Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Смяна на двигател


power4oo

Препоръчано мнение

Здравейте!

Малко помощ?

Искам да сменя двигателя на Рънъра. Той е с обикновения мотор 2.0.136 к.с.

Мисля да го сменя с 2.4. GDI 150 к.с. ,който ще го сваля от Галант.

Възможно ли е това?

Кое съвпада и кое не - скорости? Компютъра със сигурност, нещо друго, което не се сещам, Благодаря Ви предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Малко помощ?

Искам да сменя двигателя на Рънъра. Той е с обикновения мотор 2.0.136 к.с.

Мисля да го сменя с 2.4. GDI 150 к.с. ,който ще го сваля от Галант.

Възможно ли е това?

Кое съвпада и кое не - скорости? Компютъра със сигурност, нещо друго, което не се сещам, Благодаря Ви предварително!

Никой ли не знае нищо 😯
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази смяна малко като кон за кокошка. Ще смениш хубавия двигател с капризен, трошлив и куц такъв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази смяна малко като кон за кокошка. Ще смениш хубавия двигател с капризен, трошлив и куц такъв.

Ееееее, ти пък. Искаш да кажеш, че обикновения двигател е по добър от2.4. GDI ? Ако наистина е така,тук ме накара малко да се по-замисля, защото двигателя е на 124 000 реални км , а GDI исках да го взема и да го по направя малко ( олекотяване и някои други екстри ). Грабна ме това, че е с директно впръскване, и уж ще върви повече. Та ,Моля Ви ако можете давайте съвети, дали си заслужава да правя тези неща , т.е. Да правя и сложа 2.4.GDI или да си оставя моя си ( 2.0. 136 к.с. ) и да направя на него някои неща, вместо на GDI

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.4 GDI е добър мотор, но трябва да бъде с доказан произход и експлоатация. Разлика огромна няма да усетиш. Единствено финансова заради самия swap. Имай предвид че при въпросния 2.4GDI ти трябва и пълна ревизия на помпа за високо налягане и цялата горивна с-ма, която е ключова за правилното функциониране на този модел. Общо взето филма е доста голям. Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.4 GDI е добър мотор, но трябва да бъде с доказан произход и експлоатация. Разлика огромна няма да усетиш. Единствено финансова заради самия swap. Имай предвид че при въпросния 2.4GDI ти трябва и пълна ревизия на помпа за високо налягане и цялата горивна с-ма, която е ключова за правилното функциониране на този модел. Общо взето филма е доста голям. Успех!

Охххххх 😯 , значи няма много, много разлика ? Е ,това директно впръскване каква му е ролята тогава ? Къде му е предимството?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Теоретично - в икономията на гориво. Минусите - иска качествено гориво, не става на газ /тука аз го отписвам като двигател/. Екстрите - разходка/и до Пловдив за срещи с адаша че почти само той чува петела на тези двигатели.

Ако имаш пари и време да си играеш 2.0 /4G63/ е двигателя. Чукни в нета какви са моторите на Ево ;)

Редактирано от milenjs
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Теоретично - в икономията на гориво. Минусите - иска качествено гориво, не става на газ /тука аз го отписвам като двигател/. Екстрите - разходка/и до Пловдив за срещи с адаша че почти само той чува петела на тези двигатели.

Ако имаш пари и време да си играеш 2.0 /4G63/ е двигателя. Чукни в нета какви са моторите на Ево ;)

Верно, прав си приятел, що не се сетих, не знам. Причината е, че съм се заблудил от директното впръскване, като съм си мислил, че по-бързо ще ускорява ,и по може да се понапудри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво ще бъде да разтегнем малко темата, защото сега излиза въпроса, че този двигател ( 2.0. 136 к.с. ) е с 1 вал (разпределителен) ,та възможно ли е да се смени само главата с двувалова ☺ ?

