Премини към съдържание

1.8gdi прекъсва


radi0

Препоръчано мнение

Здравейте, изчетох доста теми, но не намерих сходен проблем. Автомобила е Волво V40 2001 1.8gdi с код на двигателя B4184SJ или поне така излиза по рама. Автомобила го взех с много проблеми. Лепих дросела, tps е настроен, свещите бяха 2-3 вида, лулите на бобините бяха разтопени. След като оправих всичко 2ри цилиндър прекъсва. Не е да не работи, като изключа бобината се вижда разлика в работата на двигателя, но не е като на другите цилиндри. На място двигателя се форсира нормално, повече се усеща прекъсването под товар. Всичко сочи за проблем с горивото, но реших да попия чужд опит преди да въртя дюзи. Доколкото разбрах рядко имат проблем с дюзите тези двигатели, а на живи данни виждам 5бара налягане преди помпата за високо налягане. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Горивен филтър и микроцедка сменени, дюзи завъртяни. Ефект няма. Все още не ми е светнал чека за missfire за да изключа дюзите на 100%. Горивния филтър дали има регулатор в него?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези двигатели имат няколко режима на работа..... Направете си следния експеримент. След като добре е загрял двигателя го оставете да работи на място, в началото трябва да държи ниски обороти около 600 и наблюдавайте дали прекъсва. След като поработи около 4мин. трябва да смени режима и да вдигне оборотите на 750.... съответно какво става с прекъсването. Ако прекъсва на ниските обороти е от дюзи, или някакъв друг проблем с горивото..... Ако прекъсва в другия режим, ще се наложи да сваляте глава да чистите нагар и да обработвате клапани и легла.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези двигатели имат няколко режима на работа..... Направете си следния експеримент. След като добре е загрял двигателя го оставете да работи на място, в началото трябва да държи ниски обороти около 600 и наблюдавайте дали прекъсва. След като поработи около 4мин. трябва да смени режима и да вдигне оборотите на 750.... съответно какво става с прекъсването. Ако прекъсва на ниските обороти е от дюзи, или някакъв друг проблем с горивото..... Ако прекъсва в другия режим, ще се наложи да сваляте глава да чистите нагар и да обработвате клапани и легла.

 

Благодаря за отговора. Ще опитам. Автомобила по принцип на място работи равно, не клати обороти, развърта се плавно и има добър респонс при ряско подаване на газ. Има детонации спорадични в ауспуха и мирише на суров бензин. Проблема е под товар. Тогава се усеща прекъсване и автомобила е муден. Не съм гледал на живи данни налягането на горивото дали пада в движение. Аз търся проблем когато трябва да се обогати сместа. Днес по-късно ще сляза да опитам по вашия метод. Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, оставих колта днес да потрака. На ниските си има детонации, но като вдигна леко оборотите започнаха да се усещат по осезаемо. Тампона на кутията е за смяна и се усеща лесно тресенето

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...