tomekki Публикувано 19 март 2021 Сподели Публикувано 19 март 2021 Здравейте, колеги, От няколко седмици имам проблем с Блутуута на Outlander-а ми - вече не се включва дори при натискане на копчето от волана.Преди си се свързваше с телефона и го бях сдвоил без проблеми.Дали знаете как може да се разреши проблемът и дали е удачно да се купува нов модел или втора употреба такъв? И откъде да се купи? Какво да пробвам преди да закупя нов модул? Препоръчайте техници, които се занимават с подобни проблеми. Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolasko Публикувано 21 март 2021 Сподели Публикувано 21 март 2021 Пробвай да си откриеш нещо свързано с твоя проблем в този сервизе бюлетин https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10159646-9999.pdf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomekki Публикувано 21 март 2021 Автор Сподели Публикувано 21 март 2021 Пробвай да си откриеш нещо свързано с твоя проблем в този сервизе бюлетин https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10159646-9999.pdfБлагодаря за информацията! Случайно някой да знаеш дали от Балканстар нямат някоя предишна акция за подмяна на Блутуут модула както имаха например за моторчето на чистачките и т.н.?Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolasko Публикувано 21 март 2021 Сподели Публикувано 21 март 2021 Благодаря за информацията! Случайно някой да знаеш дали от Балканстар нямат някоя предишна акция за подмяна на Блутуут модула както имаха например за моторчето на чистачките и т.н.?Мерси Не. По принцип не съм запознат със сервизните акции. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 22 март 2021 Сподели Публикувано 22 март 2021 Малко четиво : http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=39551 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomekki Публикувано 22 март 2021 Автор Сподели Публикувано 22 март 2021 Малко четиво : http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=39551 Благодаря, но не смея сам да свалям и пипам платката на модула. Предпочитам някой, който се занимава с подобни проблеми да тества и да реши дали трябва да се смени модулът. Имате ли контакти на такъв тип майстори по електрониката? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 22 март 2021 Сподели Публикувано 22 март 2021 Благодаря, но не смея сам да свалям и пипам платката на модула. Предпочитам някой, който се занимава с подобни проблеми да тества и да реши дали трябва да се смени модулът. Имате ли контакти на такъв тип майстори по електрониката?Исках да сваля модула, но моя модул се оказа че е под мултимедията и трябва да се смъкне за да се достигне до модула. За сега съм оставил въпроса на пауза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 23 март 2021 Сподели Публикувано 23 март 2021 Скоро отварях таблото и откачих буксата на блутута( и без това беше развален, като на повечето ), защото се оказа , че утечката, която ми сваляше акумулатора , беше от него.Сваля се за 5 мин, някъде намерих клип в Нета... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomekki Публикувано 24 март 2021 Автор Сподели Публикувано 24 март 2021 Исках да сваля модула, но моя модул се оказа че е под мултимедията и трябва да се смъкне за да се достигне до модула. За сега съм оставил въпроса на пауза. За свалянето е ясно, все ще я сваля, но не знам какво да я правя после и как да проверя дали може да се поправи или трябва нов модул да се купува... Затова попитах дали някой знае някой майстор, който се занимава с електрониката по колите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 март 2021 Сподели Публикувано 25 март 2021 За свалянето е ясно, все ще я сваля, но не знам какво да я правя после и как да проверя дали може да се поправи или трябва нов модул да се купува... Затова попитах дали някой знае някой майстор, който се занимава с електрониката по колите.....първо, проверете дали има утечка автомобила ви като цяло,и ако има, утечката да бъде около 500-600 мА ток, ако е така, значи най вероятно имате проблем с модула на блуудута....ако имате проблем с него , вероятно и той няма да работи и съответно няма да може да се свързва към тел-а ти..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomekki Публикувано 25 март 2021 Автор Сподели Публикувано 25 март 2021 ....