didko96 Публикувано 3 юли 2020 Сподели Публикувано 3 юли 2020 Защо когато карам по дълго време примерно извън градско в горещо време скоростите започват да влизат трудни и оборотите падат под 1000 и колата се мъчи да изгасне в спряно положение става на въпрос за митсубиши спасе рънер Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Минчо Ненов Публикувано 4 юли 2020 Сподели Публикувано 4 юли 2020 (редакция) Трябва да прочетеш цялата тема за особеностите на GDI двигателите в раздела Каризма. ,,....Нормалната работа на GDI би следвало да е по този алгоритъм.1. При студен двигател се държи както нормален инжекцион, оборотите са в зависимост от температурата. 2. При напълно загрял двигател и при стоене на автомобила на място, оборотите трябва плавно да паднат до границите на 540-640. През това време тече така наречената проверка за склонноста на двигателя да работи в режим на бедна смес (Compression on lean). Ако в този режим някои от параметрите и датчиците не са в съответната норма ECU-то повишава оборотите и прави повторен опит да ги свали на 540-640. (Това поражда играенето на оборотите)3. Ако падането на оборотите е успешно и работата на двигателя се закрепи на примерно 600 об/мин. То в този режим двигателя седи точно 4мин. (нито повече, нито по малко). Тази проверка е доста важна и оказва влияние и при движението и при разхода на автомобила.4. След изтичането на тези 4 мин. оборотите се повишават до 740-780 и остават толкова докато автомобила не мръдне от място , тогава двигателя влиза в така наречения режим на продухване или при диагностика го изписва като STICH. Цялата процедура ще се повтори при следващото спиране на автомобила (например на светофар). Редактирано 4 юли 2020 от Минчо Ненов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 4 юли 2020 Сподели Публикувано 4 юли 2020 То хубаво го написа но няма нищо общо с двигателя на колегата. Неговия си е нормален 4G63.Митсубиши си страдат от скоростни кутии, нещо не са разчетени спрямо мощността на двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
power4oo Публикувано 20 октомври 2020 Сподели Публикувано 20 октомври 2020 Здравейте! Някой знае ли скоростната кутия на обикновения мотор 4G63 (става въпрос за Спейс Рънър 2000г - 136 к.с.) ,еднаква ли е с тази на 2.4.GDI мотора ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.