Премини към съдържание

Твърд съединител след смяната му?


Препоръчано мнение

Взе да се чува кофти шумолене от скоростната кутия и реших да сменя лагерите, и преди съм го играл този филм със старата скоростна кутия. Свалих, отворих и смених 2-та лагера на входния вал. Поставих оригинални. Сглобих но понеже видях че съединителя е на 250 000км. реших да го сменя и него. Предния път смених само феродовия и лагера с оригинален такъв. Сега реших да сменя целия комплект и понеже на оригиналните не ми хареса цената /не е първа младост колата ми/ взех на Valeo. Мислех на LUK но гледам Valeoto малко по скъпо и си викам може да е по ОК. Пише че е правен в Кореа, дисковете биват ама лагера малко с теслата правен. Как да е - сложих го, бутнах и скоростите в коша. Познат майстор ми каза да сложа в кутията първо нафта, да поработи 5-6 минути, да я източа и след това да сложа маслото. Послушах го - със скоротите всичко е наред, не се чуват и влизат като в масло но съединителя е ужас. Отделя най-долу, в последните 2 сантиметра, преди да стигне там педала е много мек а като стигне до там става много корав, заболя ме крака да го натискам за едно кръгче в града.

Та какво може да съм объркал? Или са си така тези valeo-та или пък са си сбъркани по рождение?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Този филм го играх с Валео и аз.

Сложих Exedy и всичко приключи.

Има разлика понякога в милиметрите и от там се получава така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Логически ако погледнем реално на нещата няма как да регулираш тази твърдост на крайната фаза на педала.

Освен ако някоя помпа прави мизерии.

Преди смяната не го е правила нали?

Тогава няма от какво да е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди смяната му си беше супер. Може да взема един комплект на LUK на много добра цена. Някой има ли впечатления от марката или да търся Excedy?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Преди смяната му си беше супер. Може да взема един комплект на LUK на много добра цена. Някой има ли впечатления от марката или да търся Excedy?

 

Много ли е по-скъп Excedy-то от LUK-а? Има ли въобще Excedy, че напоследък трудно вече се намира. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На LUK комплекта мога да го взема за 90 лв. /от колега/. Excedy гледам са около 200... Другото което ме притеснява е дали от реномираните марки е по-голям шанса да попаднеш на ментак?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Както си решиш. Excedy ги окомплектоват в Англия и обикновено слагат лагер Koyo или NTN.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не вали ще сваля кутията през уикенда и ще огледам. Едно аверче което чува петела ме кара да огледам внимателно около аксиалния лагер, дали се движи свободно по оста, дали не затяга към края на хода. Точно лагера на мен ми направи кофти впечатление в този комлект на Валео - все едно с теслата са го дялали - груб, с ръбове... Гледам в нета и на други им е направило впечатление лошота изработка на този лагер. Ако е от него ще го подменя с оригинален.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • Admin

Малко възстановяване на мнения при преместването на форума:  :) 

 

Цитат

Milen_z : На такава кола като твоята ми се случи( И точно с Валео) след смяната на съединителя вилката да няма достатъчно ход. и се получи така че до половината лагерува на ябълковидния болт.... от там насетне опира в корпуса на кутията, съответно се промена рамото на лоста, и усилието става огромно.....Огледай я преди да си свалил кутията, някой да натиска а ти гледай Оправих я като подложих шайба на ябълковидния болт.... но пак я свалях втори път.
Иначе лагерите им са такива грозни..... но вършат работа.

Цитат

milenjs:

Позна от раз  ;)
Същата история - сега свалих кутията, наистина за да натисне добре диафрагмите не стига ход и вместо да лагерува само на ябълковидния болт вилката опира в корпуса на кутията и усилието става голямо. С подлагане на шайба ще стане както казваш, само ме притеснява това че аксиалния лагер излиза на 2 милиметра от водещата втулка. С износване на феродовия диск ще се коригира това но защо е така - работния ход да е съвсем на края с това Валео?
Мерих аксиалните лагери - същата височина са. Значе не е от него, сега ще меря оригиналния притискателен диск и този на Валео-то. Сигурно там ще е проблема...
 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...