аксиалния лагер, дали се движи свободно по оста, дали не затяга към края на хода. Точно лагера на мен ми направи кофти впечатление в този комлект на Валео - все едно с теслата са го дялали - груб, с ръбове... Гледам в нета и на други им е направило впечатление лошота изработка на този лагер. Ако е от него ще го подменя с оригинален. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 юни 2021 Admin Сподели Публикувано 14 юни 2021 Малко възстановяване на мнения при преместването на форума: Цитат Milen_z : На такава кола като твоята ми се случи( И точно с Валео) след смяната на съединителя вилката да няма достатъчно ход. и се получи така че до половината лагерува на ябълковидния болт.... от там насетне опира в корпуса на кутията, съответно се промена рамото на лоста, и усилието става огромно.....Огледай я преди да си свалил кутията, някой да натиска а ти гледай Оправих я като подложих шайба на ябълковидния болт.... но пак я свалях втори път. Иначе лагерите им са такива грозни..... но вършат работа. Цитат milenjs: Позна от раз Същата история - сега свалих кутията, наистина за да натисне добре диафрагмите не стига ход и вместо да лагерува само на ябълковидния болт вилката опира в корпуса на кутията и усилието става голямо. С подлагане на шайба ще стане както казваш, само ме притеснява това че аксиалния лагер излиза на 2 милиметра от водещата втулка. С износване на феродовия диск ще се коригира това но защо е така - работния ход да е съвсем на края с това Валео? Мерих аксиалните лагери - същата височина са. Значе не е от него, сега ще меря оригиналния притискателен диск и този на Валео-то. Сигурно там ще е проблема... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.