Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

И аз с проблем с парното :)


Препоръчано мнение

Здравейте момчета и момичета.Имам mitsubishi carisma 1.8GDI 98г.с климатик от 2009г. и не мисля да я сменям защото съм много доволен.До сега съм бил само гледач,но ето,че и,аз имам нужда от съвет.Колата загрява бързо,но парното не духа топло по скоро хладко.Някъде след 5км започва да духа топло,но само,ако е на обороти (спра ли на светофар губи от топлината)Входящия маркуч на радиаторчето на парното е топло,но изходящото е хладко.Махал съм изходящия маркуч на празен ход и от радиаторчето не излиза антифриз чак като натисна газта започва да излиза антифриз от там.Слагал съм маркуч с течаща вода на радиаторчето да видя дали няма да излезе някой боклук но отговора е НЕ (само вода):) .Та искам преди да тръгна по майстори да ВИ питам от къде идва проблема.И втори въпрос: от къде се обезвъздушава парното и като цяло охладителната система.До колкото виждам има само една пробка на термостата.И между др.термостата е сменен преди 2месеца.Надявам се някой да помогне.

Благодаря за четенето ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор.И аз се усъмних в помпата само,че от когато съм я сменял са минали не повече от 25000км.,а доколкото знам се сменя на 50 с ангренажа.Може да е дала фира :)

Редактирано от Radoslav iliev155
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор.И аз се усъмних в помпата само,че от когато съм я сменял са минали не повече от 25000км.,а доколкото знам се сменя на 50 с ангренажа.Може да е дала фира :)

Еми попринцип на 50к ,ама има други фактори като марка на помпата, антифриз или вода в охл с-ма и колко години са минали от последната й смяна... Пример: Маслото се сменя на 10к или 15к км,но не може да го караш 3-5-10 г..Не ,че не може ,но не е ок.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марката не я знам,но е сменена през 2018г.Инсталацията беше с антифриз и вода,но ми казаха,че това не е добра идея въз основа на блока и ми казаха,че най-добре е да бъде само с антифриз и сега от 6месеца съм с концентрат :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако си налял антифриз концентрат за -60,дали не е в него проблема-да е по гъст,и по трудно да циркулира в системата?

Редактирано от ivail3o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така ми каза майстора,че блока иначе щял да раждяса,ако има вода.Иначе от къде се обезвъздушава това животно :) Освен от термостата.

Редактирано от Radoslav iliev155
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така ми каза майстора,че блока иначе щял да раждяса,ако има вода.Иначе от къде се обезвъздушава това животно :) Освен от термостата.

......глупости, смени си майстора.....отивай на друг да ти промие системата и да ти направи съотношение 1:1 антифриз-дестилирана вода!!! обърнете внимание на това.....В зависимост от концентрацията на антифриза,зависи и какво ще е съотношението вода-антифриз( чистия антифриз замръзва при едва при - 4 градуса,така че в "концентрат антифриза " има все пак някакво количество вода)....направете го на мин. -25 30 градуса за да нямате ядове.Антифриза трябва да е син или зелен ( тези са с антикорозионни добавки )а не червен G12 ,който е за алуминиеви блокове и там няма такива ддобавки.....има и един розов тип антифриз, който става и за двата вида блокове , но той е по скъп и не си заслужава....

Имайте на предвид че, сега е силно препоръчително да свалите и термостата ,и да откачите маркучите за парното,и през тях да се прекара струя чишмяна вода,така че да премахне налепите ,мкоито се образуват от концентрата антифриз,когато той се загрява и изстива....по същия начин и блока да се промие през отвора на радиатора и термостата ,както и радиатора с вода от чешмата.....абе от къде ги намирате тези "майстори" не знам......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря DJ ще го пробвам.А обезвъздушаването ?

Редактирано от Radoslav iliev155
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма автомобил в чиято охладителна система да се използва чист концентрат. Няма! Агента в охладителната течност който отнема топлината и охлажда е водата. Антифриза се слага против замръзване и в него има присадки - инхибитори против корозия.

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...