Премини към съдържание

OUTLANDER 3,0 V6 , 2008 , автоматик , USA - информация за модела


Препоръчано мнение

Здравейте , вероярно ще се присъединя към клуба . Възнамерявам да закупим за семеен автомобил OUTLANDER 3,0 V6 ,2008 г автоматик , внос от USA , но ще помоля за вашето мненние и съвети относно този автомобил .

 

Автомобила в момента е на 220 000 км , внесен е преди 4 години в БГ , има поставен газов инжекцион преди 3 години на около 190 000 км (по информация от продавача разбира се )

Имам доста въпроси :

 

1.Отнсно рахода : какъв разод се очаква на газ градско - възможно ли е да е 15-17 газ , колко би трябвало да гори извънградско

 

2.ангренажен ремък на колко се сменя за този двигател, сменян е на 200 000

 

3.чета по руските форуми че след поставянето на газ , задължително трябва да е прави реглаж на клапани на всеки максимум 15 000 км , а това била доста трудоемка и скъпа операция , понеже били с пулове, вярно ли е това ?

 

4. автоматичната кутия CVT ли е или 6 степенен автоматик. Надеждна ли е , какво обслужване се прави

 

5. двигателя има ли апетит към малслото , гори ли го ?

 

6. задницата ми се струва леко провиснала , подлежи ли на ремонт

 

7. как се справя с 4х4 , може ли да се разчита на него

 

8. има фабрична навигация и туба в багажника . понеже е от америка радиото пак само нечетни станции ли хваща, навигацията има ли карти за БГ

 

Забележките които съм забелязал : освен нормалните за годините протривания в купето на таблото и корите на вратите , има доста корозия отдолу особенно в задната част по носачи и заден мост , гърнетата са за смяна- също с корозия , преден лагер вие , можеби ще се сменят и двата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Здравей. Направо по въпросите:

 

1. Разход градско - 14литра, Извънградско сваля около 10 литра ако си караш със 120-130 км/ч.

2. Ангренажен ремък се сменя около 80-100 хиляди, но ВИНАГИ слагай качествени части (ако има вече такива на тази планета.

3. Слагането на газ на този двигател винаги е свързано с риск - реглажа на клапани е временно решение.

4. CVT е надеждна, но обслужването е било важно от предишния собственик с правилно масло.

5. Не гори масло, ако двигателя е наред. За всички двигатели това е принцип на Мицубиши.

6. Подлежи разбира се, но какво значи провиснала - от какво е това - амортисьори, пружини....

7. Може да се разчита - системата е легендарна, но не е танк. :)

8. Има карти за БГ.

 

Според обясненията ти тази кола е доста изтормозена...

Може ли линк?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кутията CVT или обикновен автоматик е ? Всички ли имат корозизия отдолу ?Твърдят че без значение от къде са внос или къде се карат имат корозия

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бях чел някъде,че Аутландерите за износги правели в Холандия,а Ситроена и Пежото в Япония-та холандките ръждясвали повече.

Навремето Волво 440 и 460 също бяха холандки и яко ръждата ги гонеше.

Моя Кросър за сега няма грам ръжда,но е "италианец"от Венеция,а на сина 4007та беше купувана нова тук и си имаше ръждичка по задния мост,носачите,но не и по купето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Кутията CVT или обикновен автоматик е ? Всички ли имат корозизия отдолу ?Твърдят че без значение от къде са внос или къде се карат имат корозия

 

Не е с CVT.

Не трябва да има корозия нито една кола при бъдеща покупка. 2021 година сме.

Има голям избор на не ръждясали коли.

Ръждата е голям проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Недейте да обърквате човека. Точно тази конфигурация с 3.0V6 е със нормален автомат, който е изключително здрав, както и мотора и е силно търсен в Русия и Америка. Ако има версия на аутлендъра която си заслужава е именно тази, не че 2.4 ЦВТ не е също добър вариант ако е на малко километри, просто не е v6 с нормален автомат.

Редактирано от MuxoB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кутията CVT или обикновен автоматик е ? Всички ли имат корозизия отдолу ?Твърдят че без значение от къде са внос или къде се карат имат корозия

....с нормален автомат е .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , благодаря за отговорите, Нови въпроси :

 

1.карти за навигацията от къде могат да се свалят или са само платени от официалното представителство

 

2.ключа мисля е само 1 бр и е тип "keyless go" , имате ли представа колко струва да се направи втори работещ ключ ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • Admin

Нали ти писах, че има руски карти?

За keyless go трябва да се обучи ключа.  :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ли е инстукцията по объчение на втори ключ ? 

 

Какъв ключ ми трябва на мен ? 315 или 433 mhz

https://www.aliexpress.com/item/1005002363194732.html?spm=a2g0o.cart.0.0.54bc3c00hcb4M9&mp=1

 

Това е оригиналния : 

 

 

Редактирано от stm
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах Гранд Чероки,европейска сглобка и ключа му беше на 433Мхц,предполагам на американките е на другата честота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не беше моята кола-харчи като за световно,не можах да свикна с люлеенето от задния мост при преминаване през неравности,скъпи части и ремонти,качеството на МБ изобщо не е това за което го представят...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....Моята е ок във всяко отношение,само не знам за частите как са и дали са скъпи.....сигурно ще са скъпи,но то на всяка кола от тези години са скъпи.....

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,моля за информация за двигателя .3.0 V6 Mivec колко масло събира и с какво масло трябва да го карам в БГ според вас?

Предния собственик в Канада и в БГ го е карал с 5W 20 .

Какво е вашето мнение ? 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...
  • преди 2 седмици ...

Колегата пуснал поста успя ли да купи автомобила?

Моля за впечатления и обратна връзка от времето до момента ако е с него?

Колебая се между 3.0 v6 и 2.4 мотора и то главно защото по-големия има "по-безпроблемна" уж скоростна автоматична кутия. 

Ако е 2.4 ще е ръчни скорости за жалост. Много негативни и лоши мнения и впечатления натрупах от CVT-то :(.

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, Rimotevc said:

Колегата пуснал поста успя ли да купи автомобила?

Моля за впечатления и обратна връзка от времето до момента ако е с него?

Колебая се между 3.0 v6 и 2.4 мотора и то главно защото по-големия има "по-безпроблемна" уж скоростна автоматична кутия. 

Ако е 2.4 ще е ръчни скорости за жалост. Много негативни и лоши мнения и впечатления натрупах от CVT-то :(.

Благодаря предварително!

.....иска ли питане, много ясно че 3.0 литровия е за предпочитане, едното заради скоростите, другото е заради вървежа....От друга страна и заради по малкото проблеми с мотор скорости...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
На 2/2/2022 at 10:13 AM , DJ Tymbi написа:

.....иска ли питане, много ясно че 3.0 литровия е за предпочитане, едното заради скоростите, другото е заради вървежа....От друга страна и заради по малкото проблеми с мотор скорости...

Колега здравей отново,на мен ли ми се струва или наистина няма много Micubishi Outlander|| 3.0 V6 автомат в България?!?Нито по пътищата нито по обяви засичам...отделно понякога имам "дерт" с намирането на рез.части.Нямам намерение да я газифицирам...пусни моля мнение по въпросите ми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...