Минчо Ненов Публикувано 8 април 2020 Сподели Публикувано 8 април 2020 Здравейте. Взех си наскоро въпросното Митсубиши тъй като е много грамотно измислено и много добре направено особенно като автомобил за работа. Но понеже си падам малко хай-фи маняк първото което направих след смяната на ремъците и маслото е да разглобя всички врати и кори и да сменя говорителите и да облепя корите с екобон а ламарините с изолационно фолио. Въпросът ми е - в багажното отделение има по един отвор с решетка където са колелата и отворите за разлгобяване на амортисьорите. Отначало мислех, че служат за проветрение на евентуален кондез но после видях, че в технологично същия Вагон ги няма. Естествено ми мина и през ума, че може да са направени за по-добра акустика. Колебаех се дали да ги закрия и накрая сложих тънък пласт вата. Някой има ли идея защо са сложени? Мерси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 9 април 2020 Сподели Публикувано 9 април 2020 Те и без това се запотяват яко тези автомобили във влажно време - запуши ги и направо ще тече вода по стъклата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 10 април 2020 Сподели Публикувано 10 април 2020 Мда, отворите за са изравняване на атмосферното налягане и при затрваряне на вратите. Може да си направиш един есперимент - залепи ги и затвори всички прозорци. Пробвай така да затвориш някоя врата. След това отвори някой прозорец леко и пак пробвай да затвориш вратата, и усети разликата. Това правят и клапите. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Минчо Ненов Публикувано 10 април 2020 Автор Сподели Публикувано 10 април 2020 (редакция) Това всички автомобили ли ги имат???? Тази функция не може ли да се изпълнява от духалките по таблото (ако са отворени разбира се)? Или може би логиката е, че големите и тежки задни врати създават по-голямо налягане при затваряне. Добре... Разбрах. Мерси на всички. Редактирано 10 април 2020 от Минчо Ненов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.