dan1t000 Публикувано 15 април 2020 Сподели Публикувано 15 април 2020 (редакция) Здравейте, колеги. Пиша тук тъй като изглежда че майсторите при които ходя не могат да открият проблема в колата. По същество: При ускорение на 4,5,6 скорост в колата се усещат силни вибрация като във един момент колата губи мощност и "забива" муцуна.Колкото по-голяма предавка, толкова по-силни са и вибрациите. Проблема го няма на по-ниските предавки. Вътрешните карета бяха първата диагноза, сменихме ги и пак същата работа. След това майстора предположи, че е съединителя, сменихме комплект съединител с лагер помпа и демферен маховик. Самия демфер беше заминал, а съеднителя почти към края си, но проблема пак си остана. Ако някой се е сблъсквал с подобно нещо и може да даде идея би било чудесно. Също, ориентирайте ме към майстор във Варна който би ми обърнал внимание. Колата е Lancer x 2.0 DID; 273k КМ П.П Следващо предположение на майстора е дюза, но не мога да си позволя да правя 3-ти доста солен ремонт без второ мнение. Мерси. Редактирано 15 април 2020 от dan1t000 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan1t000 Публикувано 15 април 2020 Автор Сподели Публикувано 15 април 2020 Забравих да спомена,че най силно вибрациите се усещат по време на turbo boost-a,от 1800 до 2300 оборота. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Defo Публикувано 15 април 2020 Сподели Публикувано 15 април 2020 Здравей Колега ,съжалявам че ти се е наложило да правиш тези ремонти,не че е лошо да си с нов съединител и карета,но д абеше започнал с двигателя,познатите проблеми при 2,0 дизел на Фолксваген,нищо ново,ще ти дам съвет и дано ти бъда полезен и проработи,отиди и купи една добра добавка за почистване на ДПФ филтъра,и ако можеш отиди да покараш някъде поне 100 км.на магистрала,настъпи я прилично,дано да го изчисти и всичко ще си е ок,поне не е скъпо, а майстора гадае,да я беше закачил на компа и ще разбере дали е дюза,след това може да пробваш и добавка за почистване на дюзите и цялата система,дано да съм ти бил полезен...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan1t000 Публикувано 15 април 2020 Автор Сподели Публикувано 15 април 2020 Здравей Колега ,съжалявам че ти се е наложило да правиш тези ремонти,не че е лошо да си с нов съединител и карета,но д абеше започнал с двигателя,познатите проблеми при 2,0 дизел на Фолксваген,нищо ново,ще ти дам съвет и дано ти бъда полезен и проработи,отиди и купи една добра добавка за почистване на ДПФ филтъра,и ако можеш отиди да покараш някъде поне 100 км.на магистрала,настъпи я прилично,дано да го изчисти и всичко ще си е ок,поне не е скъпо, а майстора гадае,да я беше закачил на компа и ще разбере дали е дюза,след това може да пробваш и добавка за почистване на дюзите и цялата система,дано да съм ти бил полезен......Мерси. Относно ДПФ-а, махнах го преди около 30к км кигато запопна да прави проблеми. Разбира се и софтуерно. По думите на майстора, не излизало нищо на компютъра... Може да опитам с добавка за почистване на дюзите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 17 април 2020 Сподели Публикувано 17 април 2020 За работата на дюзите, докато са монтирани в двигателя, няма да могат да ти кажат при четене със софт, защото тези данни са отрязани от мицубиши, нищо, че двигателят е на VW. Моят опит сочи следното - тези двигатели са модел 2007 г. и са проектирани и конструирани да работят с друг състав на дизеловото гориво (евро 4), който вече не се предлага. Сегашното гориво няма смазочните свойства на горивото от 2007 г. Липсата на смазочни свойства води до появата на дефекти - в горивната система, горивната помпа, дори в помпите на дюзите. Затова - тези двигатели постоянно да се карат с добавка за смазване, а резервоарите да се държат при възможност заредени на макс. След като преди година имах известни проблеми с работата на двигателя и се запознах по-подробно с източника на проблема, ползвам постоянно добавка BDC, държа постоянно резервоара до горе и вече няма проблеми - работата на двигателя е безупречна и неразпознаваема за дизелов двигател на 10 години. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan1t000 Публикувано 17 април 2020 Автор Сподели Публикувано 17 април 2020 Мерси за съветите. BDC използвам откакто притржавам колата, а преди това е живяла в Германия. Ще потърся къде имат Mut-III диагностила в Варна и ще отида. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.