Ivan23 Публикувано 28 декември 2020 Сподели Публикувано 28 декември 2020 Колеги колата ми е Паджеро 3.2 дид 2008 година комън реил. Наляха е с бензин и угасна, изчистихме системата и запали, но държи 800 оборота и не иска да се форсира .......ниско налягане в системата на горивото..........някой има ли идея.......? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 декември 2020 Сподели Публикувано 28 декември 2020 Колеги колата ми е Паджеро 3.2 дид 2008 година комън реил. Наляха е с бензин и угасна, изчистихме системата и запали, но държи 800 оборота и не иска да се форсира .......ниско налягане в системата на горивото..........някой има ли идея.......?.....най вероятно сте прецакали дюзите....това се проверява чрез излишното гориво от обратките им......трябва за 5 мин. на празен ход всяка една да връща около 50-60 мл гориво и количеството да е горе долу еднакво...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 28 декември 2020 Сподели Публикувано 28 декември 2020 .....най вероятно сте прецакали дюзите....това се проверява чрез излишното гориво от обратките им......трябва за 5 мин. на празен ход всяка една да връща около 50-60 мл гориво и количеството да е горе долу еднакво......щом държи ниско налягане проблемът няма ли да е от помпата (suction regulating valve). Или пък държи ниско защото не може да се развърти двигателя... Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan23 Публикувано 28 декември 2020 Автор Сподели Публикувано 28 декември 2020 Ами колата пали на кибрит и на колби всички са равни...и аз се чудя какво е. щом държи ниско налягане проблемът няма ли да е от помпата (suction regulating valve). Или пък държи ниско защото не може да се развърти двигателя... Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 декември 2020 Сподели Публикувано 28 декември 2020 щом държи ниско налягане проблемът няма ли да е от помпата (suction regulating valve). Или пък държи ниско защото не може да се развърти двигателя... Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk....до сега при такива случаи при мен, винаги са били дюзите, но.....защото ако обратната нафта е много,пак няма да държи налягане,а обратната нафта е на дюзите ,а не на помпата.....по принцип за да запали този мотор, му трябват мин. 170 атм. налгане на нафтата.....това става още при първото развъртане на стартера/мотора.....вече при втори оборот налягането са качва на 210,250,300, 370,420,490,550, и т.н.....докато запали,но през това време през щуцера за обратната нафта трябва да тече нафта, именно тази нафта -количеството може да подскаже дали има проблем с дюзите/ГНП-то или не..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 28 декември 2020 Сподели Публикувано 28 декември 2020 ограничител на налягане - намира се на рейката. Може да е задрал от бензина Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 декември 2020 Сподели Публикувано 28 декември 2020 ограничител на налягане - намира се на рейката. Може да е задрал от бензина Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk....може, но аз казвам как да се диагностира с подръчни средства.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Delyan.Dimitrov Публикувано 28 декември 2020 Сподели Публикувано 28 декември 2020 Щом се споменава ниско налягане в рейла, значи има грешка. Значи колата е прочетена с нещо. Защо не е продължено с диагностиката? Желано налягане, реално налягане, стойности на регулатора на налягането? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 декември 2020 Сподели Публикувано 29 декември 2020 Ами колата пали на кибрит и на колби всички са равни...и аз се чудя какво е....ми щом са мерени дюзите и на "колби" всичко е ок, значи има някъде запушване, или както каза колегата да е задрал клапана, управляващ притока на гориво,може да се разглоби отпред буталцето му,защото се държи на зегерка, а не както на други коли капсуловано.....махнете зегерката, и внимателно изкарайте подвижната част, под него има пружинка, има вероятност да се е счупила( виждал съм и такива)и да не работи клапана....огледайте тялото за износване,трудно би преценил човек ,който няма опита ,но все пак си личат нарезите или вдлъбнатините в/у тялото...Може да има затлачване на пътищата от плака, особено по рейката, може да има проблем самата помпа,някое бутало да е задрало и от там -ниско налягане....След като сте проверили дюзите, и трябвало да проверите горните неща, и след това сваляне на помпата и тестване на стенд.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.