Angel_Shopov Публикувано 10 февруари 2021 Сподели Публикувано 10 февруари 2021 Здравейте,Нoв съм в този форум, но отдавашен фен на Mitsubishi Интересувам се от покупката на Pajero Sport II или III, но доколкото разбирам не се предлага за Европа.Има ли някой с такава машина да сподели как е закупена, откъде е внесена, какво да се има предвид при внос и като цяло мнения и впечатления за машината. Благодаря предварително.P.S Ако има подобна тема или е неподходяща за тук, нека админ да я премести или изтрие. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 11 февруари 2021 Сподели Публикувано 11 февруари 2021 Здравей колега,Мисля,че трета генерация се предлага в Европа.Дори колегата Светльо Ангелов му прави ревю, което може да се намери във форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel_Shopov Публикувано 12 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2021 Благодаря. Ще потърся темата задължително. Обаче където и да рових, не намерих да се предлага, Единствено някакъв руски сайт подобен на нашето мобиле и една имаше в autoscout24. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 февруари 2021 Сподели Публикувано 12 февруари 2021 Благодаря. Ще потърся темата задължително. Обаче където и да рових, не намерих да се предлага, Единствено някакъв руски сайт подобен на нашето мобиле и една имаше в autoscout24.....не си слагайте таралеж в гащите, това е много рядък модел и не се предлага официално в Европа, което значи ,че опрете ли до части , колата ви вечно ще е на трупчета......и аз миннах по този път , но се отказах навреме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel_Shopov Публикувано 14 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2021 ....не си слагайте таралеж в гащите, това е много рядък модел и не се предлага официално в Европа, което значи ,че опрете ли до части , колата ви вечно ще е на трупчета......и аз миннах по този път , но се отказах навреме. За третото поколение да, но доколкото успях да се запозная на второо поколение си го има класическия 3.2 DID, a доколкото разбрах и частите от класичексото Pajero стават. Все пак ще проуча по-внимателно. Но определено ме грабна като модел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby G. Публикувано 15 февруари 2021 Сподели Публикувано 15 февруари 2021 Във Великобритания и в Русия се предлага: https://www.mitsubishi-motors.co.uk/cars/shogun-sport https://www.mitsubishi-motors.ru/auto/pajero-sport/ Предполагам е много аналогичен с L200, повечето части са му Made in Thailand. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel_Shopov Публикувано 15 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2021 (редакция) Във Великобритания и в Русия се предлага: https://www.mitsubishi-motors.co.uk/cars/shogun-sport https://www.mitsubishi-motors.ru/auto/pajero-sport/ Предполагам е много аналогичен с L200, повечето части са му Made in Thailand. Тези руските ги видях. Преди малко намерих едни белгийци, които имат чисто нови, но твърдят че тези модели нямат European certificate of conformity, и според тях това било задължително за да може да се регистрира на територията на Европа (ЕС).Тука в Балканстар ми казаха,че е невъзможно да се внесе и регистира. Редактирано 15 февруари 2021 от Angel_Shopov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 16 февруари 2021 Сподели Публикувано 16 февруари 2021 Сега виждам че съм допуснал грешка в предишното си мнение. Колета е правил ревю на пикапа а не не спорта!Проблемът е че двигателите не отговарят на евро нормите. Това е и причината за да не може да се регистрира.Аз го играх тоя мач с мойта тойота която си докарах от Африка. Точно в Белгия можех да я регистрирам, тогава живеех там, но не се бях подготвил и докато разбера какво и как ми изтекоха транзитните номера. Иначе в Белгия за ползвани автомобили, незнам дали може да се направи на нов такъв, се минава през сертифициране в което се преглежда всичко дали отговаря на европейските разпоредби и се вписва в талона фактическия евро стандарт. След което се заплаща еднократно данък, в моя случай автомобил произведен 2004 данъка бе малко над 5000 евро.Попитай ги белгийците за тази процедура, да видим какво ще кажат.П.п. всъщност вие нов автомобил ли търсите или употребяван? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 16 февруари 2021 Сподели Публикувано 16 февруари 2021 (редакция) ... Редактирано 16 февруари 2021 от iansto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel_Shopov Публикувано 17 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2021 (редакция) Сега виждам че съм допуснал грешка в предишното си мнение. Колета е правил ревю на пикапа а не не спорта!Проблемът е че двигателите не отговарят на евро нормите. Това е и причината за да не може да се регистрира.Аз го играх тоя мач с мойта тойота която си докарах от Африка. Точно в Белгия можех да я регистрирам, тогава живеех там, но не се бях подготвил и докато разбера какво и как ми изтекоха транзитните номера. Иначе в Белгия за ползвани автомобили, незнам дали може да се направи на нов такъв, се минава през сертифициране в което се преглежда всичко дали отговаря на европейските разпоредби и се вписва в талона фактическия евро стандарт. След което се заплаща еднократно данък, в моя случай автомобил произведен 2004 данъка бе малко над 5000 евро.Попитай ги белгийците за тази процедура, да видим какво ще кажат.П.