ayri Публикувано 13 март 2021 Сподели Публикувано 13 март 2021 (редакция) Привет колеги. Пускам първата си тема във форума за да помоля за помощ и насоки, като истинската ми цел е в края на тази тема да има що-годе добър “направи си сам“ как да се инсталира универсален модул за централно заключване за Галант (2.5 V6). Каква е ситуацията до момента: 1. Свалил съм корите на вратите (на шофьорската врата) за да се достигне до снопа с кабели за управление на централното. 2. Позовавайки се на ел. схемата за Галанта по-долу и кратки тестове с пробна лампа за потвърждаване, разбрах кои са кабелите за централното заключване: • Кафяв – заключване • Бял-зелен – отключване • Черен – подаващ сигнал маса 3. Както стана по ясно от схемата и допълнително ровене в нета, форума и разговор с други колеги от форума, разбрах, че централното на нашите коли се активира със сигнал от масата или “negative”. 4. Вързах кабелите по схемата посочена в упътването за negative trigger, но уви нищо не се случва. Нито на отворена, нито на затворена врата. 5. След това пробвах да приложа и някоя от другите схеми тъй като реших, че може да съм в грешка, но нито една не сработи. 6. След доста тежка главоблъсканица и различни сложни математически комбинации с въртене на кабелите ииии накрая пак нищо не се получи... :D Eдинственото нещо което в крайна сметка успях да установя, че работи е когато колата вече е заключена (ръчно), жълтия кабел е свързан към +12V, жълто-черния кабел е свързан към черния кабел на централното на колата, и допра оранжево-черния кабел към него, с натискане на отключване от дистанционното колата се отключва. Ще се радвам да споделите мнение и препоръки. Ще е супер и ако има колега който вече е направил това успешно, да сподели как се е получило. Пък ако покаже и някоя снимка как точно е вързал всичко ще бъде повече от добре дошло. Извинявам се ако съм объркал някой термин, не съм много навътре с ел нещата. Ето тук съм качил снимки на снопа с кабели, схемата на Галанта за централното, снимка на модула който имам и упътванията му. Редактирано 13 март 2021 от ayri Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 март 2021 Сподели Публикувано 14 март 2021 Не съм сигурен че черния е маса, макар че често това е така. За да не се интересуваш дали е плюс или минус като гледам това което си купил е с две релета и контактите са изведени на кабели правиш следното -1. жълто/черното и жълтото от централното ги даваш към черното на колата. Ама не режеш а в паралел свързваш всичко.2. за заключване пробваш кой от двата - оранжев или бял трябва да включиш към кафевия на колата за да заключва3. същата процедура само че с кабелите за отключване.4. отпушваш една бира и си доволен собственик на галант с дистанционно ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ayri Публикувано 16 март 2021 Автор Сподели Публикувано 16 март 2021 Не съм сигурен че черния е маса, макар че често това е така. За да не се интересуваш дали е плюс или минус като гледам това което си купил е с две релета и контактите са изведени на кабели правиш следното -1. жълто/черното и жълтото от централното ги даваш към черното на колата. Ама не режеш а в паралел свързваш всичко.2. за заключване пробваш кой от двата - оранжев или бял трябва да включиш към кафевия на колата за да заключва3. същата процедура само че с кабелите за отключване.4. отпушваш една бира и си доволен собственик на галант с дистанционно ;) Тъкмо бях си помислил че никой няма да се отзове Ще пробвам това което си писал по-горе и ще пиша отново какво е станало. Иначе съм сигурен че черния е маса защото го замерих с пробна лампа и си е постоянен минус. Sent from my iPhone using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.