Премини към съдържание

Проблем с Bluetooth Outlander


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги,

 

От няколко седмици имам проблем с Блутуута на Outlander-а ми - вече не се включва дори при натискане на копчето от волана.Преди си се свързваше с телефона и го бях сдвоил без проблеми.

Дали знаете как може да се разреши проблемът и дали е удачно да се купува нов модел или втора употреба такъв? И откъде да се купи?

 

Какво да пробвам преди да закупя нов модул? Препоръчайте техници, които се занимават с подобни проблеми.

 

Мерси

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да си откриеш нещо свързано с твоя проблем в този сервизе бюлетин

 

https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10159646-9999.pdf

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да си откриеш нещо свързано с твоя проблем в този сервизе бюлетин

 

https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10159646-9999.pdf

Благодаря за информацията! Случайно някой да знаеш дали от Балканстар нямат някоя предишна акция за подмяна на Блутуут модула както имаха например за моторчето на чистачките и т.н.?

Мерси

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията! Случайно някой да знаеш дали от Балканстар нямат някоя предишна акция за подмяна на Блутуут модула както имаха например за моторчето на чистачките и т.н.?

Мерси

 

Не. По принцип не съм запознат със сервизните акции.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Благодаря, но не смея сам да свалям и пипам платката на модула. Предпочитам някой, който се занимава с подобни проблеми да тества и да реши дали трябва да се смени модулът. Имате ли контакти на такъв тип майстори по електрониката?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, но не смея сам да свалям и пипам платката на модула. Предпочитам някой, който се занимава с подобни проблеми да тества и да реши дали трябва да се смени модулът. Имате ли контакти на такъв тип майстори по електрониката?

Исках да сваля модула, но моя модул се оказа че е под мултимедията и трябва да се смъкне за да се достигне до модула.

За сега съм оставил въпроса на пауза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скоро отварях таблото и откачих буксата на блутута( и без това беше развален, като на повечето ), защото се оказа , че утечката, която ми сваляше акумулатора , беше от него.Сваля се за 5 мин, някъде намерих клип в Нета...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Исках да сваля модула, но моя модул се оказа че е под мултимедията и трябва да се смъкне за да се достигне до модула.

За сега съм оставил въпроса на пауза.

 

За свалянето е ясно, все ще я сваля, но не знам какво да я правя после и как да проверя дали може да се поправи или трябва нов модул да се купува... Затова попитах дали някой знае някой майстор, който се занимава с електрониката по колите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За свалянето е ясно, все ще я сваля, но не знам какво да я правя после и как да проверя дали може да се поправи или трябва нов модул да се купува... Затова попитах дали някой знае някой майстор, който се занимава с електрониката по колите.

....първо, проверете дали има утечка автомобила ви като цяло,и ако има, утечката да бъде около 500-600 мА ток, ако е така, значи най вероятно имате проблем с модула на блуудута....ако имате проблем с него , вероятно и той няма да работи и съответно няма да може да се свързва към тел-а ти.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....първо, проверете дали има утечка автомобила ви като цяло,и ако има, утечката да бъде около 500-600 мА ток, ако е така, значи най вероятно имате проблем с модула на блуудута....ако имате проблем с него , вероятно и той няма да работи и съответно няма да може да се свързва към тел-а ти.....

 

Здравей, очаквах да се включиш. Благодаря за съвета! Проверих акумулатора на изгасено, т.е. не е работил мин 5-6ч, и има напрежение около 12.3A, което четох , че е добър показател. Притеснително е ако е под 12 А. А когато включа колата става към 14.5А, което пак е добре (поне така мисля).

 

По какъв друг начин да проверя за утечка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, очаквах да се включиш. Благодаря за съвета! Проверих акумулатора на изгасено, т.е. не е работил мин 5-6ч, и има напрежение около 12.3A, което четох , че е добър показател. Притеснително е ако е под 12 А. А когато включа колата става към 14.5А, което пак е добре (поне така мисля).

 

По какъв друг начин да проверя за утечка?

...бъркаш величините......едно е напрежение , друго е сила на ток.....едното е волт ,другото е Ампер.....това 12.3 е волт ,волтажа е толкова, т.е. 12.3 Волта показва,при запален мотор , стойноста се качва на 14.2-5 Волта.....тук не говорим за Волтаж и напрежения, тук говорим за утечка,а това е при мерене на тока,тока се мери като последователно вържете амперметъра на минусовата клема на акумулатора.....желателно е уреда да е примерно 10 -20А ток, зашщото ако е по малък , може да изгори.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...бъркаш величините......едно е напрежение , друго е сила на ток.....едното е волт ,другото е Ампер.....това 12.3 е волт ,волтажа е толкова, т.е. 12.3 Волта показва,при запален мотор , стойноста се качва на 14.2-5 Волта.....тук не говорим за Волтаж и напрежения, тук говорим за утечка,а това е при мерене на тока,тока се мери като последователно вържете амперметъра на минусовата клема на акумулатора.....желателно е уреда да е примерно 10 -20А ток, зашщото ако е по малък , може да изгори.....

 

Добре, ще го направя! Благодаря за съвета!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И недей да палиш колата, докато е вързана така!

Глупости, пали си я си мери напрежението. Ако искаш да мериш утечката тогава не я палиш - разкачаш плюса на акумулатора и вързваш последователно между него и клемата амперметър. Ако след минутка показва повече от 50-60 мА почваш да го мислиш. Обичайния заподозрян е радиото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко е минута,аз знам една цигара време -трябва да заспи компа.

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Глупости, пали си я си мери напрежението. Ако искаш да мериш утечката тогава не я палиш - разкачаш плюса на акумулатора и вързваш последователно между него и клемата амперметър. Ако след минутка показва повече от 50-60 мА почваш да го мислиш. Обичайния заподозрян е радиото.

А то точно утечка му каза колегата да мери.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...