temp1e Публикувано 16 Май 2020 Сподели Публикувано 16 Май 2020 Здравейте, Днес ми светна горното предупреждение. Маслата и филтрите са сменяни миналия юли. Колата, Митсубиши ASX 1.6 дизел, е минала към 9000км оттогава. Поначало мислех, че е възможно да е спаднало малко нивото, но когато проверих нивото се указа, че всъщност маслото е доста повече от максималното. Случайно минах покрай едно сервизче, правят опели и момчето каза, че вероятно нафта е влязла в маслото покрай регенерацията на ДПФ-а. Няколко въпроса:1. Някой има ли представа какво да очаквам и какви пари ще излезе ремонта2. Ако по принцип се очертава да е скъп, къде да я карам, за да излезе малко по-нормална цена, но хората да свършат работа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 Май 2020 Сподели Публикувано 16 Май 2020 Здравейте, Днес ми светна горното предупреждение. Маслата и филтрите са сменяни миналия юли. Колата, Митсубиши ASX 1.6 дизел, е минала към 9000км оттогава. Поначало мислех, че е възможно да е спаднало малко нивото, но когато проверих нивото се указа, че всъщност маслото е доста повече от максималното. Случайно минах покрай едно сервизче, правят опели и момчето каза, че вероятно нафта е влязла в маслото покрай регенерацията на ДПФ-а. Няколко въпроса:1. Някой има ли представа какво да очаквам и какви пари ще излезе ремонта2. Ако по принцип се очертава да е скъп, къде да я карам, за да излезе малко по-нормална цена, но хората да свършат работа.....не става така да миеш през едно сервизче, а трябва да минете през сервиз , който знае за какво става въпрос и имат необходимия софтуер за тази цел......даме като смените маслото ,трябва да укажете на ЕКУ-то на мотора че то е сменено,защото заради ДПФ-а има алгоритъм, който смята на базата на колко пъти е направил регенерация ,да може да управлява този процес, тъй като при регенерация, маслото се пълни с нафта ....и ако не спре, ще счупите мотора.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
temp1e Публикувано 16 Май 2020 Автор Сподели Публикувано 16 Май 2020 (редакция) ..даме като смените маслото ,трябва да укажете на ЕКУ-то на мотора че то е сменено,защото заради ДПФ-а има алгоритъм, който смята на базата на колко пъти е направил регенерация ,да може да управлява този процес, тъй като при регенерация, маслото се пълни с нафта Всъщност момчето точно това ми обясни, но каза, че той прави опели и да отида при някого , който прави Митсубиши. Така, че ако искате може да се рабзерем да Ви я докарам. Аз по принцип мислех да звъня понеделник на Балканстар, въпреки че съм с доста смесени чуства към тях. Или колата е много чуплива, или те нещо не правят, като хората. Да не говорим, че цените им не са изобщо ок. Редактирано 16 Май 2020 от temp1e Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 Май 2020 Сподели Публикувано 16 Май 2020 Всъщност момчето точно това ми обясни, но каза, че той прави опели и да отида при някого , който прави Митсубиши. Така, че ако искате може да се рабзерем да Ви я докарам. Аз по принцип мислех да звъня понеделник на Балканстар, въпреки че съм с доста смесени чуства към тях. Или колата е много чуплива, или те нещо не правят, като хората. Да не говорим, че цените им не са изобщо ок.....както искате.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 17 Май 2020 Сподели Публикувано 17 Май 2020 Че то има ли АSX с 1.6 на пежо,щото той не ги прави тия магарии с маслото.Май са само с 1.8 на митсу,който май е доста проблемен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
temp1e Публикувано 17 Май 2020 Автор Сподели Публикувано 17 Май 2020 Че то има ли АSX с 1.6 на пежо,щото той не ги прави тия магарии с маслото.Май са само с 1.8 на митсу,който май е доста проблемен. На пежо ли е, на някой друг ли, но проблемите ми с ДПФ-а не са от вчера. За съжаление идеалистично вярвам в индивидуалния пример, иначе досега да съм го махнал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 17 Май 2020 Сподели Публикувано 17 Май 2020 Мотора (1.6 дизел ) е с код DV6C - смеска между ПСА (Пежо/Ситроен) и Форд. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 20 Май 2020 Сподели Публикувано 20 Май 2020 Проблем с ДПФ се появява най-вече при прекъсвани регенерации. За 20 хил.км нямам никакви проблеми, докато предишния собственик се оказа, че е имал такива. Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.