Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем с 4WD или пък не.....


Препоръчано мнение

Здравейте момчета! От началото на месеца съм собственик на Пежо 4007 2.2-156к.с. Когато правя завой нещо отпред в дясно започва да ромоли, трака и да затяга и без газ колата спира.Повече се усеща при ляв завой, понякога и направ волан през легнал полицай.Днес след обстоен преглед в Пежо Хасково ми казаха, че електромагнитната муфа оставала зацепена и при 2wd и оттам се получавало това ромолене и затягане. Прегледах аналогичните теми и сега съм в задънена улица. От тази муфа ли е, от АБС модула ли е(не съм махал бушоните), от раздатката ли е.....Колата е напълно обслужена и днес и смениха маслата в раздатката и задния диф, нямало стружки и.т.н.Ходовата част е супер от до. Дори и да е в 4wd останала тази муфа, би трябвало да го няма този проблем, та нали това е смисъла на 4*4.Кой ще купи нова кола ако в лок режим му стърже и затяга.Вдигнах я на крикове от левия край.На свободна задна гума не се върти, на първа въртят и двете колела. МОЛЯ помагайте пичове!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета! От началото на месеца съм собственик на Пежо 4007 2.2-156к.с. Когато правя завой нещо отпред в дясно започва да ромоли, трака и да затяга и без газ колата спира.Повече се усеща при ляв завой, понякога и направ волан през легнал полицай.Днес след обстоен преглед в Пежо Хасково ми казаха, че електромагнитната муфа оставала зацепена и при 2wd и оттам се получавало това ромолене и затягане. Прегледах аналогичните теми и сега съм в задънена улица. От тази муфа ли е, от АБС модула ли е(не съм махал бушоните), от раздатката ли е.....Колата е напълно обслужена и днес и смениха маслата в раздатката и задния диф, нямало стружки и.т.н.Ходовата част е супер от до. Дори и да е в 4wd останала тази муфа, би трябвало да го няма този проблем, та нали това е смисъла на 4*4.Кой ще купи нова кола ако в лок режим му стърже и затяга.Вдигнах я на крикове от левия край.На свободна задна гума не се върти, на първа въртят и двете колела. МОЛЯ помагайте пичове!!!

.....изключете АБС-а и пробвайте ,ако не е от там, значи вискомуфата ви е задържала заключена....тя се намира на задния диф, преди оста на пиниона в диф-а.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще пробвам при първа възможност и ще споделя отново. Дано излезне от това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пишеш "нова кола", колко нова, в гаранция ли е?

Лок режима работи до 20 км/ч после сам се изключва.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи исках да кажа, че ако да речем че сега я купува човек и в 4wd auto и 4wd lock му прави по описания от мен начин, ще я върне. Мисълта ми беше така ли ромоли и спира в завой нов и изправен автомобил в 4wd auto или 4wd lock.Нали в лок режим работата на въпросната муфа е точна да заключи и се чудех такъв ли е ефекта и при изправен автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи исках да кажа, че ако да речем че сега я купува човек и в 4wd auto и 4wd lock му прави по описания от мен начин, ще я върне. Мисълта ми беше така ли ромоли и спира в завой нов и изправен автомобил в 4wd auto или 4wd lock.Нали в лок режим работата на въпросната муфа е точна да заключи и се чудех такъв ли е ефекта и при изправен автомобил.

...не трябва да е така, виско муфата е зацепена в твоя случай и не може да разтовари преден/заден мост,за това и ромоли, не го карай така....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

това ромулене отпред в дясно ми прилича на тръгнала раздатка в следствие на заминала муфа.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен нещо подобно се получи миналата зима,но само на 4WD auto ми го правеше.Направо при майстора иии друга раздатка.

