Delyan.Dimitrov Публикувано 3 април 2021 Сподели Публикувано 3 април 2021 Здравейте, Искам да попитам запознатите относно някои функции/ специфични особености на L200. Предполагам ще изникват още питания в бъдеще. Ето първите 2:1. Маслото от автоматичната кутия минава през водния радиатор и през отделен такъв. Защо е нужно това двойно охлаждане?2. Виждам, че на някои пикапи като опция има реотан в кутията на парното. Как да разбера дали случайно го няма и при мен и как се активира по принцип? Благодаря предварително на отговорилите! Поздрави,Делян Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Delyan.Dimitrov Публикувано 3 април 2021 Автор Сподели Публикувано 3 април 2021 В упътването нищо не пише по темата за допълнителен нагревател. По принцип в колите с такъв се управлява от климатроника, без изисквания за натискане на нещо специално. Не вярвам да го има при мен, защото парното не идва много рано. По VIN - все още няма онлайн програмки за тази кола... Иначе номера му е 7807A040 на реотана, опция SAXV, ако има нещо вярно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 5 април 2021 Сподели Публикувано 5 април 2021 за новото изкривено L200 ли става въпрос? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Delyan.Dimitrov Публикувано 5 април 2021 Автор Сподели Публикувано 5 април 2021 Последното такова, ако то е изкривено Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 5 април 2021 Сподели Публикувано 5 април 2021 тук са малко, ако знаеш руски отивай на yandex. ruТам информация много. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Delyan.Dimitrov Публикувано 6 април 2021 Автор Сподели Публикувано 6 април 2021 Благодаря за насоката! Следва друг въпрос - в програмките за части не виждам вече баланс валове. Ако не се лъжа, преди са имали такива на 4N14. Или бъркам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Delyan.Dimitrov Публикувано 8 април 2021 Автор Сподели Публикувано 8 април 2021 2.2 Outlander не е ли също с 4N14? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Delyan.Dimitrov Публикувано 8 април 2021 Автор Сподели Публикувано 8 април 2021 Чудесно, че са махнали потенциален източник на проблеми... Видях сега означението 4N14-1-10L в един руски каталог. Интересен двигател са сътворили, като сравнявам с тенденциите в новите автомобили. Например напоследък се борят за високи работни температури заради екологията, а този има термостат, който започва да отваря на 76 градуса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.