Daniel Defo Публикувано 27 септември 2020 Сподели Публикувано 27 септември 2020 Здравейте Колеги,може ли някой да ми даде повече подробности,за регулиране на клапаните,необходимо ли е да се прави,на колко километри,ако някой от вас го е правил къде и колко струва.Благодаря ви предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 27 септември 2020 Сподели Публикувано 27 септември 2020 Този двигател е с хидравлични повдигачи и не се прави регулиране. Какъв ви е проблема точно с клапаните? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Defo Публикувано 27 септември 2020 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2020 За сега нямам проблем но чета в форумите ,че 4А92 е без хидравлични компенсатори /повдигачи/,защото има системата МИВЕК,може ли д ами дадете повече информация.Благодаря за разбирането.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 28 септември 2020 Сподели Публикувано 28 септември 2020 До колкото виждам цялата разправия относно компенсаторите, това става въпрос когато се установи някакви разлика от допустимите норми да се сменят самите компенсатори, както казва и самия Service Manual.Информация за обслужване/сервизиране и определен интервал за регулировка на клапани, не успях да намеря. Пише ли нещо във вашето ръководство? Най-добре се допитай до DJ-Tymbi / J auto сервиз за 100% потвърждение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Defo Публикувано 15 октомври 2020 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2020 Нищо няма в ръководството,имам и друг въпрос,можете ли да ме информирате за тази система МИВЕК,какво представлява,пиам ви защото много неща прочетох и изгледах в нета,но днес пред мен разглобиха един двигател 4а92 1,6 117к.с от едно АСХ 2017та,и нищо особено не видях ,само обикновени разпределителни валове които контактуват директно с клапаните,без абсолютно никакви допълнителни части или детайли,на кората с големи букви имаше надпис МИВЕК....Ще съм благодарен за всякаква информация... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 15 октомври 2020 Сподели Публикувано 15 октомври 2020 Нищо няма в ръководството,имам и друг въпрос,можете ли да ме информирате за тази система МИВЕК,какво представлява,пиам ви защото много неща прочетох и изгледах в нета,но днес пред мен разглобиха един двигател 4а92 1,6 117к.с от едно АСХ 2017та,и нищо особено не видях ,само обикновени разпределителни валове които контактуват директно с клапаните,без абсолютно никакви допълнителни части или детайли,на кората с големи букви имаше надпис МИВЕК....Ще съм благодарен за всякаква информация... Има много информация в нета какво представлява MIVEC, сигурно и клипчета има в youtube. Може да разгледаш сервизното ръководство, там има хубави графики. Ако не намериш за твоя мотор виж примерно за 4В10 или 4В11. Както си видял валовете правят директен контакт с чашките върху клапаните. На външен вид нищо ново. Цялата работа се случва в ролките. Ако ти е направило впечатление те са доста дебели. Вътре има кухини, които се запълват с масло в зависимост колко пуснат соленоидите, контролирани от ECU-то. При пълнене на кухуните с масло вала се завърта по оста на ролката. В ECU-то има таблици за регулиране на фазите на двата вала. Най-бегло това е процеса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Defo Публикувано 15 октомври 2020 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2020 Благодаря за инфото,може ли да ми кажеш,необходимо ли е на определен период от време да се прави реглаж на клапаните,въобще прави ли се това.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 15 октомври 2020 Сподели Публикувано 15 октомври 2020 Благодаря за инфото,може ли да ми кажеш,необходимо ли е на определен период от време да се прави реглаж на клапаните,въобще прави ли се това.... Чашките се износват с времето, ако почнеш да чуваш увеличен шум от типа на тик-тик-тик, може някоя чашка да е износена. Сваля те капака на клапаните и се проверява с луфтомер разстоянието между вала и чашките. Ако е извън позволените норми се сменя чашката. Това е въпросния реглаж. Не се прави на време а при нужда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.