Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

за и против АТ гумите


Препоръчано мнение

Колеги, изгледайте клипчето и ще добиете представа защо АТ гумите не трябва да се карат целогодишно в продължение на многоо години. Паджеро 3, обуто с BFG поне на 7-8 г се мъчи в снега - срам за марката Мицубиши

 

шоуто е след 5:10 мин. и 13:30 мин.

Редактирано от chasovnik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за многото години не важи ли за всички гуми?

Важи, но все още има собственици на "джипки", които си мислят, че като дадат лоста в позиция 4Н и всичко ще е наред. Преди години спрях до един чичо с паджеро 3/1 генерация с гумите от завода и го попитах не е ли опасно това, той погледна моите и отвърна: като имаш пари си купувай нови, аз имам 4х4. Надявам се не всички да мислят като него, но си е опасно за самия водач да се мъчи с галоши в снега/леда/мокрото.

До Мирослав - по-добре да не го коментираме :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само Хюндая с чисто нови гуми , слезна що годе прилично , по дългото нанадолнище . Бенца хич и не се престраши там . А правилното беше на Рейнджъра , който даже даваше и газчица , на слизането

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко, според вас, години са максимума за тези гуми? И аз съм с А/Т, всички знаем, че не износването на протектора на гумата е критерий. Лично за мен съм си определил макс 5год...Естествено говорим само за нови такива!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За себе си съм открил истината - целогодишно карам със зимни шосейни (не с V образна шарка ) с 4 канални Yokohama. Не повече от 6 години, като карам много малко, някъде под 10 000 км на година. Не съм по скорости над 110 км / ч, така че съм преценил че са ми идеални. След 60 000 км ги свалям като нови, със същата дълбочина на грайфера ( е сигурно 1 мм до 1.5 мм са се изтъркали) и без напуквания по-станичният борд и винаги се намират мераклии, обикновенно познати, да ги закупят, все пак Yokohama са си класа. Лятото ги държа по-нампомпани от зимното предписание. Но не карам магистрално в големите жеги по напечен асфалт със 170 км/ч. Лятно дългите ми преходи са основно на нощно каране.

 

Други подобни добри зимни шосейни асиметрични гуми с канали, които съм карал целогодишно са били Pirelli Sottozero

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ako говориш за джипови гуми ( а то А/Т не знам да има други) , то да доложа : Карал съм BF Goodrich AT -не бяха добри на никакъв сняг . Cooper Discoverer At -първата зима си бяха ,като зимни ,след това , на спиране тц.Опече ги едно лято Гръчкото слънце и дотам им бе зимното сцепление (Купърите и по ламелчетата в шарката си личи , че имат нещо зимно , ама и в каучука , явно има ). И двата модела -от нови .

Олл терен ,явно разбират пясък , чакъл и подобни неща из Сахара , и едентуално малко кал ,или мокра трева .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ako говориш за джипови гуми ( а то А/Т не знам да има други) , то да доложа : Карал съм BF Goodrich AT -не бяха добри на никакъв сняг . Cooper Discoverer At -първата зима си бяха ,като зимни ,след това , на спиране тц.Опече ги едно лято Гръчкото слънце и дотам им бе зимното сцепление (Купърите и по ламелчетата в шарката си личи , че имат нещо зимно , ама и в каучука , явно има ). И двата модела -от нови .

Олл терен ,явно разбират пясък , чакъл и подобни неща из Сахара , и едентуално малко кал ,или мокра трева .

Паджерото го продадох с АТ на 4 години и 50 000 км. и веднъж на 25К разменени - Hankook Dynapro ATM RF-10 е честно няма такава гума. Обиколил съм половин Европа с тях и не се страхуваха от скорости над 140 по километраж като в същото време не бяха и толкова шумни.

Единствения ми проблем, който създаде беше зимата на 2018-19 ако не се лъжа беше заледено, а отгоре луга и просто с ниска скорост не можеха да се самопочистят, но над 25-30км/ч нещата се оправяха. Ех колко народ съм изтеглил зимните месеци :) с тази кола.

На новата каруца съм с комплект зимни и летни отново от любимата марка Hankook.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За бягане по магистралата ще се справят и тия дето споменах АТета . За драскане по малко сняг ,пак горе-долу . Опасен бях , за околните и малко за мен ,при спускане по заснежен/заледен път с Купърите и съжалих , че не сложих вериги (20км пусто спускане от Копаоник до равнината) . Колицата ми бе 2.5т Ланд Крузър от 1990 :)

То и в твоя клип ,пълния цирк ,е в едно спускане :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...