yoan_eagletalon Публикувано 19 август 2020 Сподели Публикувано 19 август 2020 Здравейте!От година притежавам Eagle Talon 1G атмосферен двиг. и се чудя дали да го турбинирам?За турбиниране на атмосверен двигател знам, че не е от най-евтините неща,(реално по лесният начин е с готов турбо мотор) но бих искал да гонаправя възможно по най-бюджетния вариант...От приятели знам, че мога да го турбинирам без да слагам бутала+биели (закалени), но съм на рискатмосферните да заминат много бързо, но са ми казвали , че ако се направи настойка на 0,4 0,5 Бара налаяганена турбото, може и да не се стопят толкова бързо ....Затова пиша тази тема и ако някои може да ми помогне/насочи към избора ми (или ако е глупав избор) да отговори.Реалната ми цел не е коне, а просто да имам турбо и да си монтирам Blow off и да се кефя при смяна на предавки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 23 август 2020 Сподели Публикувано 23 август 2020 (редакция) Здравей колега, и добре дошъл. Директно задавам най-важния въпрос; коя година е Игъла? Или с други думи, 6 болтов ли е мотора или 7 болтов? Ако не си наясно с това, направи снимка на двигателя и ще си проличи. И в двата случея можеш да сложиш заводска турбина, или Т-25 или TD04-14B. До 0.8 бара се кара спокойно със заводски карантии, а ако е 6 болтовия (по здравите биели), там можеш доста повече да изпомпаш двигателя преди да трябва да го отваряш. Но щом искаш просто да върви една идея повече и да чуваш съскане, намери стокова турбина и турбо пътища и си ти. В Бургас имаме хора, които имат повечето такива части. Идваш, избираш, слагат се и си караш с кеф. Редактирано 23 август 2020 от Kryndon Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svet85 Публикувано 31 януари 2021 Сподели Публикувано 31 януари 2021 точно стоковите бутала повече от 5psi не е хубаво да ги напъваш защото ще се взреви и имайки в предвид че това са двг. на по над 20г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 3 февруари 2021 Сподели Публикувано 3 февруари 2021 offtopicБих се определил като "диванен" експерт в областта, но преди да почнеш да правиш каквото и да е в посока @хлюв,намери кой ще настройва ecu-то, че от него мисля най-много зависи колко ще живее двигателя (при условие че там всичко е наред)./offtopic Мога да препоръчам да разгледаш канала на този човек,специално Елантра-та - ,не знам до колко се припокрива с твойте "условия", но дава добра представа според мен какво може да се "извади" от атмосфверен 4G63 с @. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.