Премини към съдържание

Outlander 2.4MIVEC/170HP/CVT/2009 проблем с гаснене


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Имам Outlander 2.4MIVEC/170HP/CVT/2009 и отскоро колата на светофар сутрин 10-15 Мин след палене (студена) гасне като забелязах, че оборотомера леко играе до 800-900 оборота. Това се случва само при студена кола. През деня като я карам не го прави това гаснене. Минах диагностика, но за съжаление нямаше записана грешка, а ми казаха, че проблемът може да е в налягането в турбината на скоростната кутия. Имате ли други предложения? Понеже едно рециклиране на турбина е около 800лв. Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сигурен ли си, че имаш турбина, говориш за 2.4 бензин?

Пробвай като спреш да поставиш селектора на N и виж дали ще гасне.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сигурен ли си, че имаш турбина, говориш за 2.4 бензин?

Пробвай като спреш да поставиш селектора на N и виж дали ще гасне.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

Говореха ми турбината на скоростната кутия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Имам Outlander 2.4MIVEC/170HP/CVT/2009 и отскоро колата на светофар сутрин 10-15 Мин след палене (студена) гасне като забелязах, че оборотомера леко играе до 800-900 оборота. Това се случва само при студена кола. През деня като я карам не го прави това гаснене. Минах диагностика, но за съжаление нямаше записана грешка, а ми казаха, че проблемът може да е в налягането в турбината на скоростната кутия. Имате ли други предложения? Понеже едно рециклиране на турбина е около 800лв. Благодаря предварително!

 

...едва ли е от торк конвертора , ак ое така, щеше и други неща да станат преди да е тя и обикновенно нямаше да можеш да я караш колата .....по скоро проблем може да имаш в дросела , това е често срещан проблем в тези модели .....едно почистване и после хубава адаптация с МУТ би било чудесно начало ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...едва ли е от торк конвертора , ак ое така, щеше и други неща да станат преди да е тя и обикновенно нямаше да можеш да я караш колата .....по скоро проблем може да имаш в дросела , това е често срещан проблем в тези модели .....едно почистване и после хубава адаптация с МУТ би било чудесно начало ....

 

Добре, благодаря за насоките!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Имах същия проблем. Провери си гуменото уплътнение от филтъра към дроселовата клапа. Вземи си един спрей за почистване на дроселови клапи и няколко броя четки и си почисти клапата и няма да имаш проблем след това :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...