На предно само я закарах,там почти го нямаше ромоленето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен го има на всички позиции на селектора. Дано някой ги ремонтира, че нова ми обявиха цена...ужас. Втора ръка знам ли я на къв хал ще е, пък и сигурно с дифа барабар ще гледат да я дадат

Редактирано от da bomb
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В неделя на снега колата се държеше много стабилно, естествено пак ромолеше при завой, тествах я на един паркинг. На 2wd въртяха всички колела а на 4wd lock започна да се завърта по снега като кола със задно.Може би отпуска тази муфа, но не напълно. Ако се свали муфата и кардана, може ли джипката да се кара на предно само като обикновена кола или не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да не барате муфата ли?

Иначе що да не може-той кардана си се върти винаги при движение независимо от положението на селектора,но когато си само на предно кардана не предава тяга към задния диф,или греша?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз незнам дали или.Може би точно тази муфа(електромагнитен съединител) предава въртящ момент към задните колела, той диференциала си се върти, но муфата зацепва явно различно в зависимост от избрания режим и сигналите от ECU-то и т.н.Така си го обяснявам.

Ако някой колега е свалял тази муфа за ремонт, нека сподели може ли, не можели и така.Моля!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз незнам дали или.Може би точно тази муфа(електромагнитен съединител) предава въртящ момент към задните колела, той диференциала си се върти, но муфата зацепва явно различно в зависимост от избрания режим и сигналите от ECU-то и т.н.Така си го обяснявам.

Ако някой колега е свалял тази муфа за ремонт, нека сподели може ли, не можели и така.Моля!!!

....не може би, а си е така, диференциала не те бърка ,той си се върти от вторичния вал на ск. кутия, както и пиниона, който пък върти кардана и задния диф....въпросната виско муфа е да зацепи когато предните гуми пробоксуват ....ако вие чувате ромолене и задържане на колата при завой, вероятно имате проблем с виското.....но пак повтарям, преди да вадите генерални заключения, първо изкл. АБС системата и ако не се оправи, накарайте някой по запознат от вас в сервиз да махнат кардана и да завъртят главината на задния диф без кардан и ще се види дали муфта е блокирала в зацепено положение.....

По принцип се прави ,ремонтира се ,но в завосомост от това, какво трябва да се правви, често се налага вт. употреба да сее звима, тъй като на клиентите не им харесва цената....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, кои точно два бушона трябва да махна на АБС, тези до акумулатора големите ли дето са 40 и 30 ампера или някои други

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, кои точно два бушона трябва да махна на АБС, тези до акумулатора големите ли дето са 40 и 30 ампера или някои други

...и двата ги махаш, а най добре е да дръпнаш големия куплунг от АБС модула за всеки случай....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, днес няма да има развитие по темата защото моят майстор е ангажиран уикенда. Разбрахме се в понеделник да я натискаме, и БЛАГОДАРЯ за бързите отговори момчетаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif. Сега се поуспокоих малко де! Ако някой му хрумне още нещо да споделя смело. Гледах и разни клипчета в тубата как ги рециклират и по ми се изясниха нещата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, бушоните и щекера на АБС бяха свалени, но за съжаление резултата след пробата е същия.Колата си спира и препуква нещо при маневри в завой. Отделно като вдигнахме задна дясна гума на крик при спрял двигател, в момента в който отлепи от земята,леко превъртя което показва, че е под някво натоварване и това при 2wd. Явно ще да е тази муфа.Майстора откачи кардана и като завъртяхме кръстачката се завъртя и задното колело.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, откачен е само отзад, не можело да го сваля и отпред, нещо маслото можело да изтече от раздатката

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодарности на DJ TYMBI и на всички други изказали мнения.След ремонт на муфата и последващ монтаж обратно на джипката, сега всичко е супер. Няма ромолене, затягане и други кофти звуци. Имам инерция и лекота в маневрите. Всичко с ремонта, сваляне, качване и куриерски услуги ми дойде 430 лв. Дано да е наред и занапред тази муфа. Бъдете здрави момчета!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....Всичко с ремонта, сваляне, качване и куриерски услуги ми дойде 430 лв.....

 

Със здраве да си го ползваш, а мястото извършило ремонта е ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...