Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Размер на предни спирачни дискове


Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Знам, че много е писано по темата. Доста теми изчетох и инфо в нета и честно да ви кажа се обърках тотално. Според сайтовете тук предния ми диск е 275мм. Според служители в магазини е или 275 или 276 мм, нямало значение. Според един руски сайт... japanparts.ru мисля че беше... диска ми е 256мм. И не знам вече какви да си купя. Номера на рамата ми е JMBLREA3WXZ001042. Галанта е от 2000 г. ноември, 2.4 GDI автомат. Прекрасен автомобил с отвратителни спирачки :) Ако може някой да ме упъти къде да гледам за рамери или има готова инфирмация, ще съм много задължен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

До 1999 година диаметърът е бил 256мм, а от 2000 - 276 мм.

Намери по ВИН-а точната дата на производство, не на регистрация, както е в талона на колата, че може да се заблудиш.

Или най-сигурното - измери на място, разликата е 2 см.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

MR510742 - 276мм. Внимавай какъв диск си вземаш че много ментета. Скоро си взех "Брембо", нарязано. Няма такъв боклук - свири и за 10 000 почна да тресе.

Предните магнет марели които пак са бребо но с гарантиран произход изкатаха 150 000.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, за отговорите. Преди 15 000 км ми сложиха нови. Някаква марка Blue print. Вече са криви а и накладките(Brembo) свирят като ненормални. И се чудех дали не са объркали размера. За това реших сам да си ги купя и сменя, но се забатачих с дисковете. Като има развитие повече ще пиша. Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще ти кажа какво да направиш пък ти ще почерпиш бира с рибка ако се видим някога.

Пиши или звънни на Мирослав от Ратола Пловдив. Телефона му го има в профила. Той ще ти предложи и прати дискове които стават и на добра цена. И накладки също. Ще си ги смениш сам, само зачисти добре главините от ръжда и измий дисковете с обезмаслител. И няма да сгрешиш. Предните дискове ми ги прати той, изкараха 150 000, сега не го послушах и си взех наряано брембо и след 15 000 трябва да се сменят. Този път пак ще взема от него...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е лоша идея. Но да ми ги праща до Холандия ще ми излязат златни. Но ще питам за всеки случай. А черпенето го имаш. Само да се засечем някога...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте колеги. Дисковете и накладките вече са купени и монтирани. Заложих на Zimmerman, тук по форумите са доволни, надявам се че и Галанта ми ще ги хареса. Дисковете са по 25 евро броя, накладките 27 евро за двете предни колела. Поръчано от Autodoc. Благодаря за съветите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Покарай малко и дай мнение. Че моите "Брембо" вече така тресат че ша мъ фърлят у някоя канавка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, разбира се. Предните ми издържаха има няма половин година читави. Тях ги смених 2018 лятото.След това карах година и половина с тресене, но от няколко месеца насам стана много сериозно и не исках повече да отлагам. А тези дискове, които бяха на колата си бяха оригиналните.Близо 18 г. са издържали без да се изкривят. Не можах да ги изкарам сам и се наложи да отида в сервиз. Там пробваха най-различни неща и накрая се стигна до рязане.Бяха се "заварили" на главината

Редактирано от plumber
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи ако дисковете не са направени баш от черно желязо, лечението е да бъдат надупчени. Много помага. Мнение от опит.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи ако дисковете не са направени баш от черно желязо, лечението е да бъдат надупчени. Много помага. Мнение от опит.

 

За да не се кривят дисковете трябва да са изработени от чугун/желязо с определено въглеродно съдържание/, проблема е точно, че са от желязо. Има и технологично време, което трябва да престои метала след леене, за да се дообработва, просто не се спазва технологията на производство, това е причина да страдат потребителите като нас.

Редактирано от Танашо
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Малко ъпдейт:

 

След смяната около 10 000 км навъртяни, все още не бяха криви. 2 пъти ми се наложи зверски да скоча на педала, даже и след това останаха прави, което ме навежда на мисълта , че не са лоши като качество.

Може би хубава идея за колега , който му предстои смяна.

За съжаление това е последното инфо,което мога да дам. Галанта го смених за Аурис хибрид. Прекалено много проблеми взеха да излизат.Теч в краката на пасажера, тракането на клапаните , вентилатора който работеше само на 3 и 4-та степен, централното по време на движение си се включваше и изключваше и на последно място ангренажния ремък.Беше за смяна, а цената със работата тук е между 400 и 500 евро.

Благодаря за съветите !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...