първо, проверете дали има утечка автомобила ви като цяло,и ако има, утечката да бъде около 500-600 мА ток, ако е така, значи най вероятно имате проблем с модула на блуудута....ако имате проблем с него , вероятно и той няма да работи и съответно няма да може да се свързва към тел-а ти..... Здравей, очаквах да се включиш. Благодаря за съвета! Проверих акумулатора на изгасено, т.е. не е работил мин 5-6ч, и има напрежение около 12.3A, което четох , че е добър показател. Притеснително е ако е под 12 А. А когато включа колата става към 14.5А, което пак е добре (поне така мисля). По какъв друг начин да проверя за утечка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 март 2021 Сподели Публикувано 25 март 2021 С ампермер! Ако не можеш се обърни към човек, който може. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 март 2021 Сподели Публикувано 25 март 2021 Здравей, очаквах да се включиш. Благодаря за съвета! Проверих акумулатора на изгасено, т.е. не е работил мин 5-6ч, и има напрежение около 12.3A, което четох , че е добър показател. Притеснително е ако е под 12 А. А когато включа колата става към 14.5А, което пак е добре (поне така мисля). По какъв друг начин да проверя за утечка?...бъркаш величините......едно е напрежение , друго е сила на ток.....едното е волт ,другото е Ампер.....това 12.3 е волт ,волтажа е толкова, т.е. 12.3 Волта показва,при запален мотор , стойноста се качва на 14.2-5 Волта.....тук не говорим за Волтаж и напрежения, тук говорим за утечка,а това е при мерене на тока,тока се мери като последователно вържете амперметъра на минусовата клема на акумулатора.....желателно е уреда да е примерно 10 -20А ток, зашщото ако е по малък , може да изгори..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomekki Публикувано 26 март 2021 Автор Сподели Публикувано 26 март 2021 ...бъркаш величините......едно е напрежение , друго е сила на ток.....едното е волт ,другото е Ампер.....това 12.3 е волт ,волтажа е толкова, т.е. 12.3 Волта показва,при запален мотор , стойноста се качва на 14.2-5 Волта.....тук не говорим за Волтаж и напрежения, тук говорим за утечка,а това е при мерене на тока,тока се мери като последователно вържете амперметъра на минусовата клема на акумулатора.....желателно е уреда да е примерно 10 -20А ток, зашщото ако е по малък , може да изгори..... Добре, ще го направя! Благодаря за съвета! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vcolt Публикувано 26 март 2021 Сподели Публикувано 26 март 2021 Добре, ще го направя! Благодаря за съвета!И недей да палиш колата, докато е вързана така! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomekki Публикувано 26 март 2021 Автор Сподели Публикувано 26 март 2021 И недей да палиш колата, докато е вързана така! Естествено, аз не паля докато измервам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 март 2021 Сподели Публикувано 27 март 2021 И недей да палиш колата, докато е вързана така!Глупости, пали си я си мери напрежението. Ако искаш да мериш утечката тогава не я палиш - разкачаш плюса на акумулатора и вързваш последователно между него и клемата амперметър. Ако след минутка показва повече от 50-60 мА почваш да го мислиш. Обичайния заподозрян е радиото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 27 март 2021 Сподели Публикувано 27 март 2021 (редакция) Малко е минута,аз знам една цигара време -трябва да заспи компа. Редактирано 27 март 2021 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vcolt Публикувано 27 март 2021 Сподели Публикувано 27 март 2021 Глупости, пали си я си мери напрежението. Ако искаш да мериш утечката тогава не я палиш - разкачаш плюса на акумулатора и вързваш последователно между него и клемата амперметър. Ако след минутка показва повече от 50-60 мА почваш да го мислиш. Обичайния заподозрян е радиото.А то точно утечка му каза колегата да мери. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 март 2021 Сподели Публикувано 27 март 2021 Вярно, не съм разбрал ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomekki Публикувано 23 април 2021 Автор Сподели Публикувано 23 април 2021 Здравейте, Може ли някой да ми препоръча сервиз за Блутуут модула на Мицубиши Аутлендър 2? Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.