Аз имам друг двигател от Еклипс 1997 г 2.0. 146 к.с. двувалов, но не съм сигурен дали ще стане, защото мисля, че е обърнат, т.е. ангренажа му е от дясно, а на Рънъра от лявата страна?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Източници на DOHC глава може да са ти Oulander 1st gen или Lancer 2000-2007 (CS2A/CS9W). Не знам какво може да се намери по нашите ширини, но евентуален вариант е 4G63T от Outlander 1st gen, нещо ударено, барабар с електрониката.

Лично аз бих оставил двигателя който е вътре, след разбира се освежаващ ремонт, които да гарантира изправността му и бих инвестирал в надуването му и читава афтърмаркет електроника. И много четене, с разбиране и осмисляне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, вече стигнах до заключение и изборът, който избрах е да си направя моя си двигател, този който си е на колата. Ще го олекотя - вал,маховик, биели, главата ще я по отворим малко, изпускателната генерация също и т.н. Ще ми трябват пълен комплект гарнитури. Бихте ли ме посъветвали какви да взема? Аз предпочитам да са OEM .Знае ли някой от къде да ги поръчам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригинална гарнитура за главата ми я достави Мирослав от Ратола Пловдив. 2 седмици за доставката. Цената на ОЕМ частите в повечето случаи не е приятна.

Ако ти върви ванчето сипвай гориво и не се занимавай с глупости. Конете са си достатъчно за този тип автомобили. При повече коне - скоростната кутия ще я сменяш всяка година.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригинална гарнитура за главата ми я достави Мирослав от Ратола Пловдив. 2 седмици за доставката. Цената на ОЕМ частите в повечето случаи не е приятна.

Ако ти върви ванчето сипвай гориво и не се занимавай с глупости. Конете са си достатъчно за този тип автомобили. При повече коне - скоростната кутия ще я сменяш всяка година.

Ееееее, аз ще правя нещо средно, няма да слагам охльов и да я надувам .Надявам се, така че ще издържи скоростната кутия. Но все пак желанието ми е OEM части , другите не се знае дали ще паснат точно.

Редактирано от power4oo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе безмислено според мен но ти си знаеш. Моя съвет е - гарнитура на главата - само оригинална. Пробвах с 4 - кортеко, виктор ренц, пайен, елринг - всичките сдадоха багажа на около 30 000км пробег. Мирослав ми достави оригинална и да чукна на дърво вече около 50 000 нямам проблеми.

Останалите гарнитури на колекторите, капака на клапаните каквито вземеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе безмислено според мен но ти си знаеш. Моя съвет е - гарнитура на главата - само оригинална. Пробвах с 4 - кортеко, виктор ренц, пайен, елринг - всичките сдадоха багажа на около 30 000км пробег. Мирослав ми достави оригинална и да чукна на дърво вече около 50 000 нямам проблеми.

Останалите гарнитури на колекторите, капака на клапаните каквито вземеш.

И аз съм на твоето мнение за оригинални. Пълния комплект OEM ГАРНИТУРИ намерих за 500 лв. Иначе вървят към 600 /650 лв ,не са евтини, но оригиналното си е оригинално и си иска неговото .Пари се изкарват, Слава Богу! За това не ги жаля .Важното ,е да стане както си трябва.В момента двигателя е на 125 000 км.реални, без капка масло, по него, та затова си трябва OEM . Хубавото на 4G63 е, че само от изпускателната генерация се прибавят 20/30 к.с. А , има още допълнителни ,които ще по отворят ускорението му. Другите неща, като турбо и тем подобни не си заслужават, щото все пак , колата е миниван.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще избереш пътя на атмосферен или турбо двигател и в двата случая е необходимо някой да настрои ECU-то на автомобила, за да има ефект от хардуерните промени.

За 4G63 има толкова изписано, че свят да ти се завие - нещо няма много мераклии обаче за атмосферен тУнек :D.

Това че е миниван и не заслужава турбо хич не е вярно, ще стане много по-приятен за шофиране автомобил, никой не говори за големи числа.

Редактирано от frantic_
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще избереш пътя на атмосферен или турбо двигател и в двата случая е необходимо някой да настрои ECU-то на автомобила, за да има ефект от хардуерните промени.

За 4G63 има толкова изписано, че свят да ти се завие - нещо няма много мераклии обаче за атмосферен тУнек :D.

