Mitko 1464 Публикувано 14 юни 2020 Сподели Публикувано 14 юни 2020 Здравейте колеги, четох бая във форума, но не открих тема с моите симптоми! Колата-Каризма 1.8,16v GDI,като загрее и започва да прекъсва, за секунда удря на три цилиндъра, и веднага се оправя, свалих бубините и свещите, и ми направи впечетление че на първия цилиндър(откъм помпата за високото налягане), бубината изглеждаше като чисто нова, пружинките и болчето имах чувството че съм ги полирал така блестяха(в сравнение с другите три, които имаха опушен цвят), същото се отнася и за свещите, трите личаха че са работили а четвъртата беше сравнително нова(свещи и бубини сменени преди 20 000км,свещите са NGK иридиеви), дори беше омаслена отдолу при електрода, демек не е работила като съм угасил колата! Поръчах друга бобина,смених я, но проблема си остава, до 90градуса - няма проблем, и като загрее и се почва, без значение дали е на място или в движение! Какъв може да е проблема? Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 юни 2020 Сподели Публикувано 14 юни 2020 Датчк на коляновия вал? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko 1464 Публикувано 14 юни 2020 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2020 Ми нямам представа! Демек да му е дошло времето, и като загрее мотора и той да се шашка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko 1464 Публикувано 14 юни 2020 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2020 Ма сега като се замисля, тя от бая време е така, щото някой път като е на място удря на три цилиндъра, и чак тресе волана яко, ма на следващо спиране вече всичко е О. К., и в движение е така върви и ускорява много готино, и в един момент явно като почне пак на три цилиндъра, и става "манжда с грозде", това трае няколко секунди, и после всичко пак си е нормално! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 юни 2020 Сподели Публикувано 15 юни 2020 И според мен е някой от датчиците на колянов или разпределителен вал. Би трябвало когато ти прави този проблем, чек-енджин иконата на таблото да ти светва и да има регистрирана грешка в ЕКУ-то. Направи диагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko 1464 Публикувано 15 юни 2020 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2020 (редакция) За съжаление, нищо не светва! Възможно ли е да е дефектна свещ? В смисъл като се загрее, и да прави номера? Редактирано 15 юни 2020 от Mitko 1464 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 юни 2020 Сподели Публикувано 17 юни 2020 А при подаване на контакт, чек-енджин иконата светва и после угасва след като си направи проверките ЕКУ-то? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko 1464 Публикувано 17 юни 2020 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2020 Да, всичко си е както трябва! Светва, прави си проверката, и гасне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.