Премини към съдържание

Смяна на двигател


power4oo

Препоръчано мнение

Подобни писания без покрепа на линкове, са като "пръц" на вятъра.

Чел си нещо, но не си дочел ми се струва.

Темата започва да прилича на интернет тролене.

Аз,лично имам такава, не съм чел . По принцип теорията трябва и да се практикува. Пак ви казвам, че и без турбо става , НО с турбо става повече, а тук не се иска толкова много, просто малко да се по отвори,да се олекоти двигателя за да ускорява по бързичко, отколкото е сега ☺

Редактирано от power4oo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същия като твоя, само че с охлюв :icon_thumbup:

Нали ти казах, карай си ванчето и не се занимавай с глупости.

Да , по разучих за него,така е прав си. Ми ,надявам се някой ден да ми попадне такъв и да си поиграя с него повечко ☺

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да , по разучих за него,така е прав си. Ми ,надявам се някой ден да ми попадне такъв и да си поиграя с него повечко ☺

...... Блока същия ли е с обикновения или има допълнителни неща по него?
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4G63 е хубав мотор, но само за турбо!

 

Абсолютно никой не го тунингова като атмосферка... и от там идва проблема:

1во високо-компресионни бутала никой не произвежда.

2ро горивни карти няма никой, всичко трябва да се прави да Дино в реално време.

3то изпускателна генерация без други доработки не носи "коне", трябват ти портване на главата, агресивни валове с голям "лифт", подсилени пружини, раздвижни колела, по-големи дюзи. Такава кола за градски условия не е подходяща, до 2-3к об./м само изчиства.

4то кутията ще държи много малко, а и трябва да си с усилен съединител.

5то кой и как ще настрои електрониката.

 

 

И така мога да изброявам до утре... и за какво, за 200к.с. на мотор, който със стоковата си карантия ще изкара няколко хил. км.

 

 

Както казаха колегите, най-рентабилно е да вземеш един оборудван мотор от Аутлендър 1 и да си се кефиш. :mitsu-smiley: :icon_rock:

Здравей! Би ли ме посъветвал вал от къде да си намеря ☺

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕееее ,никой ли не знае откъде да си намеря вал за ванчето (4G63 SOCH 16V,136 к.с.) :mad: ? На мен ми трябва среден вал ,не такъв ,при който да нямам празен ход,а такъв който да се кара нормално .Започнах да разглобявам двигателя,размислих,че като правя нещо,то поне да е пълноценно.Идеята ми е такава: - Да олекотя коляновия вал,маховика (и балансирам) ,да разширя и полирам всмукателните отвори ,също и изпускателните,да направя изпускателни колектори с по-големи отвори,както и тръбите до крайното гърне, да сменя инжекторите с по-големи,малко да сгъстя горивната камера ,и остана само да сложа вал,който да пълни и празни малко повечко от стандартния.Общо взето това е,ако има още нещо за допълване,помагайте :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :help: :help: :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...