Това че е миниван и не заслужава турбо хич не е вярно, ще стане много по-приятен за шофиране автомобил, никой не говори за големи числа.

Аз мисля, че около 200 к.с. без турбо може да се постигнат, и то с лекота

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да поговорим и за варианта с турбо. Така и така двигателя ще се отваря. Предполагам, че буталата и сегментите ще трябва да се сменят?

Дайте предложения и варианти ☺

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4G63 е хубав мотор, но само за турбо!

 

Абсолютно никой не го тунингова като атмосферка... и от там идва проблема:

1во високо-компресионни бутала никой не произвежда.

2ро горивни карти няма никой, всичко трябва да се прави да Дино в реално време.

3то изпускателна генерация без други доработки не носи "коне", трябват ти портване на главата, агресивни валове с голям "лифт", подсилени пружини, раздвижни колела, по-големи дюзи. Такава кола за градски условия не е подходяща, до 2-3к об./м само изчиства.

4то кутията ще държи много малко, а и трябва да си с усилен съединител.

5то кой и как ще настрои електрониката.

 

 

И така мога да изброявам до утре... и за какво, за 200к.с. на мотор, който със стоковата си карантия ще изкара няколко хил. км.

 

 

Както казаха колегите, най-рентабилно е да вземеш един оборудван мотор от Аутлендър 1 и да си се кефиш. :mitsu-smiley: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4G63 е хубав мотор, но само за турбо!

 

Абсолютно никой не го тунингова като атмосферка... и от там идва проблема:

1во високо-компресионни бутала никой не произвежда.

2ро горивни карти няма никой, всичко трябва да се прави да Дино в реално време.

3то изпускателна генерация без други доработки не носи "коне", трябват ти портване на главата, агресивни валове с голям "лифт", подсилени пружини, раздвижни колела, по-големи дюзи. Такава кола за градски условия не е подходяща, до 2-3к об./м само изчиства.

4то кутията ще държи много малко, а и трябва да си с усилен съединител.

5то кой и как ще настрои електрониката.

 

 

И така мога да изброявам до утре... и за какво, за 200к.с. на мотор, който със стоковата си карантия ще изкара няколко хил. км.

 

 

Както казаха колегите, най-рентабилно е да вземеш един оборудван мотор от Аутлендър 1 и да си се кефиш. :mitsu-smiley: :icon_rock:

Както казаха колегите, най-рентабилно е да вземеш един оборудван мотор от Аутлендър 1 и да си се кефиш. :mitsu-smiley: :icon_rock: ..... С какъв двигател е тоя Аутлендър та толкова го хвалите ?
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същия като твоя, само че с охлюв :icon_thumbup:

Нали ти казах, карай си ванчето и не се занимавай с глупости.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че около 200 к.с. без турбо може да се постигнат, и то с лекота

Аз пък мисля, че си супер, мега, хипер, голям оптимист .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Ако ги постигнеш сигурно ще си първия в света .

Не ги слушай колегите и не се занимавай с глупости, да слагаш мотор от Оутлендър, после и той ще ти малее, като ще сменяш слагай направо от VR. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля, че си супер, мега, хипер, голям оптимист .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Ако ги постигнеш сигурно ще си първия в света .

Не ги слушай колегите и не се занимавай с глупости, да слагаш мотор от Оутлендър, после и той ще ти малее, като ще сменяш слагай направо от VR. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif

Чудя се,тогава как обикновен ладов двигател от 70 к.с.става около 140 к.с.,с леки промени ,с не по 4 клапана на цилиндър , а с по 2 клапана, без турбиниране , без електроника. ...... ??? ☺
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се,тогава как обикновен ладов двигател от 70 к.с.става около 140 к.с.,с леки промени ,с не по 4 клапана на цилиндър , а с по 2 клапана, без турбиниране , без електроника. ...... ??? ☺

Подобни писания без покрепа на линкове, са като "пръц" на вятъра.

Чел си нещо, но не си дочел ми се струва.

Темата започва да прилича на интернет тролене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...