Премини към съдържание

Проблем с 4G63 6-болтов


Препоръчано мнение

Здравейте,колеги!

Колата ми е с 4G63 6-болтов 140 к.с и имам следния проблем-

Лятото когато пътувам на дълъг път или в града (без значение) имам следния проблем:по време на шофиране с включен климатроник(за охлаждане) нямам никакви дертове,но да кажем щом я паркирам и я оставя,след като истине напълно и я запаля колата дига 2000 оборота на място и ги държи за около минута/две ,след което си спадат и стават нормални...Следващите паления,когато вече е загряла, пак са придружени с дигане на обороти до 2000 но само за секунда или две, след което си спадат нормално... И така става при студени стартове и като загрее до момент в който спирам да го ползвам (климатроника) при шофиране и след 70-80 километра започва да си пали нормално(под нормално имам предвид класическото палене характерно за този мотор до около 1500 оборота и постепенно да спадат оборотите като загрее)...Също така или ме ментят от бензистоанцията като пълня до горе газ или има проблем,защото ми даде разход 16 на 100 в града газ- Нормално ли е?

 

И само да попитам дали дебитомера не ми ги върти тези мизерии,защото никога не съм го сменял(Колата е на 170.000км)

За информация колата е KIA JOICE ,направена на базата на стария Space Wagon и Hyundai Santamo...

Цялата ел.система,климатроник,окачване,мотор-4G63(абе всичко общо взето) са на MITSUBISHI и такива коли почти няма в БГ и няма кой от Киа форума да ми помогне за тази кола :(

Редактирано от Marto4G63
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е, на Wagon-а е много усложнен механизъма за празния ход и ги прави тези упражнения.

16/100 е малко множко за градско но зависи от маршрута и десния крак. При мен за засечени 250 000 км. средния разход е 11.8

Не знаех че има такова копие /то не е точно копие а са го направили малко по-съвременно, заоблено/ на Space Wagon.

Я дай една снимка на мотора че не намирам из нета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е, на Wagon-а е много усложнен механизъма за празния ход и ги прави тези упражнения.

16/100 е малко множко за градско но зависи от маршрута и десния крак. При мен за засечени 250 000 км. средния разход е 11.8

Не знаех че има такова копие /то не е точно копие а са го направили малко по-съвременно, заоблено/ на Space Wagon.

Я дай една снимка на мотора че не намирам из нета.

 

Колега,иначе,твоята прави ли така след дълъг път на пуснат за охлаждане климатроник,защото аз преди нямах този проблем...Гася колата,изстива и си я паля като пич без да дига до 2000

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понякога и при загряла отива до около 2000 и веднага се кротва на 800, друг път само до 1200. Цялата история е от механизъма за празен ход, при теб е този, ако искаш го свали и почисти. Ама ако е само това което казваш не се занимавай с глупости а си карай колата.

ac334_1.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понякога и при загряла отива до около 2000 и веднага се кротва на 800, друг път само до 1200. Цялата история е от механизъма за празен ход, при теб е този, ако искаш го свали и почисти. Ама ако е само това което казваш не се занимавай с глупости а си карай колата.

ac334_1.jpg

 

Вчера я закачихме на диагностика :)

Излезнаха много грешки и ми се дорева

Когато работеше на газ излезнаха мис-файр на 2ри и 3ти цилиндър / дебитмер-грешка / лабмда сонда-грешка

На бензин изписа само и единствено - ламбда сонда - И според мен става въпрос за проблем с катализатора на колектора,защото явно е запушен и много грее следователно напича ламбда сондата(и то едната,която преди като сменях колектора нещо я скъсаха нашите 'сръчни' майстори ...Те така...Мисля 1во да режа този катализатор смотан и после ако пак се цигани колата ламбда сонда/дебитомер и да не дава господ още ходения по мъките....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С 2 лабмда сонди ли си? Или само една - след колектора? Не бързай да махаш катализатора а го проверете дали е запушен. Моя е над 400 000 по километраж и се е ОК

Защото тези грешки са май само до ламбда сондата. Загряла ли беше колата като я четохте за грешки?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

С 2 лабмда сонди ли си? Или само една - след колектора? Не бързай да махаш катализатора а го проверете дали е запушен. Моя е над 400 000 по километраж и се е ОК

Защото тези грешки са май само до ламбда сондата. Загряла ли беше колата като я четохте за грешки?

 

Колега извинявай за късния отговор.

Да,колата е с 2 ламбда сонди

И да колата я четохме загряла

Кодът на грешката,която даде е P0135

Ще съм благодарен,ако дали си на същото мнение,че това е грешка за ламбда сонда и как мога да разбера коя прави мизерията

 

п.с :След около 200км колата почна да си пали нормално на 1500 оборота и не ми се е налагало да пускам пак климатроника,който след ползването му,както опоменах по-горе,като изстине пали на 2000 оборота и т.н

Разхода продължава да ми е висок и на бензин,и на газ...Пак даде около 16/17 газ градско...

 

Чек енджин лампата свети постоянно...Тя си свети от много години насам

Редактирано от Marto4G63
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако съм ще сменя предната ламбда. Абе сега видях че си от Пловдив - защо не отидеш при Милен да ти я направи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако съм ще сменя предната ламбда. Абе сега видях че си от Пловдив - защо не отидеш при Милен да ти я направи?

 

 

Там ще я карам сигурно! Аз бях веднъж при него за един температурен датчик. :)

Имам 1во да сменям гарнитура капак на клапани и пръстенчетата,че така се беше омаслило всичко...

Възможно ли е грешката за мисфайр в 3ти цилиндър да е била от това,че се беше омаслила цялата свещ на 3ти цилиндър ама здраво ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смени си гарнитурата и пръстените ама ги намажи със силикон, например Дирко. Че иначе шурва като лейка с новите гарнитури и пръстени. Този филм съм го играл и с такива на виктор рейнц и на елринг. Нещо не ги докарват като оригиналните явно. Но със силикон залепени нямам проблем.

А за грешката - питай адаша че аз най-много да ти отговоря като Мангъров кога ще свърши епидемията ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смени си гарнитурата и пръстените ама ги намажи със силикон, например Дирко. Че иначе шурва като лейка с новите гарнитури и пръстени. Този филм съм го играл и с такива на виктор рейнц и на елринг. Нещо не ги докарват като оригиналните явно. Но със силикон залепени нямам проблем.

А за грешката - питай адаша че аз най-много да ти отговоря като Мангъров кога ще свърши епидемията ;)

 

Благодаря за отговорите,колега!

Ще пиша в темата при развитие или някоя драма пак ,не дай си боже :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

След почистване на моторчето за празния ход вече нямам никакви проблеми с позлването на климатика и работата на мотора след ползването му

Разхода си ми е все така 15/16 газ само в града

Само като я запаля и все още като е студена и като и подам газ се зачудва и трепери,после няма никакви проблеми

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

P0135 си е типична грешка за погряването на ламбдата. Много лесно се мери с мултицет и после се сменя, ако трябва.

Редактирано от FearSoft
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да я замеря,защото в единия край е скъсана и е вързана с лустър клема .И най-веровтно тя е за смяна....Да се надяваме

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...