Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Турбиниране на 1G Eclipse/Talon


Препоръчано мнение

Здравейте!

От година притежавам Eagle Talon 1G атмосферен двиг. и се чудя дали да го турбинирам?

За турбиниране на атмосверен двигател знам, че не е от най-евтините неща,(реално по лесният начин е с готов турбо мотор) но бих искал да го

направя възможно по най-бюджетния вариант...

От приятели знам, че мога да го турбинирам без да слагам бутала+биели (закалени), но съм на риск

атмосферните да заминат много бързо, но са ми казвали , че ако се направи настойка на 0,4 0,5 Бара налаягане

на турбото, може и да не се стопят толкова бързо ....

Затова пиша тази тема и ако някои може да ми помогне/насочи към избора ми (или ако е глупав избор) да отговори.

Реалната ми цел не е коне, а просто да имам турбо и да си монтирам Blow off и да се кефя при смяна на предавки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, и добре дошъл.

 

Директно задавам най-важния въпрос; коя година е Игъла? Или с други думи, 6 болтов ли е мотора или 7 болтов? Ако не си наясно с това, направи снимка на двигателя и ще си проличи.

 

И в двата случея можеш да сложиш заводска турбина, или Т-25 или TD04-14B. До 0.8 бара се кара спокойно със заводски карантии, а ако е 6 болтовия (по здравите биели), там можеш доста повече да изпомпаш двигателя преди да трябва да го отваряш.

 

Но щом искаш просто да върви една идея повече и да чуваш съскане, намери стокова турбина и турбо пътища и си ти. В Бургас имаме хора, които имат повечето такива части. Идваш, избираш, слагат се и си караш с кеф.

Редактирано от Kryndon
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

точно стоковите бутала повече от 5psi не е хубаво да ги напъваш защото ще се взреви и имайки в предвид че това са двг. на по над 20г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

offtopic

Бих се определил като "диванен" експерт в областта, но преди да почнеш да правиш каквото и да е в посока @хлюв,

намери кой ще настройва ecu-то, че от него мисля най-много зависи колко ще живее двигателя (при условие че там всичко е наред).

/offtopic

 

Мога да препоръчам да разгледаш канала на този човек,

специално Елантра-та -

,

не знам до колко се припокрива с твойте "условия", но дава добра представа според мен какво може да се "извади" от атмосфверен 4G63 с @.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...