Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Паджеро 3.2 комън рейл 2008 ниско налягане


Препоръчано мнение

Колеги колата ми е Паджеро 3.2 дид 2008 година комън реил. Наляха е с бензин и угасна, изчистихме системата и запали, но държи 800 оборота и не иска да се форсира .......ниско налягане в системата на горивото..........някой има ли идея.......?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колата ми е Паджеро 3.2 дид 2008 година комън реил. Наляха е с бензин и угасна, изчистихме системата и запали, но държи 800 оборота и не иска да се форсира .......ниско налягане в системата на горивото..........някой има ли идея.......?

.....най вероятно сте прецакали дюзите....това се проверява чрез излишното гориво от обратките им......трябва за 5 мин. на празен ход всяка една да връща около 50-60 мл гориво и количеството да е горе долу еднакво......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....най вероятно сте прецакали дюзите....това се проверява чрез излишното гориво от обратките им......трябва за 5 мин. на празен ход всяка една да връща около 50-60 мл гориво и количеството да е горе долу еднакво......

щом държи ниско налягане проблемът няма ли да е от помпата (suction regulating valve). Или пък държи ниско защото не може да се развърти двигателя...

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колата пали на кибрит и на колби всички са равни...и аз се чудя какво е.

 

щом държи ниско налягане проблемът няма ли да е от помпата (suction regulating valve). Или пък държи ниско защото не може да се развърти двигателя...

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

щом държи ниско налягане проблемът няма ли да е от помпата (suction regulating valve). Или пък държи ниско защото не може да се развърти двигателя...

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

....до сега при такива случаи при мен, винаги са били дюзите, но.....защото ако обратната нафта е много,пак няма да държи налягане,а обратната нафта е на дюзите ,а не на помпата.....по принцип за да запали този мотор, му трябват мин. 170 атм. налгане на нафтата.....това става още при първото развъртане на стартера/мотора.....вече при втори оборот налягането са качва на 210,250,300, 370,420,490,550, и т.н.....докато запали,но през това време през щуцера за обратната нафта трябва да тече нафта, именно тази нафта -количеството може да подскаже дали има проблем с дюзите/ГНП-то или не.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ограничител на налягане - намира се на рейката. Може да е задрал от бензина

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ограничител на налягане - намира се на рейката. Може да е задрал от бензина

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

....може, но аз казвам как да се диагностира с подръчни средства....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом се споменава ниско налягане в рейла, значи има грешка. Значи колата е прочетена с нещо. Защо не е продължено с диагностиката? Желано налягане, реално налягане, стойности на регулатора на налягането?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колата пали на кибрит и на колби всички са равни...и аз се чудя какво е.

...ми щом са мерени дюзите и на "колби" всичко е ок, значи има някъде запушване, или както каза колегата да е задрал клапана, управляващ притока на гориво,може да се разглоби отпред буталцето му,защото се държи на зегерка, а не както на други коли капсуловано.....махнете зегерката, и внимателно изкарайте подвижната част, под него има пружинка, има вероятност да се е счупила( виждал съм и такива)и да не работи клапана....огледайте тялото за износване,трудно би преценил човек ,който няма опита ,но все пак си личат нарезите или вдлъбнатините в/у тялото...

Може да има затлачване на пътищата от плака, особено по рейката, може да има проблем самата помпа,някое бутало да е задрало и от там -ниско налягане....

След като сте проверили дюзите, и трябвало да проверите горните неща, и след това сваляне на помпата и тестване на стенд....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...