power4oo Публикувано 5 ноември 2020 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2020 (редакция) Подобни писания без покрепа на линкове, са като "пръц" на вятъра.Чел си нещо, но не си дочел ми се струва.Темата започва да прилича на интернет тролене.Аз,лично имам такава, не съм чел . По принцип теорията трябва и да се практикува. Пак ви казвам, че и без турбо става , НО с турбо става повече, а тук не се иска толкова много, просто малко да се по отвори,да се олекоти двигателя за да ускорява по бързичко, отколкото е сега ☺ Редактирано 5 ноември 2020 от power4oo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
power4oo Публикувано 5 ноември 2020 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2020 Същия като твоя, само че с охлюв :icon_thumbup: Нали ти казах, карай си ванчето и не се занимавай с глупости.Да , по разучих за него,така е прав си. Ми ,надявам се някой ден да ми попадне такъв и да си поиграя с него повечко ☺ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
power4oo Публикувано 6 ноември 2020 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2020 Да , по разучих за него,така е прав си. Ми ,надявам се някой ден да ми попадне такъв и да си поиграя с него повечко ☺...... Блока същия ли е с обикновения или има допълнителни неща по него? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
power4oo Публикувано 13 ноември 2020 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2020 4G63 е хубав мотор, но само за турбо! Абсолютно никой не го тунингова като атмосферка... и от там идва проблема:1во високо-компресионни бутала никой не произвежда.2ро горивни карти няма никой, всичко трябва да се прави да Дино в реално време.3то изпускателна генерация без други доработки не носи "коне", трябват ти портване на главата, агресивни валове с голям "лифт", подсилени пружини, раздвижни колела, по-големи дюзи. Такава кола за градски условия не е подходяща, до 2-3к об./м само изчиства.4то кутията ще държи много малко, а и трябва да си с усилен съединител.5то кой и как ще настрои електрониката. И така мога да изброявам до утре... и за какво, за 200к.с. на мотор, който със стоковата си карантия ще изкара няколко хил. км. Както казаха колегите, най-рентабилно е да вземеш един оборудван мотор от Аутлендър 1 и да си се кефиш. :mitsu-smiley: :icon_rock:Здравей! Би ли ме посъветвал вал от къде да си намеря ☺ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
power4oo Публикувано 14 ноември 2020 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2020 ЕЕЕееее ,никой ли не знае откъде да си намеря вал за ванчето (4G63 SOCH 16V,136 к.с.) :mad: ? На мен ми трябва среден вал ,не такъв ,при който да нямам празен ход,а такъв който да се кара нормално .Започнах да разглобявам двигателя,размислих,че като правя нещо,то поне да е пълноценно.Идеята ми е такава: - Да олекотя коляновия вал,маховика (и балансирам) ,да разширя и полирам всмукателните отвори ,също и изпускателните,да направя изпускателни колектори с по-големи отвори,както и тръбите до крайното гърне, да сменя инжекторите с по-големи,малко да сгъстя горивната камера ,и остана само да сложа вал,който да пълни и празни малко повечко от стандартния.Общо взето това е,ако има още нещо за допълване,помагайте :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :help: :help: :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.