Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем след смяна на горивни филтри


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, онзи ден смених горивните филтри на колата, Мицубиши Каризма 1.8 GDI, 125к.с.,а именно мрежата на помпата в резервоара, филтъра под бушоните, и филтъра на помпата за високото налягане, и колата започна да работи странно! Пали от ряз,на място работи перфектно, но в движение се получава едно забиване и след това рязко почти камшично ускорение,когато я карам с малко газ колата пресецва, в смисъл, ту се опитва да"ускори", но в следващия момент заглъхва, и като подам повечко газ, първо забива муцуната, все едно е свършил бензина, и в следващия миг, направо изригва, преди смяната, всичко беше много плавно, включително и ускорението, ускоряване, но без тези лашкания в началото. Пробвах я около пет-шест пъти, никъде в оборотите(до прекъсвач ), на първа, втора и трета, няма глъхнене и прекъсване, набира много яко, но ме дразни това забиване когато подам газ, дори и много леко. Благодаря предварително. Не съм махал акумулатора, ако ще помогне нещо това

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да не са стегнати добре входящата и изходящата тръба на филтъра под бушоните, и от там да "губи" налягане, или дебит, но пък ако има такава загуба според мен би трябвало да се усети и по нататък в ускорението, а там, всичко е повече от перфектно, направо ми доставя удоволствие как набира, не знам, но нещо стана, и не мога да си обясня какво

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е стегнато, но ме съмнява малкия филтър на високото налягане, да не е останало нещо от старото филтърче, защото като го извадих, беше само металния пръстен и част от мрежичката, продухал съм яко вътре с спрей(с дългия накрайник), новият филтър влезе зор, трябваше да го набия с нещо, щото на ръка не искаше! Не знам така ли трябва да влиза трудно???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И сега???? Разглабяне, или може да се извади без демонтаж на помпата????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е О. К., няма остатъци от стария филтър, но....., но новият приличаше на 15год.филтър,направо се беше затлачил, сложих нов, и всичко е супер, нямам представа от къде е тази "тиня", за два дена, при положение че всичко е чисто ново(филтрите).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е О. К., няма остатъци от стария филтър, но....., но новият приличаше на 15год.филтър,направо се беше затлачил, сложих нов, и всичко е супер, нямам представа от къде е тази "тиня", за два дена, при положение че всичко е чисто ново(филтрите).

.....изгнила ти е гърловината на резервоара,виж горе тръбата където завършва с фланеца за зареждане,тя се намира в калника и тъй като там винаги хвърля вода и кал от гумата, може би имате дупка,а от там -да влиза вода в резервоара.....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...