tomekki Публикувано 29 септември 2020 Сподели Публикувано 29 септември 2020 Здравейте, Имам Outlander 2.4MIVEC/170HP/CVT/2009 и отскоро колата на светофар сутрин 10-15 Мин след палене (студена) гасне като забелязах, че оборотомера леко играе до 800-900 оборота. Това се случва само при студена кола. През деня като я карам не го прави това гаснене. Минах диагностика, но за съжаление нямаше записана грешка, а ми казаха, че проблемът може да е в налягането в турбината на скоростната кутия. Имате ли други предложения? Понеже едно рециклиране на турбина е около 800лв. Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 29 септември 2020 Сподели Публикувано 29 септември 2020 Колега, сигурен ли си, че имаш турбина, говориш за 2.4 бензин?Пробвай като спреш да поставиш селектора на N и виж дали ще гасне. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomekki Публикувано 29 септември 2020 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2020 Колега, сигурен ли си, че имаш турбина, говориш за 2.4 бензин?Пробвай като спреш да поставиш селектора на N и виж дали ще гасне. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Говореха ми турбината на скоростната кутия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 септември 2020 Сподели Публикувано 29 септември 2020 Здравейте, Имам Outlander 2.4MIVEC/170HP/CVT/2009 и отскоро колата на светофар сутрин 10-15 Мин след палене (студена) гасне като забелязах, че оборотомера леко играе до 800-900 оборота. Това се случва само при студена кола. През деня като я карам не го прави това гаснене. Минах диагностика, но за съжаление нямаше записана грешка, а ми казаха, че проблемът може да е в налягането в турбината на скоростната кутия. Имате ли други предложения? Понеже едно рециклиране на турбина е около 800лв. Благодаря предварително! ...едва ли е от торк конвертора , ак ое така, щеше и други неща да станат преди да е тя и обикновенно нямаше да можеш да я караш колата .....по скоро проблем може да имаш в дросела , това е често срещан проблем в тези модели .....едно почистване и после хубава адаптация с МУТ би било чудесно начало .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomekki Публикувано 30 септември 2020 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2020 ...едва ли е от торк конвертора , ак ое така, щеше и други неща да станат преди да е тя и обикновенно нямаше да можеш да я караш колата .....по скоро проблем може да имаш в дросела , това е често срещан проблем в тези модели .....едно почистване и после хубава адаптация с МУТ би било чудесно начало .... Добре, благодаря за насоките! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 септември 2020 Сподели Публикувано 30 септември 2020 Ако е газова уредба, най-вероятно е и за реглаж на клапани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomekki Публикувано 30 септември 2020 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2020 Ако е газова уредба, най-вероятно е и за реглаж на клапани. Не, само на бензин е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borkoo Публикувано 26 януари 2021 Сподели Публикувано 26 януари 2021 Имах същия проблем. Провери си гуменото уплътнение от филтъра към дроселовата клапа. Вземи си един спрей за почистване на дроселови клапи и няколко броя четки и си почисти клапата и няма да имаш проблем след това Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.