п. всъщност вие нов автомобил ли търсите или употребяван? Употребяван. Доколкото разбирам трябва да се прегледа и издаде сертификат, с който да отговаря на евронормите като по - важното в да се намери кой да го пригледа и издаде на мястото откъдето се купува. Не изключвам и варианта нов, но тогава ще позачакам малко . За пръв път толкова да ме грабне автомобил А за двигателите дето не отговарят не евронормите е странно, защото същите ги слагат и на L 200. Редактирано 17 февруари 2021 от Angel_Shopov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 18 февруари 2021 Сподели Публикувано 18 февруари 2021 По въпроса с евросертификата и/или технотеста се обръщаш към фирма, която вкарва коли от Америка или Канада и те ти решават проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel_Shopov Публикувано 18 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2021 По въпроса с евросертификата и/или технотеста се обръщаш към фирма, която вкарва коли от Америка или Канада и те ти решават проблема. Вероятно това и ще направя. Това което ми направи впечатление е ,че най много ги карат руснаци, поляци и украинци По принцип най-ще ме улесни Украина,защото там има кой дам исъдейства с избора. А виждам и че има организации, които си издават такива сертификати за съответсвие, което понеже не съм запозант веднага ще попитам това Технотеста лие ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Delyan.Dimitrov Публикувано 18 февруари 2021 Сподели Публикувано 18 февруари 2021 Технотест и Декра отговарят за това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 февруари 2021 Сподели Публикувано 18 февруари 2021 (редакция) Вероятно това и ще направя. Това което ми направи впечатление е ,че най много ги карат руснаци, поляци и украинци По принцип най-ще ме улесни Украина,защото там има кой дам исъдейства с избора. А виждам и че има организации, които си издават такива сертификати за съответсвие, което понеже не съм запозант веднага ще попитам това Технотеста лие ?.....това е кофти тема ,която трябва да се внимава,за да не стане така, че колата ти да остане на трупчета( до преди 2 години гледах една Хонда Лежънт да седи в Надин - грозна гледка беше....Това ,което трябва да направите е, да се информирате много детайлно за конкретния автомобил, аз като го вкарвах моя от УСА направих официално запитване към тамошния представител( по скоро фирмата ме препрати към техен представител оторизиран )за следните неща: 1. мотора да отговаря на мин. Евро 5( тогава, сега трябва да отговаря на евро 6)2. какви емисии ганерира мотора -ТОВА до някъде ми помогна ,но не изцяло....в общи линии мотора не трябва да отделя СО2 повече от 95г./км.....това е сегашния стандарт ,който отговаря на ЕВРО6 , ( моята е евро6+)3. МПС-то трябва да е с червени стопове и бели с жълта светлина или жълти мигачи...( мен за тва ме върнаха :icon_blush: та се наложи да слагам едни тайвански боклуци, с които и до сега ги карам)4. Фаровете трябва да отговарят на триъгълна форма на осветление ,а моите бяха трапецовидна - но за това не се заяждат много- ще ги почерпиш с по кафенце.....на някои англичанки им лепат на стъклата едни лепенки ,това е точно за това, да променя формата на лъча .....5. трябва да има СОФИКС система - за коланите,.....но в днешно време всички коли ги правят с тази система....Имаше и други неща, ама не се сещам какво беше...Коли, от предназначени за арабските държави,примерно Дубай ,Катар и т.н. не могат да минат тукашния технотест без сериозни ивестиции за преправянето им... Редактирано 18 февруари 2021 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel_Shopov Публикувано 19 февруари 2021 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2021 (редакция) С мотора не би трябвало да е проблем. Тук има L 200, които се продават със същия 2.5 178 HP, а пък от съвсем новите има и 2.5 136 HP. По скоро чисто законово как стоят нещата. Ще пиша тук подробности като стигна донякъде, защото още съм на ниво проучване. Ако има законба възможност може да излене,че е по добре да взема новия. Единствено не разбрах имали някакво значение дали ще ползвам Декра или Технотест за тук ? Редактирано 19 февруари 2021 от Angel_Shopov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 февруари 2021 Сподели Публикувано 19 февруари 2021 С мотора не би трябвало да е проблем. Тук има L 200, които се продават със същия 2.5 178 HP, а пък от съвсем новите има и 2.5 136 HP. По скоро чисто законово как стоят нещата. Ще пиша тук подробности като стигна донякъде, защото още съм на ниво проучване. Ако има законба възможност може да излене,че е по добре да взема новия....напротив, има.....описал съм ти в началото на поста ми какво искат от колата ти , за да я караш в Европа.....за някои райони (Русия, ОАЕ, Катар и т.н. ) нямат такива стрикни еконорми и колите им ,предназначени за тези райони не се произвеждат с 15 катализатора, 1000 ламбди и софтуер ,който само пречи на мотора да разгърне потенциала си... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Delyan.Dimitrov Публикувано 19 февруари 2021 Сподели Публикувано 19 февруари 2021 (редакция) Гледам по Англия продават нови, уж евро 6b. Евентуално някоя вратичка да се регистрира сега в България... Ако финансите не са проблемМисля и пиша глупости... Десен волан... Извинявам се! Редактирано 19 февруари 2021 от Delyan.Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel_Shopov Публикувано 10 март 2022 Автор Сподели Публикувано 10 март 2022 Здравейте отново, Повдигам малко тази тема,защото не съм се отказал от идея за Pajero Sport 2 или 3. Днес отивайки на работа на кръстовището на бул.България и бул.Иван Гешов на светофароте мернах едно бяло лъскавичко Montero Sport мисля,че беше 3. АКо някой познава колегата, моля да ми даде контакт или ник. Много бих искал да задам няколко въпроса. Благодаря, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.