Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

От една година карам mitsubishi asx 2015 1.6 mivec и съм много доволен.

Наскоро направих обслужване на мотора масло,филтри и т.н.

При изминати около 13 500 км маслото си беше на макс без да доливам.

Въздушният филтър беше почти чист и колата си върви и ускорява прилично без никакви проблеми.

Разход на бензин между 5-6 на 100

Но ми направи впечатление ,че при работещ двигател много духа през отвора за наливане на маслото.

Та въпроса ми е имал ли е някой подобен проблем ,като се има в предвид че колата е сравнително нова.

Трябва ли да се прави някаква профилактика на системата за картерни газове ,или проблема е по сериозен.

Ако някой е запознат моля нека сподели.

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

От една година карам mitsubishi asx 2015 1.6 mivec и съм много доволен.

Наскоро направих обслужване на мотора масло,филтри и т.н.

При изминати около 13 500 км маслото си беше на макс без да доливам.

Въздушният филтър беше почти чист и колата си върви и ускорява прилично без никакви проблеми.

Разход на бензин между 5-6 на 100

Но ми направи впечатление ,че при работещ двигател много духа през отвора за наливане на маслото.

Та въпроса ми е имал ли е някой подобен проблем ,като се има в предвид че колата е сравнително нова.

Трябва ли да се прави някаква профилактика на системата за картерни газове ,или проблема е по сериозен.

Ако някой е запознат моля нека сподели.

Благодаря.

От там нека да си духа ,важното е да не духа през тръбичката за масломерната пръчка т.е щеката за маслото . И тия 13500 км.без да сменяш маслото не е ли множко ? Маслото се сменя максимум на 7500 км. или като моточасове 250-300 .ако искаш да я караш много км. без да ти гори масло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От там нека да си духа ,важното е да не духа през тръбичката за масломерната пръчка т.е щеката за маслото . И тия 13500 км.без да сменяш маслото не е ли множко ? Маслото се сменя максимум на 7500 км. или като моточасове 250-300 .ако искаш да я караш много км. без да ти гори масло.

Благодаря за бързия отговор

Имало някакъв клапан за картерните газове ,който се намира на капака на клапаните.

Той трябва ли да се подменя или ревизира .

Просто ми се струва че налягането е твърде високо,а може и да е нормално

нямам никакъв опит.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Руснаците отговориха любезно.

Духането е абсолютно нормално,но в никакъв случай да не се отвива капачката на маслото при работещ двигател.

Нещо е свързано с налягането на маслото.

Темата в руския форум е доста обширна.

Сам си намерих отговор на въпроса ,дано съм бил полезен и на други.

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...